Beste ouders
Aangezien de weersverwachting voor donderdag heel erg warm (ongeveer 37°C) en heel erg zonnig weer voorspelt, hebben we besloten om de uitstap naar 't Pelterke te annuleren.
In de plaats daarvan organiseren we leuke activiteiten op school, waaronder waterspelletjes.
Willen jullie volgende zaken donderdag meegeven met jullie kind:
- kleine handdoek
- extra set kledij (+ ondergoed)
- zonnecrème
- petje of hoedje (zonnebril mag ook)
Alvast bedankt!
meester Driek