Weekbriefje ma 22.06 - 26.06

3 views
Skip to first unread message

Inge Ulenaers

unread,
Jun 20, 2026, 12:46:57 PM (4 days ago) Jun 20
to Ouders klas: K2C
Beste ouder(s),

Deze week werken we nog een weekje verder aan ons super leuke thema 'De Boerderij'

We gaan ons verkleden als boer en gaan ontdekken wat de boer allemaal moet doen. 

We leerden ook een super leuk liedje, dat jullie kindje(s) echt héél leuk vonden.
(Zie linkje onderaan - Zeker op repeat zetten...deed ik in de klas ook en de kindjes dachten dat door hun geroep op het einde het liedje vanzelf terug begon 😉...dus al heel veel gelachen hierom).

Wij hebben uw kleuter de afgelopen dagen vaak binnen laten spelen, vanwege de extreme warmte. (Op de speelplaats is er té weinig schaduw). Ook heb ik de waterflesjes opnieuw gevuld als deze leeg waren, zo kon uw kindje toch voldoende drinken.

Nog even wat extra info voor zondag 28 juni over het schoolfeest.

Aanwezig in de klas: om 13.30 u
Begin optredens: 14.00u

Na de optredens is er nog Vlaamse kermis en kan je nog gezellig iets drinken en eten (frietjes).

De kleuters blijven tijdens de optredens op de bankjes zitten, pas als ALLE optredens gedaan zijn, komen we terug naar onze klasjes.  Daar mogen jullie je kleuter komen ophalen. 

Degene die het witte t-shirt en de jeansbroek/ jeansrok nog niet hebben meegegeven, gelieve dit zo snel mogelijk nog te doen.  

Ik wens jullie een heel fijn weekend.

Lieve groetjes juf Inge.


Van hier naar daar.mp3
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages