Weekbriefje maandag 11.05 - vrijdag 15/05

11 views
Skip to first unread message

Inge Ulenaers

unread,
May 9, 2026, 6:46:36 AMMay 9
to Ouders klas: K2C
Lieve ouder(s), 

Jullie hebben het inmiddels al gehoord, maar onze schoolreis gaat niet door aanstaande maandag (een nieuwe datum wordt u later nog gecommuniceerd).

Wij hebben de afgelopen week heel veel over de dinosaurussen geleerd. 

Omdat het thema zo leeft bij de kleuters, zullen wij volgende week nog enkele dagen verder werken rond dit thema.
image.png
Wij leerden een heel leuk liedje over de dino's, ik bezorg jullie de link, zodat jullie het samen met hen nog even kunnen beluisteren Het Dino-rap lied.

Turnen doen we volgende week op maandag en dinsdag.

Uw kleuter heeft het u misschien al verteld, maar juf Michèle was deze week afwezig en zal ook volgende week niet naar school komen. 
Gedurende haar afwezigheid neem ik haar klasje over en mogen jullie al jullie vragen aan mij stellen. Spreek me gerust aan, voor of na school, en jullie mogen mij ook altijd mailen.

Ik wens alle mama's, plusmama's, nonna's en oma's,... een hele fijne moederdag morgen.

Reminder
* Donderdag en vrijdag is het géén school, omwille van Hemelvaart.
* De school voor de kleuters is gedaan om 11.50 uur en om 15.30 uur en op        woensdag om 12.15 uur. 
  Gelieve op tijd de komen, de kleuters vinden het niet leuk als ze als laatste      opgehaald worden.
 
Meebrengen:
* Geef je de knutselzak en de knutselmap weer mee aan je kleuter, zodat we deze later opnieuw kunnen gebruiken.
* Woensdag is het weer wieltjesdag. 

Groetjes juf Inge 🩷
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages