Beste Ouders
Dat het morgen en vrijdag zeer heet wordt moeten we u niet vertellen.
Om dat wat op te vangen organiseren we heel veel spelletjes met water om af te koelen en vertoeven we maximaal in de schaduw.
Indien u echter van mening bent dat het beter is dat u uw kind liever thuis houdt in deze situatie, dan kan dit wettelijk omwille van de extreme weersomstandigheden.
U kiest dit vrijblijvend, maar laat het weten aan de klasleerkracht zodat we een overzicht van de afwezige leerlingen hebben.
Vriendelijke groeten
Leerkrachten en directie