Volgende week zal juf Michèle nog afwezig zijn en zal ik de klas van uw kindje(s) nog overnemen.
We gaan nog verder met het thema verkeer.
We leerden al hoe we ons in het verkeer moeten gedragen. We gingen op een verkeerswandeling rondom de school en dit was heel leerrijk.
We hebben ook onderzocht hoe we allemaal naar school komen; te voet, met de fiets, met de auto of met de bus. De kinderen hebben ontdekt via Duplo-blokken dat de meeste kinderen met de auto komen.
We oefenden ook al voor ons loopfietsbrevet. Woensdag gaan we het parcours afleggen en krijgt iedereen zijn loopfiets diploma.
Belangrijk:
Maandag 25.05: Géén school - Pinkstermaandag
Dinsdag 26.05: Schoolreis Keiheuvel
Woensdag 27.05: Loopfiets diploma (Vergeet de loopfiets van uw kind niet mee te geven, indien je er een hebt)

Lieve groetjes juf Inge en geniet nog van het verlengde, zonnige weekend.