Beste ouder(s),
Deze week gaan we werken rond het thema verkeer.
Wij gaan op stap in de schoolomgeving en we gaan ontdekken welke verkeersborden er allemaal zijn en hoe we ons moeten gedragen in het verkeer en wij gaan ook al oefenen voor ons loopfiets-brevet.
Maandag komt de professor van ASML weer een bezoekje brengen aan onze klas.
Maandag gaan wij met alle kleuters een bezoekje brengen aan de kermis. De kleuters mogen allemaal 2x op de paardenmolen.
Ga ook nog eens een kijkje nemen op onze website, er staan weer leuke foto's op van ons thema Dino's.
Turndata:
Maandag 18.05 en dinsdag 19.05
Bosdag:
Donderdag 21.05
Sportdag:
Vrijdag 22.05
Lieve groetjes juf Inge