Schoolreis

5 views
Skip to first unread message

Karen Poorters

unread,
Jun 13, 2026, 2:34:07 AM (12 days ago) Jun 13
to Ouders klas: K1AA, Ouders klas: K1B, Ouders klas: K1A, Alexandra Ursu
Beste ouders,
  
De weersvoorspellingen voor maandag 22 mei 2026 zijn op dit moment gunstig, dus gaan we met de kleuters op schoolreis naar de Bosuil.

We vertrekken met onze kleuters rond 8u45 aan de school en we worden graag om 15u10 weer opgehaald aan de Bosuil. Wie kan er helpen met vervoer? 


's Middags krijgen alle kleuters lekkere frietjes! En ook een ijsje! Dit bedrag komt op de schoolrekening.
De schoolreis kost 8 euro (6 euro frietkraam + 2 euro inkom met ijsje)
Hier wordt 5 euro per kind betaald door de oudervereniging, waarvoor dank.

De kleuters krijgen allemaal een klein frietje met frikandel. Degene die geen frikandel mogen, gelieve een seintje te geven aan de klasjuf van je kleuter!

Wat brengen we mee?
- voldoende water
- klein tussendoortje voor in de voormiddag
 
Probeer je kleuter ‘s morgens in te smeren met zonnecrème. Wij nemen zonnecrème mee voor ‘s middags in te smeren (je moet er dus geen meegeven.)
 
Adres: Bosuilstraat 4, 3910 Neerpelt

Als er nog vragen zijn, horen we het graag!

Groetjes van de juffen!

Karen Poorters

unread,
Jun 13, 2026, 5:43:05 AM (12 days ago) Jun 13
to Ouders klas: K1AA, Ouders klas: K1B, Ouders klas: K1A, Alexandra Ursu
Oei. Foutje in de datum…
Maandag 22 juni is het natuurlijk!!



Op za 13 jun 2026 om 08:33 schreef Karen Poorters <karen.p...@corneliusschool.be>

Karen Poorters

unread,
Jun 18, 2026, 10:01:28 AM (7 days ago) Jun 18
to Ouders klas: K1AA, Ouders klas: K1B, Ouders klas: K1A
Beste Ouders
Ook komende maandag voorspelt de weerman zwoel weer tot 34 graden. 
De schoolreis naar de bosuil kan hierdoor best niet doorgaan. Om de kleuters toch een leuke dag te bezorgen, voorzien we in onze school leuke activiteiten.
In de voormiddag spelen we met water en in de namiddag zoeken we binnen verkoeling op.
Smeer je kleuter 's morgens zeker goed in en voorzie aangepaste kledij.
's Middags krijgen alle kleuters lekkere frietjes! En ook een ijsje! Dit bedrag komt op de schoolrekening.
Deze leuke dag kost 7 euro (6 euro frietkraam + 1 euro voor een ijsje)
Hiervan wordt 5 euro per kind betaald door de oudervereniging, waarvoor dank.

Zonnige groetjes,
de kleuterjuffen en meester
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages