Beste ouders,
Het einde van het schooljaar komt nu wel heel snel in zicht. Toch gaan we deze laatste weken nog genieten met en van elkaar.
Volgende week gaan we veel oefenen voor het schoolfeest. Onze kleuters dansen het eerste (om 14 uur). We verzamelen in de klas om 13u30. De kleuters mogen in een wit t-shirt en jeans rokje of jeans short naar het schoolfeest komen.
Na het schoolfeest gaan we er iets leuks van maken rond het thema : "Ik speel met zand en water." en "Ik ga op vakantie!"
We gaan zandkastelen bouwen, tekenen met water en blazen bellen doorheen de hele school!
We maken een ijsjeswinkel, laten het vakantiegevoel in de klas komen en genieten van de zon die zich ook nog laat zien deze weken...
Agenda voor de laatste weken:
Week van 15 tot 19 juni: oudercontacten
Zaterdag 20 juni : schoolfeest. De kleuters verzamelen in de eigen klas om 13u30. Gelieve je kleuter meteen na ons optreden in de klas te komen halen. Zo kunnen ze mee genieten van de dansjes van broers of zussen of al gaan genieten van een drankje.
De kleuters mogen voor het schoolfeest een wit t-shirt aandoen met een jeans rokje/short!
Maandag 22 juni: schoolreis naar de bosuil (zie mail schoolreis)
Maandag 29 juni: springdag. De kleuters gaan kennismaken met de nieuwe klas van volgend schooljaar.
Dinsdag 30 juni sluiten we het schooljaar af met een lekker ijsje. De zomervakantie begint om 11u50.
We vieren deze week en volgende week ook nog alle kleuters die jarig zijn tijdens de grote vakantie dus regelmatig is het feest in de klas. Ook de jarigen van deze maand worden niet vergeten!
Geniet nog van het weekend en tot maandag!
,