Hilsener

Avukat. Osman Kozak

Hilsener,

Jeg beklager at jeg har avbrutt den daglige aktiviteten din, jeg sendte deg denne meldingen tidligere, men jeg fikk ikke svar fra deg, og det er derfor jeg sender den på nytt. Ta deg tid til å lese e-posten min fordi det haster oppmerksomhet og du vil dra nytte av det,

Mitt navn er Osman Kozak, jeg er en juridisk utøver som jobber i området for familiejurisdiksjon, jeg mistet min klient og hans familie i en bilulykke, han har summen av ($6 450 000) hos banken sin som er i ferd med å bli konfiskert fordi, Han var entreprenør her i Tyrkia, og han leverer også tungt hus- og veianleggsutstyr. Jeg vil at Venstrefondet skal frigis til din varetekt som familie pårørende før dette fondet blir konfiskert av ledende ansatte i finansselskapet her.

Grunnen til at jeg kontaktet deg i denne saken er at du har det samme etternavnet med min avdøde klient, også han er hjemmehørende i ditt land og det er ikke noe registrert navn som arving i hans kontofil hos finansselskapet. Bare svar raskt for å aktivere meg for å gi deg all nødvendig og mer informasjon og avklaringer om denne transaksjonen for bedre forståelse hvis du er interessert.

Ha en fantastisk dag mens jeg venter på ditt raske svar!

Din kjære!
Barrister. Osman Kozak Esq,
Istanbul, Tyrkia,
Postnummer: 34000.