Hilsener

瀏覽次數:570 次
跳到第一則未讀訊息

Avukat. Ferzi Karhan

未讀,
2022年11月26日 清晨7:06:482022/11/26
收件者:
Hilsener

Min unnskyldning for å ha avbrutt den daglige aktiviteten din, jeg sendte deg denne meldingen tidligere, men jeg fikk ikke svar fra deg, og det er derfor jeg sender den på nytt. Ta deg tid til å lese e-posten min fordi det haster oppmerksomhet og du vil dra nytte av det,

Mitt navn er Ferzi Karhan, jeg er en juridisk praktiserende praktiserende praktiserende advokat som jobber i området for familiejurisdiksjon, jeg mistet min klient og hans familie i en bilulykke, han har summen av ($6 450 000) hos banken sin som er i ferd med å bli konfiskert fordi, Han var entreprenør her i Tyrkia, og han leverer også tungt hus- og veianleggsutstyr. Jeg vil at Venstrefondet skal frigis til din varetekt som familie pårørende før dette fondet blir konfiskert av de ledende tjenestemennene i finansselskapet her.

Grunnen til at jeg kontaktet deg i denne saken er at du har samme etternavn med min avdøde klient, også han er hjemmehørende i ditt land og det er ikke noe registrert navn som arving i hans kontofil hos finansselskapet. Bare svar raskt for å aktivere meg for å gi deg all nødvendig og mer informasjon og avklaringer om denne transaksjonen for bedre forståelse hvis du er interessert.

Ha en fantastisk dag mens jeg venter på ditt raske svar!

Din kjære!
Barrister. Ferzi Karhan Esq,
Istanbul, Tyrkia,
Postnummer: 34000.