Dobrý den, můj přítel,

Ronan Lavelle

Vážený pane / paní

Díky za váš e-mail. Nejprve musím požádat o vaši důvěru v tuto
transakci. je to na základě své povahy, neboť je naprosto tajné. Vím, že
to může být pro vás překvapení, ale upřímně se omlouvám, pokud napadá
vaše soukromí. Jmenuji se pan Ronan Lavelle výkonný funkcionář,
generální operační a regionální účetní společnosti Reliance bank Ltd,
Londýn Velká Británie. Jsem britský občan.

Píši, abych vás požádal o pomoc při převodu částky 7 100 000,00 (sedm
milionů sto tisíc liber). Jeden z našich zákazníků, občan Vaší země měl
pevnou depozitní účet u naší banky, byl v Indonésii na služební cestě, a
tak se setkal s jeho koncem. Bohužel byl mezi oběťmi smrti v zemětřesení
z 26. května 2006 v Jávě, Indonésii, které zabilo více než 3 505 lidí.

Můj bankovní management ještě neví o jeho smrti, o tom jsem věděl,
protože byl můj dobrý přítel, protože jsem jeho vedoucím účtu. Jako
jediný nezmínil žádného dalšího příbuzného / dědice, když byl účet
otevřen; ačkoli ve svém spisu uvedl, že později předá jeden z příbuzných
jeho jména jako svého přítele příbuzného / zděděného zřejmé pro účet,
který nesplnil předtím, než se setkal s jeho smrtí. Potřebuji přesunout
fond jako investiční fond z naší banky. Tady potřebuji svého asistenta.

Jako důstojník banky nemohu být přímo propojen s tímto fondem, a tak
jsem přiměn, aby požádal o vaši pomoc, aby tento fond získal na váš
bankovní účet. Mám v úmyslu rozdělit 50% tohoto fondu na vás. Potřebuji
zdůraznit, že neexistuje prakticky žádné riziko, a proto se jedná o
bankovní převod. Vše, co od vás potřebuje, je stát jako původní
vkladatel tohoto fondu.

V zájmu zachování důvěrnosti v této transakci budeme rádi, abychom se
nyní uchovali e-mailem. Zatímco předpokládám, že souhlasíte s tímto
návrhem partnerství, chci, abyste mi poslali své úplné informace, které
by vám umožnily převést fond na vaše jméno jako původní vkladatele
tohoto fondu do naší databáze bank.

Vaše úplné celé jméno:
Vaše kontaktní adresa:
Vaše přímé číslo mobilního telefonu:
Vaše hlavní zaměstnání:

Oceňuji vaši včasnou reakci a tento proces iniciuji k okamžitému závěru.
Kontaktujte mě na mém soukromém e-mailu: ronan__...@outlook.com
S pozdravem,
Pan Ronan Lavelle.

Ronan Lavelle

[...]

Píši, abych požádal o pomoc při převodu částky 7 100 000,00 GBP (Sedm
miliónů sto tisíc liber). Jeden z našich zákazníků, občan Vaší země měl
[...]

svého jména jako svého dalšího příbuzného / zděděného zřejmé pro účet,
který nesplnil dříve, než se setkal s jeho smrtí. Potřebuji přesunout
[...]

nyní uchovali e-mailem. I když očekávám, že budete souhlasit s tímto
návrhem partnerství, chci, abyste mi poslali své úplné informace, které
vám umožňují změnit profil vašeho fondu jako původní vkladatele tohoto