Tok imot:::::

1 view

Simone Turner

to s_turner0001

Hallo,
Jeg er Mr. Simone Turner., Jeg jobber for tiden med en Bank. Jeg så din kontakt under private søk, og jeg har en dyp tro på vil være veldig ærlig, engasjert og i stand til å bistå i denne business venture.

Jeg er en konto offiser for cents. Manzoor Hassan som døde sammen med hele sin familie i Syria, jeg ser frem til å høre fra deg. Jeg er veldig glad for å høre fra deg. .
Det er viktig å vite at du har en masse penger for å kunne bruke pengene dine i vår bank. Jeg vil gi deg all nødvendig informasjon, documenter og bevis å loving sikkerhetskopiere kravet fra de ulike kontorene berørte for jevn overføring av fondet til noen av kontoene som den sanne mottaker.

Med vennlig hilsen,
Simone Turner.
Regional Manager

Hello,
I am Mr. Simone Turner., I am currently working with a Bank. I saw your contact during my private search and I have a deep belief that you will be very honest, committed and capable of assisting in this business venture.

I am an account officer to late. Manzoor Hassan who died with his entire family in Syria, I am looking forward to hearing from you. I am very pleased to hear from you. .
It is important to know that you have a lot of money to use in our bank. I will provide you with all the necessary information, documents and proof to legally back up the claim from the different offices concerned for the smooth transfer of the fund to any of your accounts as the true beneficiary.

Yours Sincerely,
Simone Turner.
Regional Manager