Ludzie i pasje - Karol Parkitny / "fotografie" inne

Karol Parkitny

to AC Forum
Cześć! Wypadało by powoli uzupełniać posezonowo to co miało miejsce w '21. Wiec... no... to ja robiłem zdjęcia, bo to moja pasja :D Tylko, że... te zdjęcia wyszły jak zwykle w moim wykonaniu, dziwne i inne. Dam pierwszy przykład:

DSC_2372.jpg

Julio, możesz mnie zamordować przy najbliższej okazji. Postaram się zorganizować Ci (oczywiście zdjęciami) ekipę wsparcia.

*Oczywiście, jeżeli cokolwiek jest nie tak z tym co publikuję, bardzo proszę o informację - usunę tak szybko jak tylko dam radę!

Karol Parkitny

to AC Forum, Karol Parkitny
Kontynuując wątek w myśl "chcesz mieć wrogów, rób im zdjęcia!", uzupełniam tym razem o znęcanie się nad: dziećmi, mężczyznami i Młodym...

DSC_2381.jpg DSC_2385.jpg DSC_2386.jpg DSC_2393.jpg

DSC_2391.jpg

A, i patronom AC z loży szyderców również nie przepuściłem!

DSC_2408.jpg

CDN ... niestety !!!

Karol Parkitny

to AC Forum, Karol Parkitny
O zawartości kubeczka...

DSC_2375.jpg DSC_2376.jpg

nic nie wiem! Opowiem inną historię:

2021-11-11_200958.jpg

Historię o człowieku "roz czochranym"!

DSC_2421.jpg DSC_2422.jpg

DSC_2418.jpg DSC_2417.jpg

Tak mnie rozśmieszyli, że poruszyłem dwa ostatnie...

Karol Parkitny

to AC Forum, Karol Parkitny
Tym razem coś o trudach i walce...

2021-11-12_185805.jpg

Nawet gdy siatki puste, to i tak łatwo nie bywało...

DSC_2493.jpg DSC_2494.jpg
DSC_2496.jpg DSC_2497_01.jpg

Trudno było na każdym froncie, nawet chleb powszedni robił pod górę...

2021-11-11_205515.jpg

[Google rozkazał podzielić na dwie części!]

Karol Parkitny

to AC Forum, Karol Parkitny
Za to pogoda...

 DSC_2402.jpg DSC_2431.jpg

Słoneczko buty suszyło i czasem miło było zasiąść do pracy...

 DSC_2415.jpg DSC_2382_01.jpg

I wtedy zaczynałem przynudzać o fotografii...

  DSC_2377_01.jpg DSC_2377_02.jpg

I ludzi nachodziły pewne myśli oraz przemyślenia...

  DSC_2429_01.jpg DSC_2430_01.jpg

T.Nalepa śpiewał "a nóż ten był do chleba, oni zaraz przyjdą tu...".

Karol Parkitny

to AC Forum, Karol Parkitny
Czy to... to, to... to волк! A nie, to nie волк ;)

DSC_2642.jpg DSC_2643.jpg DSC_2644.jpg

Wygląda na 10 w skali Beauforta, ale drzewa jakoś prawidłowo rosną względem krawędzi kadru... i tego dnia nie wiało :|