Info Rob de Reiger 19/06

Eva Bussels

Jun 10, 2024, 2:31:17 AMJun 10
to Ouders 1LD

Beste ouders,

Volgende week woensdag (19/06) gaan we met onze klas naar De Wulp voor de activiteit 'Rob de Reiger'. De kinderen zullen leren over de fysieke kenmerken van een reiger, kenmerken over planten, determineren van diertjes,... Het zal een leerrijke en belevingsvolle ervaring worden.

Vervoer: Zijn er ouders die willen/kunnen rijden? Indien je kan rijden, dan mag je laten weten of je kan brengen en/of halen.

--> Vertrek: 8u45, ophalen: 11u30

Begeleiding: Ook zijn we op zoek naar twee ouders die ons gedurende deze activiteit willen begeleiden. Zie jij dit zitten, mag je me dit ook laten weten.

Praktische info: Voor deze activiteit zijn rubberen laarzen aangeraden. Doe je kind ook kledij aan die vuil mag worden en ze raden een lange broek aan vanwege een mogelijke kans op teken.

We nemen mee: een rugzakje met een handdoek en reserve sokken voor als deze nat worden, een gezond tussendoortje en onze drinkfles.

Alvast bedankt!

Groetjes,

Juf Mendel

Eva Bussels

Jun 10, 2024, 11:49:03 AMJun 10
to Ouders 1LD
Beste ouders

Natuurlijk is deze mail van mij en niet juf Mendel.
Sorry voor het foutje.

Groetjes
Juf Eva

Op ma 10 jun 2024 om 08:30 schreef Eva Bussels <eva.b...@bs-delinde.be>