Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Tintti Sihvonen CD-ROM

1 view
Skip to first unread message

Majakka

unread,
Sep 10, 2001, 6:35:38 AM9/10/01
to
Nyt kun nettipersoona Tintin 5v juhlapäivä lähestyy niin pidän lupaukseni
siitä että joskus vielä paljastan ihan kaiken. Vanhat pölyiset arkistot on
nyt koluttu läpi ja koottu yhdelle CD-ROM levylle. Yhteen 418 MB suomalaista
nettilegendaa.

CD-ROM levyllä on mukana mm.

- Kaikki Tintin purkki- ja Internet- keskustelut vuosilta 1995-2001.
- Kaikki Tintin chat-keskustelut ja yksityiset viestit.
- Sisältää intiimejä paljastuksia muista kuuluisista chat-persoonista.
- Täydelliset tiedot Tintti-projektista, kaikki vihdoinkin paljastetaan.
- Myös sivupersoonat Katja ja Jutta esittäytyvät.
- Session ja Golden Dawn purkkien ohjelmistot koskemattomina.
- Digitoitua videokuvaa 38 minuuttia, "Tintti" kirjoittelemassa viestejä.

Oman kopion levystä saat laittamalla 100mk tilille Merita 202518-24650 ja
tilisiirron viitetiedoksi oma osoitteesi. Hinta sisältää posti- ja
toimituskulut, toimitusaika on yksi viikko. Lisätietoja voi kysellä
sähköpostitse osoitteesta sam...@iobox.fi


Ola Rinta-Koski

unread,
Sep 10, 2001, 6:40:13 AM9/10/01
to
"Majakka" <kouvolan...@kvl.inet.fi> writes:
> Nyt kun nettipersoona Tintin 5v juhlapäivä lähestyy niin pidän lupaukseni
> siitä että joskus vielä paljastan ihan kaiken.

Hohhoijaa.

> Oman kopion levystä saat laittamalla 100mk tilille

Eetteristien jäseneksi pääsee halvemmalla.
--
"THE LITTLE PINK FLESH SISTERS," I saw them at th' FLUROESCENT BULB
MAKERS CONVENTION... I fill MY industrial waste containers with old
copies of the ``WATCHTOWER'' and then add HAWAIIAN PUNCH to the top..
They look NICE in the yard-- I'm having a BIG BANG THEORY!!

Majakka

unread,
Sep 10, 2001, 6:47:38 AM9/10/01
to
"Ola Rinta-Koski" <o...@cyberell.com> kirjoitti viestissä
news:x5g09vz...@arenal.cyberell.com...

>> Nyt kun nettipersoona Tintin 5v juhlapäivä lähestyy niin pidän lupaukseni
>> siitä että joskus vielä paljastan ihan kaiken.
> Hohhoijaa.

Älä muuta sano... Minuakin nauratti kun eräs IT-alan ihminen sanoi
tavatessamme "Oletko sä se nettilegenda Sihvonen?". Meinasi mennä äijältä
lounas väärään kurkkuun kun kerroin koko tarinan...

>> Oman kopion levystä saat laittamalla 100mk tilille
> Eetteristien jäseneksi pääsee halvemmalla.

Empä tiedä, ainakin täällä Kouvolassa pirtu on pirullisen kallista.

Ola Rinta-Koski

unread,
Sep 10, 2001, 6:53:28 AM9/10/01
to
"Majakka" <kouvolan...@kvl.inet.fi> writes:
> eräs IT-alan ihminen sanoi tavatessamme
> "Oletko sä se nettilegenda Sihvonen?".

En tiennytkään, että äitisi on IT-alalla.
--
I just heard the SEVENTIES were over!! And I was just getting in
touch with my LEISURE SUIT!!

Sami Sihvonen

unread,
Sep 10, 2001, 7:06:04 AM9/10/01
to
"Ola Rinta-Koski" <o...@cyberell.com> kirjoitti viestissä
news:x5bskjz...@arenal.cyberell.com...

>> eräs IT-alan ihminen sanoi tavatessamme
>> "Oletko sä se nettilegenda Sihvonen?".
> En tiennytkään, että äitisi on IT-alalla.

Äitini ei ole koskaan ollut IT-alalla. Vaatealalla hän on ollut
töissä/yrittäjänä.


akar...@kanto.eikiitos.jyu.fi.invalid

unread,
Sep 10, 2001, 10:40:50 AM9/10/01
to
In sfnet.huuhaa Majakka <kouvolan...@kvl.inet.fi> wrote:

: Oman kopion levystä saat laittamalla 100mk tilille Merita xxx ja


: tilisiirron viitetiedoksi oma osoitteesi. Hinta sisältää posti- ja
: toimituskulut, toimitusaika on yksi viikko. Lisätietoja voi kysellä

: sähköpostitse osoitteesta x...@iobox.fi

Voi herrajjesta, menisit säkin töihin, iso mies, etkä yrittäisi noita
lapsellisia silmänkääntötemppuja.

--
A.K.Arsniva
"Kaikki huuhaabeibet ovat joko lepsoja, naimisissa (keskenään) tai
muuten liian outoja normaaleille miehille. Forget!"
- Anne L, sfnet.huuhaa 6.9.01

Mika Iisakkila

unread,
Sep 10, 2001, 10:53:10 AM9/10/01
to
akar...@kanto.eikiitos.jyu.fi.invalid writes:
> Voi herrajjesta, menisit säkin töihin, iso mies, etkä yrittäisi noita
> lapsellisia silmänkääntötemppuja.

Niin ja leikkaisit tukkas.
--
http://www.hut.fi/u/iisakkil/ --Foo.

Niilo Paasivirta

unread,
Sep 10, 2001, 11:36:50 AM9/10/01
to
Sami Sihvonen <sam...@iobox.fi> wrote:
>Äitini ei ole koskaan ollut IT-alalla. Vaatealalla hän on ollut
>töissä/yrittäjänä.

Aiemmin olit kylläkin itse äitisi, siskosi, ja muutamia muitakin henkilöitä,
mm. ne virtuaalihenkilöprojektin takana olleet lukemattomat ihmiset :)

--
Niilo Paasivirta E-mail: n...@co.jyu.fi URL: http://www.co.jyu.fi/%7Enp/
"Gallialaiset, nyt puhuitte hölynpölyä viimeisen kerran!" - Asterix lyö vetoa

Ola Rinta-Koski

unread,
Sep 11, 2001, 5:04:08 AM9/11/01
to
Mika Iisakkila <mika+...@pingrid.fi> writes:
> akar...@kanto.eikiitos.jyu.fi.invalid writes:
> > Voi herrajjesta, menisit säkin töihin, iso mies, etkä yrittäisi noita
> > lapsellisia silmänkääntötemppuja.

> Niin ja leikkaisit tukkas.

Ja kävisit armeijan, missä sustakin tehtäis mies.
--
I call it a "SARDINE ON WHEAT"! .. bleakness.... desolation....
plastic forks... Catsup and Mustard all over the place! It's the
Human Hamburger!

TTU

unread,
Sep 11, 2001, 5:16:17 AM9/11/01
to
Mika Iisakkila <mika+...@pingrid.fi> wrote in message news:<66ar3x...@pingrid.fi>...

> akar...@kanto.eikiitos.jyu.fi.invalid writes:
> > Voi herrajjesta, menisit säkin töihin, iso mies, etkä yrittäisi noita
> > lapsellisia silmänkääntötemppuja.
>
>> Niin ja leikkaisit tukkas.

Oliver Chest-Pain cyberellistä wrote:

>Ja kävisit armeijan, missä sustakin tehtäis mies.

Niin sitten säkin tietäisit, että miten se peitto heiluu!

TTU

Konsta Karsisto

unread,
Sep 11, 2001, 5:22:28 AM9/11/01
to
Ola Rinta-Koski wrote:
> Ja kävisit armeijan, missä sustakin tehtäis mies.

Joo. Ja sitä paitsi kaikkien naisten pitäs käydä armeija.


--
K.

Sami Sihvonen

unread,
Sep 11, 2001, 5:28:12 AM9/11/01
to
<akar...@kanto.eikiitos.jyu.fi.invalid> kirjoitti viestissä
news:9nijdi$smg$1...@mordred.cc.jyu.fi...

> Voi herrajjesta, menisit säkin töihin, iso mies, etkä yrittäisi noita
> lapsellisia silmänkääntötemppuja.

Kiva huomata että sinäkin olet vielä oma itsesi...
Etkö muka luota vanhaan nettihuijariin? :-)


Sami Sihvonen

unread,
Sep 11, 2001, 5:28:13 AM9/11/01
to
"Mika Iisakkila" <mika+...@pingrid.fi> kirjoitti viestissä
news:66ar3x...@pingrid.fi...

> Niin ja leikkaisit tukkas.

Hyvän siviiilipalvelusmiehen maine menee pilalle jos ryhdyn arjalaiseksi
lyhythiuksiseksi natsiksi...


Heli..

unread,
Sep 11, 2001, 5:32:10 AM9/11/01
to
"Konsta Karsisto" <etu....@nokia.com> kirjoitti:

> Joo. Ja sitä paitsi kaikkien naisten pitäs käydä armeija.

Joo. Heti kun miehet alkaa synnyttää. (Hähä!)

--
Heli

Konsta Karsisto

unread,
Sep 11, 2001, 6:57:35 AM9/11/01
to
"Heli.." wrote:
> Joo. Heti kun miehet alkaa synnyttää. (Hähä!)

Ei kenenkään oo pakko synnyttää. Mutta sivarit ja
muut ei-miehet voitas velvottaa siihen kyllä.


--
K.

Paivio Pollari

unread,
Sep 11, 2001, 8:54:33 AM9/11/01
to

>> Niin ja leikkaisit tukkas.

Ketä lyhyttukkaista nuortamiestä sitten esitti se parin vuoden takainen
kuvasarja 'sihvosen kuvia netissä' (Sami Sihvonen - Kuvagalleria)? Jorma
Reini nuorena? ps-tiedoston koko noin 6 megaa, kohta taitaa haastemies
kolista postiluukussa ...

K. Kajava

unread,
Sep 11, 2001, 10:42:53 AM9/11/01
to
Konsta Karsisto kirjoitti sfnet.huuhaa.eduskunnassa:

>Ja sitä paitsi kaikkien naisten pitäs käydä armeija.

Räkänokastakin mies tulee, muttei armeijan käyneestä naisesta.
--
Anteliaasti pikkuvelilaumaa imettäneellä äidillä onkin penis.
(Julia Kristeva: Musta aurinko)

akar...@kanto.eikiitos.jyu.fi.invalid

unread,
Sep 11, 2001, 1:02:54 PM9/11/01
to
Jukka Lahtinen <wal...@clinet.fi.no.sp.am.invalid> wrote:
: Konsta Karsisto <etu....@nokia.com> writes:

:>Ola Rinta-Koski wrote:
:>> Ja kävisit armeijan, missä sustakin tehtäis mies.
:>Joo. Ja sitä paitsi kaikkien naisten pitäs käydä armeija.

: Mutta jos heistäkin tehdään siellä miehiä, niin sittenhän naiset loppuisi!

Me mennään kavereitten kans sivariin, tiätty. Basistit menee armeijaan.

Janne Rinta-Manty

unread,
Sep 11, 2001, 2:37:14 PM9/11/01
to
Heli 2001-09-11T09:32:10Z:

> "Konsta Karsisto" <etu....@nokia.com> kirjoitti:
>> Joo. Ja sitä paitsi kaikkien naisten pitäs käydä armeija.

> Joo. Heti kun miehet alkaa synnyttää. (Hähä!)

Kaverit tossa vaan kyselee, että pitäiskö mennä lääkäriin, jos odotus
on jo kestänyt moninkertaisesti 9 kuukautta?

--
Janne Rinta-Mänty

Ursäkta, är de här platserna lediga? Får jag sätta mig här?
(Suomi-Ruotsi-Suomi taskusanakirja)

Heli..

unread,
Sep 13, 2001, 3:59:23 AM9/13/01
to
"Janne Rinta-Manty" <j...@iki.fi> kirjoitti:

> Kaverit tossa vaan kyselee, että pitäiskö mennä lääkäriin, jos odotus
> on jo kestänyt moninkertaisesti 9 kuukautta?

Ottakaa nämä OO ja soittakaa, jos olo ei ole aamuksi kohentunut.
Juuri saamiemme, vielä vahvistamattomien, tietojen mukaan
kenenkään ei olisi pakko synnyttää. Asiaa vielä varmistellaan.

--
Heli

Heli..

unread,
Sep 13, 2001, 4:00:24 AM9/13/01
to
"Konsta Karsisto" <etu....@nokia.com> kirjoitti:

> "Heli.." wrote:
> > Joo. Heti kun miehet alkaa synnyttää. (Hähä!)
>
> Ei kenenkään oo pakko synnyttää.

Mitä sitten? Maailmansivuhan tuollaviisiin on perusteltu
toiselle tahdottua hankaluutta:
"Kyllä sulla (ja kaikilla muillakin) pitää olla yhtä kurjaa ja
tukalaa kuin mullakin, vaikkei se mitenkään mun oloani
helpottaisikaan." Se on vissiin sitten reilua.

--
Heli

Hiski Haapoja

unread,
Sep 13, 2001, 9:17:27 AM9/13/01
to
Heli.. <kopter...@hotmail.come.ro> wrote:
: Juuri saamiemme, vielä vahvistamattomien, tietojen mukaan

: kenenkään ei olisi pakko synnyttää. Asiaa vielä varmistellaan.

Odotas vaan kunhan me fundamentalistit saamme abortin kiellettyä.
Tämä hoidetaan heti kun saamme torjuttua homoavioliittojen ja
Tuomiojan lausuntojen kansamme selkärangalle aiheuttaman uhan.
(Tällaista joudun kuuntelemaan päivät pitkät.)

Hiski
--
# Ja rangaistus on greippi! #

Mika Pirhonen

unread,
Sep 14, 2001, 12:26:34 PM9/14/01
to

Sami Sihvonen wrote:

Vaikka en minulta kysynytkään, niin vastaanpa nyt kuitenkin.



> Kiva huomata että sinäkin olet vielä oma itsesi...

Entä oletko sinä? Joutuuko äiti vielä sairaalaan elokuvien aikana?

> Etkö muka luota vanhaan nettihuijariin? :-)

En luota kehenkään, joka juo Mopolia.

--
oo -En voi itse millään käsittää miten linjojen tukkoisuudella
c o) ja "waretuksella" voi olla yhteyttä-
^U Jarkko Laiho, utu.yok.keskustelu 4.9.2k+1
Lego Man Neo Kicks Butt: <http://lpp.gliebster.com/videos/matrix/>

Mika Pirhonen

unread,
Sep 14, 2001, 12:29:23 PM9/14/01
to

Mika Pirhonen wrote:
>
> Vaikka en minulta kysynytkään, niin vastaanpa nyt kuitenkin.

Ääh. Minä _EN_ tunnusta olevani Sihvosen virtuaalipersoona!

Siis po. "-- et --".

(Ei tää raittius meille viheltäjille sovi.)

TTU

unread,
Sep 15, 2001, 11:23:06 AM9/15/01
to
On 13 Sep 2001 13:17:27 GMT, Hiski Haapoja <ki...@simpukka.sci.fi>
wrote:

>Odotas vaan kunhan me fundamentalistit saamme abortin kiellettyä.

Minä odotan sitä, että julkiääneenpiereskely kielletään. Ettäkö
lopettaisin sitten.....?

>Tämä hoidetaan heti kun saamme torjuttua homoavioliittojen ja
>Tuomiojan lausuntojen kansamme selkärangalle aiheuttaman uhan.

Tuomiojahan on entisiä 60-lukulaisia stalinisteja. Mikseiköhän kukaan
muista sitä?

TTU

--
"Tuttua. Naiset ajattelevat vain erektiota, rahan ohella tietysti.
Materialistit."

Hiski

Jukka K. Korpela

unread,
Sep 15, 2001, 12:47:22 PM9/15/01
to
T...@iki.nospam.fi (TTU) wrote:

> Tuomiojahan on entisiä 60-lukulaisia stalinisteja.

Missähän sinäkin olit 60-luvulla? Ei, en kysy, miksi et jäänyt sinne,
sillä se olisi ilkeää.

Voisin kertoa, miten oikeat stalinistit nauraa höröttivät "vasemmisto"-
demareille, mutta sekin olisi vähän ilkeää. En viitsi edes mainita
ilmaisua "hyödyllinen idiootti".

Vaan ollaanpa kilttejä ja todetaan: sillä, joka ei radikaali
nuoruudessaan, ei ole sydäntä; sillä, joka ei ole konservatiivi
vanhempana, ei ole järkeä. Ja että Tuomioja on monella tapaa vielä
nuorekas.

--
Ja tää on mun logoni:
mä runoilen kuin vogoni.
Enkä tunne murhetta syvää,
kun luen huuhaata hyvää. - Yucca, http://www.cs.tut.fi/~jkorpela/

yy

unread,
Sep 17, 2001, 8:01:23 AM9/17/01
to

"Jukka K. Korpela" <jkor...@cs.tut.fi> wrote in message
news:Xns911DC8EE0510...@193.64.137.17...

> Voisin kertoa, miten oikeat stalinistit nauraa höröttivät "vasemmisto"-
> demareille, mutta sekin olisi vähän ilkeää. En viitsi edes mainita
> ilmaisua "hyödyllinen idiootti".

Minäkin meinasin kerran saada eräältä ASS-laiselta muijalta,
mutta sitten vahingossa kerroin olevani revari ja se oli itse stallari (vai
menikö se päinvastoin?) ja siihen kaatui se saanti!


TTU

unread,
Sep 17, 2001, 8:25:25 AM9/17/01
to
On Sat, 15 Sep 2001 16:47:22 GMT, "Jukka K. Korpela"
<jkor...@cs.tut.fi> wrote:

>T...@iki.nospam.fi (TTU) wrote:
>
>> Tuomiojahan on entisiä 60-lukulaisia stalinisteja.
>
>Missähän sinäkin olit 60-luvulla? Ei, en kysy, miksi et jäänyt sinne,
>sillä se olisi ilkeää.

Syntynyt 60-luvulla ja juu.... elää...

>Vaan ollaanpa kilttejä ja todetaan: sillä, joka ei radikaali
>nuoruudessaan, ei ole sydäntä;

Sydän on pelkästään vertapumppaava lihas - ei mitään muuta! Vai
tarkoititko sittenkin Aivotoimintaa?

>sillä, joka ei ole konservatiivi
>vanhempana, ei ole järkeä.

En allekirjoita! Sanoisinpa, että 60-lukulaiset ovat moraalittomia
takinkääntäjiä, välistävetäjiä ja suunsoittajia! Jos aikuisiällä
kerran on sitä mieltä, että Suomen pitää liittyä Neuvostoliittoon,
olkoon samaa mieltä aina ja ikuisesti! Arvostaisin todella kunnon
kommunistia, joka ryhdikkäänä ja suoraselkäisenä (ja tyhmänä hölmönä)
vieläkin laulaisi "Suurta ja Mahtavaa", mutta heti kun elintaso ja
pillun-/munansaanti oli uhattuna, piti vaieta aikaisemmista hölmöistä
ideoistaan! Eihän ne nykyään enää kestä edes vittuilua 60-luvun
touhuistaan. Ja sitä paitsi - 80-luvun alussa moni heistä kannatti
avoimesti Jaruzelskin "kurinpalautusoperaatiota" Puolassa!
Mielelläni virtuaaliteloittaisin muutamia tuhansia ääliöitä
varoituksena Suuresta Tyhmyydestä ihmiskuntaa kohtaan!

>Ja että Tuomioja on monella tapaa vielä
>nuorekas.

Joka edustaa juuri noita edellä mainitsemiani ominaisuuksia ja joka
pitäisi nussia uudelleen! TTA!

TTU

---
"Sivistynyt käytös, empatia ja kuunteleminen ovat varmin tapa jäädä
puutteeseen. Rähjäisyys, ryyppääminen ja aggressiivisuus sen sijaan
vetävät naisia puoleensa."

Hiski Haapoja

Toni Keskitalo

unread,
Sep 18, 2001, 12:24:08 PM9/18/01
to
In the perfectly windy sky, T...@iki.finlandisierung (TTU) wrote:
>Syntynyt 60-luvulla ja juu.... elää...

E***x?

Nimim. "Mie en usko ennen ko näen"
--
"A heart that's full up like a landfill, a job that
slowly kills you, bruises that won't heal."
(Radiohead)

Lasse

unread,
Sep 19, 2001, 12:51:45 PM9/19/01
to
Toni Keskitalo <tpke...@st.jyu.fi.invalid> writes:

> Nimim. "Mie en usko ennen ko näen"

Suomalainen ei usko vaikka näkisi!
--
Lasse.

Toni Keskitalo

unread,
Sep 20, 2001, 10:58:21 AM9/20/01
to
Lasse <l...@iki.fi> kirjoitti:
>Toni Keskitalo <tpke...@st.jyu.fi.invalid> writes:

>> Nimim. "Mie en usko ennen ko näen"

>Suomalainen ei usko vaikka näkisi!

Ei niin, sillä eihän näitä *kukaan* lue. Tunnustellaan toisiamme.

Toni
--
http://www.st.jyu.fi/~tpkeskit/
"Kun paistoi, palasin siirtolapuutarhan säleaidan ohi sen jyrkkien
varjojen takia." Tommi Liimatta

Jukka K. Korpela

unread,
Sep 20, 2001, 6:20:42 PM9/20/01
to
"yy" <y...@nomail.com> wrote:

> Minäkin meinasin kerran saada eräältä ASS-laiselta muijalta,

Ja saamattomuudesta sitten häpesit silmät päästäsi ja nimesikin. Niin,
eihän nimi _miestä_ pahenna.

Ja "meinasin" on varmaankin oikein osuva sana, siis 'aioin'. HTH!

t.i.w

unread,
Sep 21, 2001, 3:09:59 AM9/21/01
to
In article <878zfbm...@na.netppl.fi>, Lasse wrote:

> > Nimim. "Mie en usko ennen ko näen"
>
> Suomalainen ei usko vaikka näkisi!

Suomalaisia vaivaa paha uskon puute muiden puutteiden ohella. Niin kuin
wanhakansa opetti, että 'älä usko kuulemaasi äläkä puoleenkaan siihen
mitä näet', ja hyvinpä tuon opetti, ku kaiken epäily on meille
(suomalaisille) pureutunu tiukasti selkäytimeen, eikä epäilystäkään
etteikö siitä johtuen juuri suomalaiset kärsi hidonmoisista
selkävaivoista, mikä taas ei ole niin yleistä millään muulla
kansalla... kysy vaikka tri. Alanderilta. Sitäpaitsi, ainainen epäily
on hukkaan heitettyä energiaa; eihän täs kämäses elämäs mikään ole
varmaa, saatika seuraavassa elämässä tai sitä seuraavassa...

t.i.w - virtuaalisesti sinun

Lasse

unread,
Sep 23, 2001, 12:43:26 PM9/23/01
to
t.i.w <tiw...@surfeu.fi> writes:

> Suomalaisia vaivaa paha uskon puute muiden puutteiden ohella. Niin kuin
> wanhakansa opetti, että 'älä usko kuulemaasi äläkä puoleenkaan siihen
> mitä näet',

Käytännön viisautta joka ennakoi digitaalisen äänen- ja kuvankäsittelyn
tulemista hyvissä ajoin.

> ja hyvinpä tuon opetti, ku kaiken epäily on meille
> (suomalaisille) pureutunu tiukasti selkäytimeen, eikä epäilystäkään
> etteikö siitä johtuen juuri suomalaiset kärsi hidonmoisista
> selkävaivoista, mikä taas ei ole niin yleistä millään muulla
> kansalla... kysy vaikka tri. Alanderilta. Sitäpaitsi, ainainen epäily
> on hukkaan heitettyä energiaa; eihän täs kämäses elämäs mikään ole
> varmaa, saatika seuraavassa elämässä tai sitä seuraavassa...
>

Onko edes se seuraavakaan kovin varmaa?
Ajatuksen kyllä herättää se miten suomalaisia kuitenkin voidaan kusettaa
ihan siinä missä muitakin vaikka meidät on valmennettu noin hyvin!

Ja mahtaako k.o. tohtorikaan ihan varmasti asiaa tuntea...
Ettei vain epäile, luule ja oleta?
--
Lasse.

Anukaisa Alanen

unread,
Sep 24, 2001, 1:10:49 PM9/24/01
to
In article <87u1xt6...@na.netppl.fi>, Lasse <l...@iki.fi> wrote:
>Ja mahtaako k.o. tohtorikaan ihan varmasti asiaa tuntea...
>Ettei vain epäile, luule ja oleta?

Jaamäävai? Näkemykseni rakentuvat vahvalle faktapohjalle, joka on
jykevyydessään lähes juoksuhiekan luokkaa. Hmm, taidan nyt
liioitella. Oli miten oli, Tiwius sanoi jälleen toden sanan ja olen
ilman muuta tutkimuksineni hänen sanansa takana vankkana kuin Kyösti
Kallio.

Dr. Alander
--
tra...@uta.fi -Onko orkulla tuuhea häntä?

t.i.w

unread,
Sep 25, 2001, 2:42:32 AM9/25/01
to
In article <9onpep$fte$1...@news.cc.tut.fi>, Anukaisa Alanen wrote:

> In article <87u1xt6...@na.netppl.fi>, Lasse <l...@iki.fi> wrote:
> >Ja mahtaako k.o. tohtorikaan ihan varmasti asiaa tuntea...
> >Ettei vain epäile, luule ja oleta?
>
> Jaamäävai? Näkemykseni rakentuvat vahvalle faktapohjalle, joka on
> jykevyydessään lähes juoksuhiekan luokkaa. Hmm, taidan nyt
> liioitella. Oli miten oli, Tiwius sanoi jälleen toden sanan ja olen
> ilman muuta tutkimuksineni hänen sanansa takana vankkana kuin Kyösti
> Kallio.

Nonni Lasse, mitäs mä sanoin, eh. (waimolle taas huitsisti pusihaleja
:* nuin)

t.i.w - virtuaalisesti sinun

Anukaisa Alanen

unread,
Sep 25, 2001, 8:12:18 AM9/25/01
to
In article <VA.000000c...@surfeu.fi>, t.i.w <tiw...@surfeu.fi> wrote:
>Nonni Lasse, mitäs mä sanoin, eh.¡ (waimolle taas huitsisti pusihaleja
>:* nuin)

Tiiätteks mitä. Mä luulen että tää päivä on aivan loistohuibu sekä
super. Tralalaa! Aurinkokin kehtaa paistella tuolla täysillä. Ja
pusihaleja!

Anukaisa, hyvällä päällä

Lasse

unread,
Sep 25, 2001, 5:45:37 AM9/25/01
to
t.i.w <tiw...@surfeu.fi> writes:

> Nonni Lasse, mitäs mä sanoin, eh. (waimolle taas huitsisti pusihaleja
> :* nuin)
>

Jotain suomalaisista ja jäykästä selästä, mikäli oikein muistan.
Mutta olkoon, minähän osaan olla väittelemättä naisjoukkion kanssa.

Jotain olen elämässä oppinut minäkin. Oletuksena olen aina väärässä tai
epäkohtelias.
--
Lasse.

tiw...@surfeu.fi

unread,
Sep 25, 2001, 12:34:44 PM9/25/01
to
Lasse <l...@iki.fi> wrote:

>Jotain olen elämässä oppinut minäkin. Oletuksena olen aina väärässä tai
>epäkohtelias.

Jaa mut jos tulisitkii tän meijän waimojoukkion hoitoon, niin voi olla,
että pääsisit noista vanhoista (vääristä) opeista mitä sulle on pään
iskostettu, eh. Mitäs siihen tuumit.æ


*con amor - t.i.w (eläkäätten nyt sen mukaan)

Anne L.

unread,
Sep 25, 2001, 12:51:45 PM9/25/01
to

Lasse wrote:

> Jotain olen elämässä oppinut minäkin. Oletuksena olen aina väärässä tai
> epäkohtelias.

Joidenkin kohteliaisuus on niin teennäistä, että heidän voi olettaa
joko pelleilevän tai yrittävän "uida liiveihin". Tuon jälkimmäisen
vaihtoehdon tapauksessa mieleen tulevat lähinnä keskellä yötä
ravintolassa pildeä vonkaavat miehet.

---A.


Ola Rinta-Koski

unread,
Sep 26, 2001, 5:02:55 AM9/26/01
to
"Anne L." <bat...@saunalahti.fi> writes:
> Joidenkin kohteliaisuus on niin teennäistä, että heidän voi olettaa
> joko pelleilevän tai yrittävän "uida liiveihin".

Ja jos mä satun olemaan kotona lauantai-iltana, mä voin tehdä niitä
yhtä aikaa!
--
I'm RELIGIOUS!! I love a man with a HAIRPIECE!! Equip me with
MISSILES!! Now, my ENTIRE LIFE is flashing before my EYES as I park my
DODGE DART in your EXXON service area for a COMPLETE LUBRICATION!!

Konsta Karsisto

unread,
Sep 26, 2001, 5:45:22 AM9/26/01
to
"Anne L." wrote:
> Joidenkin kohteliaisuus on niin teennäistä, että ...

> mieleen tulevat lähinnä keskellä yötä
> ravintolassa pildeä vonkaavat miehet.

Sitä mä vaan ihmettelen, että miks ne miehet multa on
yrittäny pildeä vongata. Sikstoisekseen, on se kyl kumma
sekin että jos mies laittaa päälleen vaikkapa kivan
minihameen, niin heti ollaan ajattelemassa jotain.


--
K.

Anne L.

unread,
Sep 26, 2001, 5:48:36 AM9/26/01
to

Konsta Karsisto wrote:

> "Anne L." wrote:
> > Joidenkin kohteliaisuus on niin teennäistä, että ...
> > mieleen tulevat lähinnä keskellä yötä
> > ravintolassa pildeä vonkaavat miehet.
>
> Sitä mä vaan ihmettelen, että miks ne miehet multa on
> yrittäny pildeä vongata.

Ehkä ne on vaan pelleilly... (Toihan oli kahdesta vaihtoehdosta
se, jota mä esitin ekana.)

---A.


Konsta Karsisto

unread,
Sep 26, 2001, 5:54:12 AM9/26/01
to
"Anne L." wrote:
> Ehkä ne on vaan pelleilly...

Miehet ei pelleile. Ne on asiallisia.


--
K.

Anne L.

unread,
Sep 26, 2001, 6:09:57 AM9/26/01
to

Konsta Karsisto wrote:

En tosiaankaan ole 100% varma, että pelleily olisi aina tahallista.
Elleivät miehet pelleile, niin naurettavia he (osa heistä) ainakin
ovat...

---A.


Konsta Karsisto

unread,
Sep 26, 2001, 6:22:58 AM9/26/01
to
"Anne L." wrote:
> En tosiaankaan ole 100% varma, että pelleily olisi aina tahallista.

Mä oon 100% varma, että miehet eivät pelleile. Meille
vai teille?


--
K.

Anne L.

unread,
Sep 26, 2001, 6:47:55 AM9/26/01
to

Konsta Karsisto wrote:

Hei, et sää tosissaan oo... Toi ehdotus on pelleilyä.

---A.


Lasse

unread,
Sep 25, 2001, 1:49:07 PM9/25/01
to
tiw...@surfeu.fi writes:

> Jaa mut jos tulisitkii tän meijän waimojoukkion hoitoon, niin voi olla,
> että pääsisit noista vanhoista (vääristä) opeista mitä sulle on pään

> iskostettu, eh. Mitäs siihen tuumit.¿
>
Vaimolta ne opit ovat tulleet, tarvitsenko vielä lisääkin?
Ja oikein joukkiolta, eikö se olisi jo kovennettua!
--
Lasse.

TTU

unread,
Sep 27, 2001, 2:04:00 AM9/27/01
to
On Tue, 25 Sep 2001 19:51:45 +0300, "Anne L." <bat...@saunalahti.fi>
wrote:


>Joidenkin kohteliaisuus on niin teennäistä, että heidän voi olettaa
>joko pelleilevän tai yrittävän "uida liiveihin".

Entäs me "uimataidottomat"? Pelleistä ei nyt puhuta.....

>Tuon jälkimmäisen
>vaihtoehdon tapauksessa mieleen tulevat lähinnä keskellä yötä
>ravintolassa pildeä vonkaavat miehet.

Siis sulla on aina pildenvonkaaja mielessä? Tästäpä tulee mieleen
erään The Naisen sanoma juttu, että onhan se ällöttävää, kun miehet
kuolaavat vieressä, mutta vielä kamalampaa olisi, jos ne ignoroisivat
täysin.

TTU

--
"Pitäisihän se nyt linnunaivoillakin tajuta, että kepeä
kiusoittelu on varmin merkki pohjattomasta ja vilpittömästä
rakkaudesta. Ihan varmana on!"

Juha Tretjakov s.huuhaa 19.9 2001 klo. 16:52

TTU

unread,
Sep 27, 2001, 2:05:52 AM9/27/01
to
On Wed, 26 Sep 2001 13:09:57 +0300, "Anne L." <bat...@saunalahti.fi>
wrote:

>Konsta Karsisto wrote:


>
>> "Anne L." wrote:
>> > Ehkä ne on vaan pelleilly...
>>
>> Miehet ei pelleile. Ne on asiallisia.
>
>En tosiaankaan ole 100% varma, että pelleily olisi aina tahallista.

Tota määki olen aina itsessäni miettinyt.

>Elleivät miehet pelleile, niin naurettavia he (osa heistä) ainakin
>ovat...

Onx ne niitä Naisten Naurattajia/Naruttajia?

Anne L.

unread,
Sep 27, 2001, 2:36:47 AM9/27/01
to

TTU wrote:

> On Wed, 26 Sep 2001 13:09:57 +0300, "Anne L." <bat...@saunalahti.fi>
> wrote:

> >Elleivät miehet pelleile, niin naurettavia he (osa heistä) ainakin
> >ovat...
>
> Onx ne niitä Naisten Naurattajia/Naruttajia?

Joo, niin mä luulen. Pahimmat tapaukset muuten esittävät
kaiken aikaa täyttä pelleä, mutta jos heille pelleilee takaisin
(kuten luonnolliselta ratkaisulta tuntuu), he suuttuvat verisesti.

---A.

Anne L.

unread,
Sep 27, 2001, 2:37:48 AM9/27/01
to

TTU wrote:

> On Tue, 25 Sep 2001 19:51:45 +0300, "Anne L." <bat...@saunalahti.fi>
> wrote:
>
> >Joidenkin kohteliaisuus on niin teennäistä, että heidän voi olettaa
> >joko pelleilevän tai yrittävän "uida liiveihin".
>
> Entäs me "uimataidottomat"? Pelleistä ei nyt puhuta.....

Ai niin, te uimataidottomat pellet...

---A.

Deezer

unread,
Sep 26, 2001, 3:22:10 PM9/26/01
to

"Anne L." wrote:

> En tosiaankaan ole 100% varma, että pelleily olisi aina tahallista.
> Elleivät miehet pelleile, niin naurettavia he (osa heistä) ainakin
> ovat...

En pelleile koskaan. Tahattomastikaan. Ja vaikka olen tosikko, nauran
useinkin itselleni kyyneleet silmissä.
--

Deezer


Juha Tretjakov

unread,
Sep 27, 2001, 6:41:06 AM9/27/01
to
"Anne L." <bat...@saunalahti.fi> wrote:

> Joo, niin mä luulen. Pahimmat tapaukset muuten esittävät
> kaiken aikaa täyttä pelleä,

Onhan täysi pelle tyhjää parempi. Riippunee siitä, mitä se on täynnä.
Jos TTU:n tapauksessa laktoosia, niin siitä riittää nostovoimaa
sullekin, kun viimeisten tietojen mukaan tänä vuonna Baggie ei
yritäkään uida sun liiveihisi.

--
Juha.Tr...@hut.fi - Toteutunut tuotto ei ole tae tulevasta.

Anne L.

unread,
Sep 27, 2001, 7:30:02 AM9/27/01
to

Juha Tretjakov wrote:

> Jos TTU:n tapauksessa laktoosia, niin siitä riittää nostovoimaa
> sullekin, kun viimeisten tietojen mukaan tänä vuonna Baggie ei
> yritäkään uida sun liiveihisi.

Saitko sä sittenkin Baggien uimaan sun liiveihin? Png png png!
Onko teillä edelleen liiveihinuijaiset menossa vaiko vasta tulossa?
Mitä TTU tohon sanoo? Pääseekö se edes kolmanneksi?

---A.

TTU

unread,
Sep 27, 2001, 8:18:29 AM9/27/01
to
On Thu, 27 Sep 2001 14:30:02 +0300, "Anne L." <bat...@saunalahti.fi>
wrote:

>Juha Tretjakov wrote:
>
>> kun viimeisten tietojen mukaan tänä vuonna Baggie ei
>> yritäkään uida sun liiveihisi.
>
>Saitko sä sittenkin Baggien uimaan sun liiveihin?

>Onko teillä edelleen liiveihinuijaiset menossa vaiko vasta tulossa?
>Mitä TTU tohon sanoo? Pääseekö se edes kolmanneksi?

Kolmanneksi? Pyöräksi? Minä olen aina välttänyt kolmanneksi pyöräksi
joutumista - oli sitten kyseessä ryhmäseksi tai pokausyritys!

TTU

K. Kajava

unread,
Sep 28, 2001, 8:53:22 AM9/28/01
to
Konsta Karsisto kirjoitti sfnet.huuhaa.eduskunnassa:

>Sitä mä vaan ihmettelen, että miks ne miehet multa on
>yrittäny pildeä vongata.

Tarkoitatko, että ilmiselvät yhteydet *säihkyvän* kalj... ulkomuotosi
ja posliinisen pilden välillä ovat puhtaasti satumaisia eivätkä
perustu mihinkään kuviteltuun faktaan. (retorinen kyssäri)

Sitähän minäkin. (retorinen vastike)

>Sikstoisekseen, on se kyl kumma
>sekin että jos mies laittaa päälleen vaikkapa kivan
>minihameen, niin heti ollaan ajattelemassa jotain.

Tunnetun (mutta niin kuopatun) kreikkalaisen laivanvarustajan mukaan
ihminen on luonnostaan ajatteleva olento. Koska tämä ei selvästikään
päde enää nykyaikana, näen miesten pukeutumisen lyhyttäkin lyhyempiin
minihamosiin hyvinhyvin myönteisenä seikkana. Ajattelun kannalta toki.

Konsta Karsisto

unread,
Sep 28, 2001, 9:12:55 AM9/28/01
to
"K. Kajava" wrote:
> Tarkoitatko, että ilmiselvät yhteydet *säihkyvän* kalj... ulkomuotosi
> ja posliinisen pilden välillä ovat puhtaasti satumaisia eivätkä
> perustu mihinkään kuviteltuun faktaan. (retorinen kyssäri)

Vaikka yhteys ulkomuotoni ja monen muun välillä on kenties
jopa satumainen, niin sulla on tainnu mennä nyt kuitenkin
puurot ja vellit, tai noh, kaks jutskaa kuiteski, sekaisin.
(retorinen kyssäri)

Mut se taitaa johtua vaan sun patologisen vahvasta hetero-
suuntautuneisuudestasi. (retorinen vastike)

Senkin hupsu. (retorinen kevenne)


--
K.

Anukaisa Alanen

unread,
Sep 28, 2001, 9:15:52 AM9/28/01
to
In article <fis8rt0mmijl9ln2t...@4ax.com>,

K. Kajava <k.ka...@kolumbus.fi> wrote:
>Tunnetun (mutta niin kuopatun) kreikkalaisen laivanvarustajan mukaan
>ihminen on luonnostaan ajatteleva olento. Koska tämä ei selvästikään
>päde enää nykyaikana, näen miesten pukeutumisen lyhyttäkin lyhyempiin
>minihamosiin hyvinhyvin myönteisenä seikkana. Ajattelun kannalta toki.

Nimenomaan, nimenomaan, nimenomaan.

Olen lukenut Internetistä, että pojilla kiivekset laskeutuvat pollasta
alas jalkojen väliin osapuilleen 13-vuotiaana. Tämä selittää miehiä
usein riivaavan näköalojen kapeuden sekä taipumuksen ahtauteen ja
ylikuumentumiseen. Ovathan aivot siellä pöksyissä puristuksissa
merkittävän osan päivää! Mies, siirry minihameeseen tai osta edes
pait*li.

Dr. A.
--
tra...@uta.fi
"It recently was discovered that research causes cancer in rats."

Toni Keskitalo

unread,
Sep 29, 2001, 3:42:25 PM9/29/01
to
In the perfectly windy sky, tra...@uta.fi (Anukaisa Alanen) wrote:
>Ovathan aivot siellä pöksyissä puristuksissa
>merkittävän osan päivää! Mies, siirry minihameeseen tai osta edes
>pait*li.
^
Täydennystehtävän vastaus: paitÿli.

Toni
--
"A heart that's full up like a landfill, a job that
slowly kills you, bruises that won't heal."
(Radiohead)

K. Kajava

unread,
Sep 30, 2001, 6:49:29 AM9/30/01
to
Konsta Karsisto kirjoitti sfnet.huuhaa.paratiisissa:

>Mut se taitaa johtua vaan sun patologisen vahvasta hetero-
>suuntautuneisuudestasi. (retorinen vastike)

Emmä tollasesta tiä. Mä oon vaan mä. Naturaalisti. Aina kun näen sexyn
beiben, mun on saatava. Elikäs toi menstrulaation tarve iskee.

>Senkin hupsu. (retorinen kevenne)

Joo, toi oon just mä. Hupsu hetero. Tunnistat mut tyylikkäästä
käsilaukusta ja sipsuttelusta. Koskas me treffataan kellon alla?
Ooksää ny Ile vai Paula?
--
Tiia otti meikkipussistaan Paula Koivuniemen lauluja.
Pera ei halunnut kuulla niitä, koska Paula seurusteli
Ilkka Kanervan kanssa. Peran mielestä Kanerva oli paska.
(Hotakainen: Klassikko)

Konsta Karsisto

unread,
Oct 1, 2001, 7:25:03 AM10/1/01
to
"K. Kajava" wrote:
> Joo, toi oon just mä. Hupsu hetero. Tunnistat mut tyylikkäästä
> käsilaukusta ja sipsuttelusta. Koskas me treffataan kellon alla?

Samaan aikaan ku viimexkin. Minä ainakin aion olla
sillon siellä.

> Ooksää ny Ile vai Paula?

Mun nimeni on nykyään Vaasankalu.


--
K.

K. Kajava

unread,
Oct 3, 2001, 4:52:16 AM10/3/01
to
Anukaisa Alanen kirjoitti sfnet.huuhaa.paratiisissa:

>Olen lukenut Internetistä, että pojilla kiivekset laskeutuvat pollasta
>alas jalkojen väliin osapuilleen 13-vuotiaana.

Olen lukenut saman Turun konservatorion verkkosivuilta.

>Tämä selittää miehiä
>usein riivaavan näköalojen kapeuden sekä taipumuksen ahtauteen ja
>ylikuumentumiseen. Ovathan aivot siellä pöksyissä puristuksissa
>merkittävän osan päivää!

Hetkinen! Ei välttämättä pöxyissä puristuksissa. Samaisilta
verkkosivuilta osui silmääni arvon vertailevan anatomian dosentin
tämänaamuinen vätöskirja "Uusia suuntauksia ns. Korson epidemian
etiologiassa: Koro-oireyhtymä."

"Abstrakti: Oireita ovat äkillinen ahdistuneisuus ja paniikinomainen
pelko ulkoisten sukuelinten vetäytymisestä vatsaontelon sisään, jonka
potilas uskoo johtavan kuolemaan. Oireiden syynä on tavallisesti
ylenmääräinen yhdyntä sekä heimoyhteisön ristiriitaiset odotukset."

Huomioi myös Dr. Alanderin ansiokas historiallinen analyysi syndrooman
hoitomuodoista: "Koron kiskurit kautta aikojen".

K. Kajava

unread,
Oct 3, 2001, 4:52:36 AM10/3/01
to
Konsta Karsisto kirjoitti sfnet.huuhaa.paratiisissa:

>Minä ainakin aion olla sillon siellä.

Great. Mä olen kans niin innoissani etten tuolilla pysy. Eivätkä
drinksut pysy kädessä. Stna. Pian joudun siirtymään oraalisesta
tofun annostelusta nestemäiseen iv-ruokintaan.

>Mun nimeni on nykyään Vaasankalu.

Hähähää! Olen kuin kotonani Vaasankalulla.

Konsta Karsisto

unread,
Oct 3, 2001, 2:33:13 PM10/3/01
to
"K. Kajava" wrote:
> Hähähää! Olen kuin kotonani Vaasankalulla.

Kutsuinkos joskus kylään? Tää kuulostaa ihan liikaa
erään "Ähäkutti"-vitsin esileikiltä. No, mä pysyn
tiukkana. (Naisille pysyn myös kovana.)


--
K.

Anukaisa Alanen

unread,
Oct 6, 2001, 5:47:18 PM10/6/01
to
In article <rdklrtgkstit3pgo8...@4ax.com>,

K. Kajava <k.ka...@kolumbus.fi> wrote:
>"Abstrakti: Oireita ovat äkillinen ahdistuneisuus ja paniikinomainen
>pelko ulkoisten sukuelinten vetäytymisestä vatsaontelon sisään, jonka
>potilas uskoo johtavan kuolemaan. Oireiden syynä on tavallisesti
>ylenmääräinen yhdyntä sekä heimoyhteisön ristiriitaiset odotukset."

Oijoi. Olen itse kuullut sellaisesta menosta, jota tietyt ihmisolennot
saattavat jopa vapaaehtoisesti harjoittaa. Tämä meininki
käsittää esim. kaksi eri sukupuolta olevaa ihmistä, joista toinen
asettaa ulkoisen sukuelimensä sen toisen sisään :-0

Huhu kertoo, että kuoleman asemesta siitä saattaa seurata uusia
ihmiselämiä. Ihmeiden aika ei tod. ole ohitse.

Kantsii vähän miettiä, mitä niillä elimillään touhuilee.

Nimim. Ottakaa kantaa

Wormie Wormhill

unread,
Oct 6, 2001, 5:57:19 PM10/6/01
to
"Anukaisa Alanen" wrote in message...

> Kantsii vähän miettiä, mitä niillä elimillään touhuilee.
>
> Nimim. Ottakaa kantaa

Mulla on vaan pyöreetä reikäleipää, ei voi ottaa kantaa.

juke, syön elimilläni...


Anukaisa Alanen

unread,
Oct 8, 2001, 3:08:59 AM10/8/01
to
In article <9pnumr$4a9$1...@tron.sci.fi>,

Wormie Wormhill <worm...@dlc.fi.SPAM.NO> wrote:
>Mulla on vaan pyöreetä reikäleipää, ei voi ottaa kantaa.

Kyllä hätä keinot keksii. Reikäleivän kantahan asettuu leivän
ulommalle reunalle kiertääkseen koko leivän ympäri. Voit siis
taitavana veistelijänä ottaa kantaa useaankin kertaan!

(Pahoitteluni Kaukoidän vahvistuksille, jos aihelma alkaa liipata
erästä r-kirjaimella alkavaa, kiellettyä puheenaihetta [joka jatkuu
kirjaimilla uisleipä, mikäli tuosta ei vielä tunnistanut].)

Anuk.

m...@oorai.com

unread,
Oct 8, 2001, 3:48:41 AM10/8/01
to
tra...@uta.fi (Anukaisa Alanen) writes:

> (Pahoitteluni Kaukoidän vahvistuksille, jos aihelma alkaa liipata
> erästä r-kirjaimella alkavaa, kiellettyä puheenaihetta [joka jatkuu
> kirjaimilla uisleipä, mikäli tuosta ei vielä tunnistanut].)

Saanko kolmen pisteen vihjeen, kun en viela hokannut? Muuten sujuu
vauhdikkaasti, kavelin sujuvasti maratonin maailmanennatyksen
haltijan ohitse ja illalla uutisissa huomasinkin hanen sitten
ennatyksensa menettaneen.

Tullissa testasin teoriaani ilman poikaa taikka miekkaa ja eikun
heti kassit auki vaan. Kotona oltiin sujuvasti siirrytty puhumaan
pelkkaa Ulkomana Kielta, joten ei kun muumeja katsomaan vaan.

/mek

Sami

unread,
Oct 9, 2001, 5:54:44 AM10/9/01
to
On Mon, 10 Sep 2001 14:40:50 +0000 (UTC),
akar...@kanto.eikiitos.jyu.fi.invalid wrote:

>> Oman kopion levystä saat laittamalla 100mk tilille Merita xxx ja
> Voi herrajjesta, menisit säkin töihin, iso mies, etkä yrittäisi noita
> lapsellisia silmänkääntötemppuja.

28 tyytyväistä asiakasta lienee eri mieltä kanssasi...
Tosin kaikkihan ovat aina eri mieltä kanssasi... :-)

Sami

unread,
Oct 9, 2001, 5:54:56 AM10/9/01
to
On Fri, 14 Sep 2001 19:26:34 +0300, Mika Pirhonen
<not-g...@innocent.com> wrote:

>> Kiva huomata että sinäkin olet vielä oma itsesi...
> Entä oletko sinä? Joutuuko äiti vielä sairaalaan elokuvien aikana?

Mautonta huumoria, aivoverenvuoto ei ole vitsi.

>> Etkö muka luota vanhaan nettihuijariin? :-)
> En luota kehenkään, joka juo Mopolia.

Äh, pirtu on parempaa.. Ainakin lasinpyyhinnesteenä. :-)

Sami

unread,
Oct 9, 2001, 5:54:59 AM10/9/01
to
On Fri, 14 Sep 2001 19:29:23 +0300, Mika Pirhonen
<not-g...@innocent.com> wrote:

>Ääh. Minä _EN_ tunnusta olevani Sihvosen virtuaalipersoona!

Oletpas.

Sami

unread,
Oct 12, 2001, 5:59:50 AM10/12/01
to
Sen kunniaksi että ostin nipun tyhjiä CD-levyjä Anttilasta, pistän
mainoksen uudelleen...

Nyt kun nettipersoona Tintin 5v juhlapäivä lähestyy niin pidän
lupaukseni
siitä että joskus vielä paljastan ihan kaiken. Vanhat pölyiset
arkistot on
nyt koluttu läpi ja koottu yhdelle CD-ROM levylle. Yhteen 418 MB
suomalaista
nettilegendaa.

CD-ROM levyllä on mukana mm.

- Kaikki Tintin purkki- ja Internet- keskustelut vuosilta 1995-2001.
- Kaikki Tintin chat-keskustelut ja yksityiset viestit.
- Sisältää intiimejä paljastuksia muista kuuluisista chat-persoonista.
- Täydelliset tiedot Tintti-projektista, kaikki vihdoinkin
paljastetaan.
- Myös sivupersoonat Katja ja Jutta esittäytyvät.
- Session ja Golden Dawn purkkien ohjelmistot koskemattomina.
- Digitoitua videokuvaa 38 minuuttia, "Tintti" kirjoittelemassa
viestejä.

Oman kopion levystä saat laittamalla 100mk tilille Merita 202518-24650
tai Osuuspankki 575001-20090015 ja tilisiirron viitetiedoksi oma
osoitteesi. Hinta sisältää posti- ja toimituskulut, toimitusaika on
yksi viikko. Lisätietoja voi kysellä sähköpostitse osoitteesta
sam...@iobox.fi

Tommi Raulahti

unread,
Oct 12, 2001, 6:16:28 AM10/12/01
to
Sami <sam...@iobox.fi> wrote:
> Oman kopion levystä saat laittamalla 100mk tilille Merita 202518-24650
> tai Osuuspankki 575001-20090015 ja tilisiirron viitetiedoksi oma
> osoitteesi. Hinta sisältää posti- ja toimituskulut, toimitusaika on
> yksi viikko. Lisätietoja voi kysellä sähköpostitse osoitteesta
> sam...@iobox.fi

100mk?? Älä nyt märkiä unia näe. Minä en tuosta paskasta maksaisi edes
sen CD-r:n hintaa kaupassa (lienee nykyään hieman vajaa 5mk
keskiarvo). Taitaa ne muut bisneksesi mennä melko huonosti jos näin
alas joudut vajoamaan...

Annan ilmaisen vinkin...jos haluat edes vähän rahaa tehdä, kirjoita kirja.
Nimeksi voisi tulla vaikka: "Nettihörhö Sami Sihvonen, Nousu ja uho".

Pidätän oikeuden yhteen ilmaiseen kappaleeseen ko. kirjasta jos/ja kun
se julkaistaan....eli ei muuta kuin kirjoittamaan muisteloita..:) Ihan
joulumarkkinoille et enää kerkiä mutta kesäksi nyt kuitenkin..:)

--
- Tommi -

Jukka Nortunen

unread,
Oct 13, 2001, 10:23:54 AM10/13/01
to

Tommi Raulahti kirjoitti

>Taitaa ne muut bisneksesi mennä melko huonosti jos näin
>alas joudut vajoamaan...

Ei täällä kovin alas päästä vajoamaan, kyllä se vajoaminen
pysähtyy tuohon nivusien kohdalle.

nuuh-nuuuh-tämähän tuoksuu!

--
< nort...@saunalahti.fi > http://www.saunalahti.fi/~nortunen/
K: Pidätkö sinä ruutanoitten onkimisesta?
V: Välistä sängyn alla.
-77 kysymystä ja vastausta

Mika Pirhonen

unread,
Oct 20, 2001, 2:07:35 PM10/20/01
to

Sami wrote:
>
> > Entä oletko sinä? Joutuuko äiti vielä sairaalaan elokuvien aikana?
> Mautonta huumoria, aivoverenvuoto ei ole vitsi.

Aivomassan kuumentumisen saattaisin vielä uskoakin, mutta tuo on jo
liioittelua. Ainakin kunnes saan luettavakseni luotettavia (lue:
"suomalaisperäisiä") tutkimustuloksia.



> > En luota kehenkään, joka juo Mopolia.
> Äh, pirtu on parempaa.. Ainakin lasinpyyhinnesteenä. :-)

Ainahan lasi kannattaa pyyhkiä, edes sisäpuolelta.

--
oo -En voi itse millään käsittää miten linjojen tukkoisuudella
c o) ja "waretuksella" voi olla yhteyttä-
^U -JL-
Lego Man Neo Kicks Butt: <http://lpp.gliebster.com/videos/matrix/>

AuA

unread,
Oct 20, 2001, 1:26:50 PM10/20/01
to
20 loka 2001 Mika Pirhonen <not-g...@innocent.com> päästi suustaan:

> Ainahan lasi kannattaa pyyhkiä, edes sisäpuolelta.
>

eikö pestä?

--
aua
#...haluut sä sen heti - vai teenkö tietsalla...#

Mika Pirhonen

unread,
Oct 20, 2001, 3:19:50 PM10/20/01
to

AuA wrote:
>
> > Ainahan lasi kannattaa pyyhkiä, edes sisäpuolelta.
>
> eikö pestä?

Korjaus: "Ainahan lasi kannattaa _edes_ pyyhkiä, edes sisäpuolelta."

...Tyydyttynyt?

Mika Pirhonen

unread,
Oct 20, 2001, 3:22:17 PM10/20/01
to

Sami wrote:
>
> >Ääh. Minä _EN_ tunnusta olevani Sihvosen virtuaalipersoona!
>
> Oletpas.

En tunnusta pois. Follarit.

Perttu Laine

unread,
Oct 31, 2001, 5:20:53 PM10/31/01
to
"Sami" <sam...@iobox.fi> wrote in message
news:3d60249c.01101...@posting.google.com...

Hahaa. Onko siellä mun viestejä suuriakin määriä? :) Kiinnostaisi
periaatteessa, mutta en minä ala satasta maksamaan.


Juhapekka Tolvanen

unread,
Oct 31, 2001, 10:18:51 PM10/31/01
to

"Perttu Laine" <pe...@kahvipannu.com> writes:

> Hahaa. Onko siellä mun viestejä suuriakin määriä? :) Kiinnostaisi
> periaatteessa, mutta en minä ala satasta maksamaan.

Voisko joku kokeeksi yrittää ostaa yhden kappaleen tota romppua ja
sitten kertoa täällä, että miten kävi. Eli puhuiko Siffonen taas
kerran paskaa ja pettikö hän taas kerran lupauksensa?

--
Juhapekka "naula" Tolvanen * University of Jyväskylä * juh...@st.jyu.fi
http://www.st.jyu.fi/~juhtolv/spam.html * * * "STRAIGHT BUT NOT NARROW!"
------------------------------------------------------------------------
"Bück dich befehl ich dir. wende dein Antlitz ab von mir. dein Gesicht
ist mir egal. bück dich noch einmal." Rammstein

Sami

unread,
Nov 22, 2001, 9:40:55 AM11/22/01
to
Juhapekka Tolvanen <juh...@verso.st.jyu.fi> wrote in message news:<rkavggv...@verso.st.jyu.fi>...

>> Hahaa. Onko siellä mun viestejä suuriakin määriä? :) Kiinnostaisi
>> periaatteessa, mutta en minä ala satasta maksamaan.
> Voisko joku kokeeksi yrittää ostaa yhden kappaleen tota romppua ja
> sitten kertoa täällä, että miten kävi. Eli puhuiko Siffonen taas
> kerran paskaa ja pettikö hän taas kerran lupauksensa?

No, tähän mennessä tuota on mennyt 47 kappaletta... Voisiko joku
tyytyväinen asiakas täällä nostaa kätensä pystyyn?

Asiasta kolmanteen, eilen kun kävin Helsingissä niin
Aleksanterinkadulla World Trade Centerin respassa joku tervehti mua
sanomalla "Terve Tintti!" ja käveli nopeasti eteenpäin... Mua
kiinnostaa kuka tuo mystinen mies oli?

Perttu Laine

unread,
Nov 22, 2001, 4:48:11 PM11/22/01
to
"Sami" <sam...@iobox.fi> wrote in message
news:3d60249c.0111...@posting.google.com...

> No, tähän mennessä tuota on mennyt 47 kappaletta... Voisiko joku
> tyytyväinen asiakas täällä nostaa kätensä pystyyn?

Voisit silti pistää hiukan järjevämmän hinnan, niin minäkin voisin hankkia
yhden kappaleen. :)


Sami

unread,
Nov 23, 2001, 6:06:35 AM11/23/01
to
"Perttu Laine" <pe...@kahvipannu.com> wrote in message news:<9tjrgk$cpi$1...@tron.sci.fi>...

>> No, tähän mennessä tuota on mennyt 47 kappaletta... Voisiko joku
>> tyytyväinen asiakas täällä nostaa kätensä pystyyn?
> Voisit silti pistää hiukan järjevämmän hinnan, niin minäkin voisin hankkia
> yhden kappaleen. :)

Minusta tuo 100mk oli ihan sopiva hinta. Tyhjät cd-levyt eivät ole
ilmaisia ja hintaan sisältyy postikulut. Lisäksi mun pitää polttaa se
ja jonottaa postissa. Ja perhana, pitäähän mun jotain tästä hommasta
hyötyäkin.

Tilausohjeet tämän viestiketjun alussa... :-)

Tommi Raulahti

unread,
Nov 23, 2001, 8:29:35 AM11/23/01
to

No tämä taitaakin olla ainoita bisneksiäsi joista saat edes jotain
rahaa. Ei noilla CD:llä vielä rikastumaan pääse (siitä ei muiden
kannata olla huolissaan).

Kai Sami pikku bisneksineen muistaa ilmoittaa tulonsa verottajalle??
Jos ei, joku muu voisi vihjaista verottajalle että Sami harrastaa
veronkiertoa...

--
- Tommi -

Sami

unread,
Nov 26, 2001, 6:09:52 AM11/26/01
to
Tommi Raulahti <drd...@modeemi.fi> wrote in message news:<slrn9vsjpv...@fanta.modeemi.cs.tut.fi>...

>>>> No, tähän mennessä tuota on mennyt 47 kappaletta... Voisiko joku
>>>> tyytyväinen asiakas täällä nostaa kätensä pystyyn?

>> Minusta tuo 100mk oli ihan sopiva hinta. Tyhjät cd-levyt eivät ole
>> ilmaisia ja hintaan sisältyy postikulut. Lisäksi mun pitää polttaa
se
>> ja jonottaa postissa. Ja perhana, pitäähän mun jotain tästä
hommasta
>> hyötyäkin.
> No tämä taitaakin olla ainoita bisneksiäsi joista saat edes jotain rahaa.

4900mk (taas tuli pari tilausta) on alle parissa kuukaudessa on ihan
kiva ylimääärinen raha. Ottaen huomioon että tuosta Tintti-projektista
on sentään aikaa yli viisi vuotta... Kiitos kuuluu niille kaikille
jotka ovat täällä sfnet-uutisryhmissä pitäneen tätä vahvaa tarinaa
yllä josta syntyi legenda...

Mitä tulee bisneksiini niin minulla on ihan selkeä politiikka että
niistä ei täällä sfnet-uutisryhmissä puhuta yhtään mitään. Ihan sen
vuoksi että ne eivät kuulu tippaakaan ulkopuolisille ja olen pistänyt
nimet alle papereihin joissa on vaitiolovelvollisuus.

> Kai Sami pikku bisneksineen muistaa ilmoittaa tulonsa verottajalle??
> Jos ei, joku muu voisi vihjaista verottajalle että Sami harrastaa
> veronkiertoa...

Ihan vapaasti voi yllyttää verokarhun tarkistamaan yrityksen
kirjanpitoni. Toimitan vain kuitit ja tiliotteet kirjanpitotoimistoon,
siitä eteenpäin asiat ovat täysin heidän vastuullaan. Sitäpaitsi netin
paras sivu on ehdottomasti
http://www.vero.fi/vero-ohjeet/valiyhteiso.html

Jukka K. Korpela

unread,
Nov 26, 2001, 4:25:31 PM11/26/01
to
sam...@iobox.fi (Sami) wrote:

> 4900mk (taas tuli pari tilausta) on alle parissa kuukaudessa on ihan
> kiva ylimääärinen raha.

Jo on henkilöllä unet. Ei ihme, että tuli erinöisiä krjoitusbirheitä, kun
yritti fantasiamaailmasta palata todellisuuteen.

Muuten, jokin aika sitten lupasit toimittaa todisteet siitä, että olit
saanut luvan ottaa omiin nimiisi muiden kirjoittaman Emacs-oppaan. Jokohan
ne ovat löytyneet? Vai olisitko jo mies tai nainen, joka myöntäisi
valehdelleensa ja pyytäisi anteeksi?

Follarit asetettu epäsihvosia varten.

--
Yucca, http://www.cs.tut.fi/~jkorpela/

Niilo Paasivirta

unread,
Nov 27, 2001, 12:31:04 AM11/27/01
to
Sami <sam...@iobox.fi> wrote:
>4900mk (taas tuli pari tilausta) on alle parissa kuukaudessa on ihan
>kiva ylimääärinen raha. Ottaen huomioon että tuosta Tintti-projektista
>on sentään aikaa yli viisi vuotta... Kiitos kuuluu niille kaikille
>jotka ovat täällä sfnet-uutisryhmissä pitäneen tätä vahvaa tarinaa
>yllä josta syntyi legenda...

Niin, mutta ota huomioon, että sinun täytyy jakaa tuokin noin 4900 mk
(mitä lie sitten on oikeasti) niiden kaikkien muiden Tintti-projektissa
mukana olleiden kanssa! Muistapa lisäksi myös maksaa verot ja ALV:it
kaupoistasi. Taidanpa pirauttaa verottajalle ihan varmuuden vuoksi,
ettei se vahingoissa pääse sinulta noin unohtumaan :)

--
Niilo Paasivirta E-mail: n...@co.jyu.fi URL: http://www.co.jyu.fi/%7Enp/

Sami

unread,
Nov 27, 2001, 6:42:18 AM11/27/01
to
n...@horus.co.jyu.fi (Niilo Paasivirta) wrote in message news:<slrna069...@horus.co.jyu.fi>...

> Niin, mutta ota huomioon, että sinun täytyy jakaa tuokin noin 4900 mk
> (mitä lie sitten on oikeasti) niiden kaikkien muiden Tintti-projektissa
> mukana olleiden kanssa!

Ei tarvitse, Tintti-projekti on minun oma lapseni ja muut
huudatusviestien kirjoitukseen osallistuneet eivät pääse osingolle.

> Muistapa lisäksi myös maksaa verot ja ALV:it kaupoistasi. Taidanpa pirauttaa
> verottajalle ihan varmuuden vuoksi, ettei se vahingoissa pääse sinulta noin
> unohtumaan :)

Työasioista en viitsisi sfnet-ryhmissä puhua... Paljastan nyt sen
verran että nuo rahat menevät yritykselleni, eivätkä minulle. Ja
yritykseni sijaitsee ihan jossain muualla kuin Suomessa. Täällä
Suomessa yrityslainsäädäntö on niin ahdistavan tiukka ja verotuskin on
aivan karmeaa.

--
Sami Sihvonen <rip...@sunpoint.net>
http://www.sunpoint.net/~ripple

Niilo Paasivirta

unread,
Nov 27, 2001, 7:03:02 AM11/27/01
to
Sami <sam...@iobox.fi> wrote:

>n...@horus.co.jyu.fi (Niilo Paasivirta) wrote:
>>Niin, mutta ota huomioon, että sinun täytyy jakaa tuokin noin 4900 mk
>>(mitä lie sitten on oikeasti) niiden kaikkien muiden Tintti-projektissa
>>mukana olleiden kanssa!
>Ei tarvitse, Tintti-projekti on minun oma lapseni ja muut
>huudatusviestien kirjoitukseen osallistuneet eivät pääse osingolle.

Ai hekö kirjoittivatkin vain jotain "huudatusviestejä"? Aiemminhan Tintti-
projekti vielä oli useamman, jopa ison joukon yhteinen projekti. Nyt
selvisikin, että he noin kirjoittivatkin vain jotain tuollaisia
huudatusviestejä, mitä lie tarkoittaakaan. Ilmeisesti sitten olitkin
vain yksin ja itse se Tintti (ja muita nimiä)!

>>Muistapa lisäksi myös maksaa verot ja ALV:it kaupoistasi. Taidanpa pirauttaa
>>verottajalle ihan varmuuden vuoksi, ettei se vahingoissa pääse sinulta noin
>>unohtumaan :)
>Työasioista en viitsisi sfnet-ryhmissä puhua... Paljastan nyt sen
>verran että nuo rahat menevät yritykselleni, eivätkä minulle. Ja
>yritykseni sijaitsee ihan jossain muualla kuin Suomessa. Täällä
>Suomessa yrityslainsäädäntö on niin ahdistavan tiukka ja verotuskin on
>aivan karmeaa.

Jep. Vain Euroopan alhaisin yritysten verotus. Liekö sitten yrityksesi
noin muualla kuin Euroopassa :)

--
Niilo Paasivirta E-mail: n...@co.jyu.fi URL: http://www.co.jyu.fi/%7Enp/

"Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä."
- Vipsi-koira

Sami

unread,
Nov 28, 2001, 6:54:10 AM11/28/01
to
n...@horus.co.jyu.fi (Niilo Paasivirta) wrote in message news:<slrna070...@horus.co.jyu.fi>...

> Ai hekö kirjoittivatkin vain jotain "huudatusviestejä"? Aiemminhan Tintti-
> projekti vielä oli useamman, jopa ison joukon yhteinen projekti.

Ne kaikki oli huudatusviestejä...
Tyyliin "Linux on perseestä" sfnet.atk.linux uutisryhmässä...

>> yritykseni sijaitsee ihan jossain muualla kuin Suomessa. Täällä
>> Suomessa yrityslainsäädäntö on niin ahdistavan tiukka ja verotuskin
on
>> aivan karmeaa.
> Jep. Vain Euroopan alhaisin yritysten verotus. Liekö sitten yrityksesi
> noin muualla kuin Euroopassa :)

Katso vaikkapa http://www.ocra.fi/htm/hinnasto_off.htm niin näet
esimerkin minkälainen yritysverotuksen pitää olla... Ja Suomessa jos
tekee voittoa niin siitä rankaistaan pahasti, puhumattakaan siitä jos
haluaa tunkea firman rahoja omaan taskuun muuten kuin
ALV-vähennyskikkailulla...

Toni Kantola

unread,
Nov 28, 2001, 7:00:32 AM11/28/01
to
In article <3d60249c.0111...@posting.google.com>, Sami wrote:

>Katso vaikkapa http://www.ocra.fi/htm/hinnasto_off.htm niin näet
>esimerkin minkälainen yritysverotuksen pitää olla... Ja Suomessa jos
>tekee voittoa niin siitä rankaistaan pahasti, puhumattakaan siitä jos
>haluaa tunkea firman rahoja omaan taskuun muuten kuin
>ALV-vähennyskikkailulla...

Puhumattakaan siitä, että tuota kutsutaa kavallukseksi. :-)

--
TKa

Sami

unread,
Nov 29, 2001, 9:23:00 AM11/29/01
to
t...@kungens.kemi.fi (Toni Kantola) wrote in message news:<slrna09kg...@kungens.kemi.fi>...

>> tekee voittoa niin siitä rankaistaan pahasti, puhumattakaan siitä
jos
>> haluaa tunkea firman rahoja omaan taskuun muuten kuin
>> ALV-vähennyskikkailulla...
> Puhumattakaan siitä, että tuota kutsutaa kavallukseksi. :-)

Ei se mikään kavallus ole jos sen tekee oikein... Kun kuukauden loppu
lähestyy ja ALV-lappua pitäisi alkaa täyttämään niin vain tarkistaa
tilanteen. Jos on tullut voittoa niin se pitää kadottaa johonkin...
Esim. ostaa vaikka uuden tietokoneen firman nimissä. Jos on tarpeeksi
suunnitelmallinen niin säästää koko kuukauden ajalta nipun kuitteja,
omia henk.koht. ostoja ja sitten kirjaa ne firmalle. Esim. viikonlopun
ruokasäkki Citymarketista onkin "eduskuluja" ja tyttökaverille ostettu
Communicator menikin työkaverille jne.

Jukka Kohonen

unread,
Nov 29, 2001, 9:42:30 AM11/29/01
to
sam...@iobox.fi (Sami) writes:
>omia henk.koht. ostoja ja sitten kirjaa ne firmalle. Esim. viikonlopun
>ruokasäkki Citymarketista onkin "eduskuluja" ja tyttökaverille ostettu
>Communicator menikin työkaverille jne.

Niin, eihän kaikista rikoksista jää kiinni.

(Juu, minäkin kävelin tänään punaisia päin. Ei tullut rangaistusta.)

--
Jukka....@iki.fi
* Are you sure you don't want to cancel? Yes | No | Cancel

Tommi Raulahti

unread,
Nov 29, 2001, 10:46:49 AM11/29/01
to

Minusta tuo on huonoa bisnestä mutta minä en ala sinua opastamaan,
kuinka tehdään tuottoisaa bisnestä.

Ja tuo mitä tuossa yllä kuvaat, on kirjanpidon väärentämistä. En tiedä
kuka kirjanpitoasi tekee, mutta jos se on yhtään asiansa osaava taho,
jossain vaiheessa oletan tuon tahon alkavan kyselemään hieman
tarkemmin noiden kuittien perään. Noh, enhän ole aivan varma
yhtiömuodostakaan (oletan sen olevan joko ky tai tmi, osakeyhtiötä et
osaisi kuitenkaan pyörittää).

--
- Tommi -

Marko Poutiainen

unread,
Nov 29, 2001, 10:52:04 AM11/29/01
to
In finet.sihvonen Sami <sam...@iobox.fi> wrote:

> Ei se mikään kavallus ole jos sen tekee oikein... Kun kuukauden loppu
> lähestyy ja ALV-lappua pitäisi alkaa täyttämään niin vain tarkistaa
> tilanteen. Jos on tullut voittoa niin se pitää kadottaa johonkin...
> Esim. ostaa vaikka uuden tietokoneen firman nimissä. Jos on tarpeeksi
> suunnitelmallinen niin säästää koko kuukauden ajalta nipun kuitteja,
> omia henk.koht. ostoja ja sitten kirjaa ne firmalle. Esim. viikonlopun
> ruokasäkki Citymarketista onkin "eduskuluja" ja tyttökaverille ostettu
> Communicator menikin työkaverille jne.

Ihanko tosissaan olet? Kun tunnemme muutenkin tietojesi laajuuden, niin
vaikuttaa aika todennäköiseltä...

Mutta noin vihjeenä: rikos se on silti, vaikket ole kiinni jäänyt.

(Ei niin, että uskoisin, että "bisneksissä" liikkuisi rahaa.)

--
Marko Poutiainen | These are my principles.
m...@paju.oulu.fi | If you don't like them, I have others.
http://www.toffeeweb.com | -Groucho Marx

Mika Kouhia

unread,
Nov 29, 2001, 11:17:28 AM11/29/01
to
sam...@iobox.fi (Sami) writes:

> Jos on tullut voittoa niin se pitää kadottaa johonkin...
> Esim. ostaa vaikka uuden tietokoneen firman nimissä.

Muuten tämä olisi kätevää, mutta kun Sunin kaverit väittivät etteivät
kykene toimittamaan edes jalkapallokentällistä Enterprise 10000 koneita,
niin mihin ne loppurahat sitten laitetaan?

Itse olenkin valinnut ihan päinvastaisen strategian, eli voiton maksimoinnin.
No, kukin taaplaa tyylillään niin kuin IT-ammattilaiset osuvasti sanovat.

/mek

Kimmo Saarinen

unread,
Nov 30, 2001, 4:57:24 AM11/30/01
to
Sami wrote:
> t...@kungens.kemi.fi (Toni Kantola) wrote in message
> > Puhumattakaan siitä, että tuota kutsutaa kavallukseksi. :-)
>
> Ei se mikään kavallus ole jos sen tekee oikein... Kun kuukauden loppu
> lähestyy ja ALV-lappua pitäisi alkaa täyttämään niin vain tarkistaa
> tilanteen. Jos on tullut voittoa niin se pitää kadottaa johonkin...
> Esim. ostaa vaikka uuden tietokoneen firman nimissä. Jos on tarpeeksi
> suunnitelmallinen niin säästää koko kuukauden ajalta nipun kuitteja,
> omia henk.koht. ostoja ja sitten kirjaa ne firmalle. Esim. viikonlopun
> ruokasäkki Citymarketista onkin "eduskuluja" ja tyttökaverille ostettu
> Communicator menikin työkaverille jne.

Eh eh, onneksi olet niin pieni kala, ettei virkakoneiston kannata
perääsi lähteä höökimään. Jos tuota tehdään suuremmassa mittakaavassa
ja teet konkurssin, niin syyte voi helposti rapsahtaa velallisen
epärehellisydestä. Voittoa tuottavalle firmalle tuo ei ole niin
lähellä, mutta jossakin vaiheessa voi tulla lahjavero jne. asiat
eteen.

Joka tapauksessa aikamoista moraalittomuutta tuo minusta
edustaa.

k@ ()

Sami

unread,
Nov 30, 2001, 5:05:45 AM11/30/01
to
m...@oorai.com (Mika Kouhia) wrote in message news:<m3vgftt...@siili.oorai.com>...

>> Jos on tullut voittoa niin se pitää kadottaa johonkin...

> Itse olenkin valinnut ihan päinvastaisen strategian, eli voiton maksimoinnin.
> No, kukin taaplaa tyylillään niin kuin IT-ammattilaiset osuvasti sanovat.

Et tainut lukea viestiketjua ajatuksella läpi? Kysymys oli nimenomaan
siitä, että olen siirtänyt firmani ulkomaille sen vuoksi että voin
nauttia voitosta ilman että verokarhu saa vedettyä liian suuren
osuuden välistä.

Sami

unread,
Nov 30, 2001, 5:09:26 AM11/30/01
to
Marko Poutiainen <m...@paju.oulu.fi> wrote in message news:<9u5lj4$53j$1...@ousrvr3.oulu.fi>...

> Mutta noin vihjeenä: rikos se on silti, vaikket ole kiinni jäänyt.

Väliyhteistölainsäädäntö velvoittaa ilmoittamaan "kunnian ja
omantunnon kautta" todelliset tulot off-shore firmoista.
Todellisuudessa off-shore firmat sijaitsee yleensä paikoissa joissa ei
vaadita minkäänlaista kirjanpitoa ja verotus on tyyliin 300$ vuodessa
riippumatta liikevoitosta.

Minä _en_ syyllisty minkäänlaiseen rikokseen, koska oma nimeni ja minä
henkilökohtaisesti en ole sekaantunut oman firmani bisneksiin. Siellä
asioitani hoitaa nimitetty edunsaaja, joka saa yksityishenkilönä
lahjoittaa minulle rahaa... Varallisuusvero on ainoa mitä pitää varoa.

> (Ei niin, että uskoisin, että "bisneksissä" liikkuisi rahaa.)

Netissä en firman asioista puhu, ihan jo siitäkin syystä että olen
allekirjoittanut papereita joissa on vaitiolovelvollisuus. Miljonääri
en ole, mutta ihan mukavasti tulen toimeen.

It is loading more messages.
0 new messages