M: Canon EOS D60 (hp 3200 e)

Johannes Gronvall

Myyn Canon EOS D60 järjestelmädigikameran, mukana kaikki kameran
mukana tulleet pilppeet ja ohjelmistot alkuperäisessä pakkauksessa.

Hinta 3200 euroa, kamera sijaitsee Helsingissä.

--
Johannes Gronvall - Damicon Kraa - jo...@damicon.fi - tel 050 553 5692 PGPonRqst

Harri Ahola

In article <af5i51$op1$1...@news1.song.fi>,
jo...@peace.eng.sun.com (Johannes Gronvall) wrote:

> Myyn Canon EOS D60 järjestelmädigikameran, mukana kaikki kameran
> mukana tulleet pilppeet ja ohjelmistot alkuperäisessä pakkauksessa.
> Hinta 3200 euroa, kamera sijaitsee Helsingissä.

Aaiahan ei varsinaisesti minulle kuulu, mutta kysynpähän nyt kuitenkin:
Miksi tuo kamera pitäisi ostaa sinulta _käytettynä_ yli 400 euroa
kalliimmalla kuin esim. New York Camerasta _uutena_?

-Harri, valokuvaaja

Mikko Viinikainen

tyhmähän ei ole se joka pyytää, vaan se joka maksaa... :)

Mikko

Tommi Helenius

"Harri Ahola" <ha...@REMOVETHISiki.fi.invalid> wrote in message news:harri->

Aaiahan ei varsinaisesti minulle kuulu, mutta kysynpähän nyt kuitenkin:
> Miksi tuo kamera pitäisi ostaa sinulta _käytettynä_ yli 400 euroa
> kalliimmalla kuin esim. New York Camerasta _uutena_?

No pitäähän sitä vähän voittoa saada, kun on ensin itse ostanut sen
NY-camerasta halvempaan hintaan :)

G.W.P

Halvin "raakahinta" eli varastohinta usassa näytti pienen haun jälkeen
olevan 2199 USD. Siihen toimituskulut ym ja alv 22% loppusummalle.
ja piiiitkä odotus.

Johannes Gronvall

>Aaiahan ei varsinaisesti minulle kuulu, mutta kysynpähän nyt kuitenkin:
>Miksi tuo kamera pitäisi ostaa sinulta _käytettynä_ yli 400 euroa
>kalliimmalla kuin esim. New York Camerasta _uutena_?

Kamera on tosiaan ihan uusi, sillä on otettu yksi 256 mb
muistikortillinen kuvia.

Suomen kesä on tunnetusti lyhyt mutta vähäluminen - ainakin vielä pari
viikkoa sitten saksalaiset halpisdiilerit myivät kameraa 6-8 vko toimitus-
ajalla joten tässäpä oiva tilaisuus päästä taatusti toimivan D60:n omistajaksi
vielä tänä kesänä, vaikkapa jo _tänään_ :-)

Koska en itse käyttänyt teutonien halpahalleja en voi valitettavasti tarjota
teille Netin Parasta Hintaa paketille :-/

Tarjouksia saa yhä esittää, ehkä pian jo huuto.netissä.

Pekka Saarinen

Asia ei kuulu minullekaan, mutta minä ainakin annan arvoa sille että
voin näpelöidä ja kokeilla tavaraa ennen ostopäätöstä ja että voin
ostaa juuri sen yksilön jota näpelöin.

Muutenkin tämä käytettyjen hintojen iänikuinen vertaaminen siihen
maailman halvimpaan nettikauppaan meren takana alkaa olla aika
kulunutta.

Pekka

http://photography-on-the.net

Jani

> Muutenkin tämä käytettyjen hintojen iänikuinen vertaaminen siihen
> maailman halvimpaan nettikauppaan meren takana alkaa olla aika
> kulunutta.

Jep olen huomannut. Aina kun joku yrittää myydä jotain niin näsäviisaat
naksauttaa nettiselaimet päälle ja lähtevät etsimään halvempaa. Ja
todennäköisesti omalta tililtä löytyy 1/10 kameran hinnasta.

Pasi Savolainen

* Pekka Saarinen <cont...@sci.fi>:
> Asia ei kuulu minullekaan,

kuin myös.

> mutta minä ainakin annan arvoa sille että
> voin näpelöidä ja kokeilla tavaraa ennen ostopäätöstä ja että voin
> ostaa juuri sen yksilön jota näpelöin.

400:lla erkillä minä ainakin ottaisin ja lähtisin viikon lomalle saksaan.
Hullu on se joka maksaa, mutta jotain rajaa sentään. Cannonin takuuhan taitaa
edelleen pelata?

> Muutenkin tämä käytettyjen hintojen iänikuinen vertaaminen siihen
> maailman halvimpaan nettikauppaan meren takana alkaa olla aika
> kulunutta.

obkorpela: nyyssipoliisit.

--
Psi -- I need no force <http://www.iki.fi/pasi.savolainen>