Ubistvo i prateci biseri

Frodo

Reč je naravno o ubijenom šesnaestogodišnjem albancu, na granici sa
Makedonijom. Zaista najgori mogući događaj u najgore moguće vreme sa
najgorim potencijalnim epilogom.

Međutim, komentatori na B92 su se potrudili da mi "ulepšaju" dan pa to
"zadovoljstvo" delim sa vama...

ubr..namerno sam izostavio komentare Šiptara jer je jasno da se drugačiji
komentari u datoj situaciji i ne mogu očekivati.

Znaci scenario "vruceg proleca" u juznom delu Srbije(Presevo, Bujanovac)
koji su krojili neki politicari Srbije, vec daje prve rezultate. Mestanima
Presevske doline bi porucio da ne nesedaju na provokacije Vlade Srbije, jer
koncentracija vojske SCG u tim prostorima, glavni je cilj tome. Porodici
ubijenog mladicca duboko saucesce, a vladi Srbije pamet u glavi, jer to je
igra sa vatrom.
(smajo, 8. januar 2005 11:30)

To je ta opasnost koja dolazi iz juzne Srbije o kojoj celu zimu govore ovi
nasi lopovi.Opet je ubijen decak albanac i opet nema nikakve reakcijena na
to ubistvo.Posle kada dodze oluja ili tornado bice opet kako stradaju
nevini civili.Narode pamet u glavu.
(Mijo, 8. januar 2005 12:01)

Jos jedan dokaz tragicnog stanja u Vojsci SCG. Granicaru koji je pocinio
ovaj zlocin verovatno ja danima punjena glava glupim pricama ofanzivi koju
spremaju teroristi iz OVK. Najvecu odgovornost snose oficiri. njima konacno
neko mora da kaze da je umro Staljin.
(milos, 8. januar 2005 12:42)

Jos jedna zrtva zrtva cija ce smrt biti povod za dalja, da se posluzim
Covicevim recima, "brljanja" po "zivoj rani." Neki u Srbiji HOCE RAT,
HUSKAJU i stavljaju na kocku citav narod koji ce na kraju da ukapira da sem
zivota nema vise sta da izgubi.
(J.Pavlovic, 8. januar 2005 14:48)

I naravno, THE BEST:

Moje iskreno saucesce porodici ubijeog mladica. Strazar koji je ubio
mladica dobice nagradno odsustvo jer je ubistvo izvrsio po zakonu , Krga
odlazi u "zasluzenu penziju" , patriota Legija napisao knjigu, gardisti
ubijeni na strazi po zakonu jer su postovali zakon , vojnik izvrsio
samoubistvo na strazi, a patrijarh Pavle objasnjava nama kako je Bog na
nasoj strani. Ispada da Srbi ubijaju u ime Boga. Kada se budemo postideli
kao nacija, mozda ce od nas nesto i biti.
(Stamatovic Svetlana, 8. januar 2005 15:38)

Goran

"Frodo" <frdbg...@hotpop.com> wrote in message

> [...]
> kao nacija, mozda ce od nas nesto i biti.
> (Stamatovic Svetlana, 8. januar 2005 15:38)

Moram priznati da se vise skoro nimalo ne cudim ovim komentarima... nekako
su postali dosadni :-)

Igor

Svetlana Stamatovic sa Misigenskog univerziteta i Sasa Novak iz
Holandije. Oboje dezurni mudroseri-komentatori B92 vesti bez cijih
mudrih reci ne moze proci nijedna vest. Predlozio bih da im placaju
dnevnice ili da im makar daju odvojeni kutak/rubriku gde ce
komentarisati dnevne dogadjaje i vesti. Moraju razvijati svoj talenat
ukoliko zele dostignuti Petra Lukovica ili Svetlanu Lukic.

Aleksandar Babic

"Igor" <savi...@gmail.com> wrote in message

Mislis da nekakav slican aranzman nije vec sklopljen? :)))))

Siniša Pavlović

On Sat, 8 Jan 2005 20:55:49 UTC, Frodo <frdbg...@hotpop.com> wrote:

> [...]
> kao nacija, mozda ce od nas nesto i biti.
> (Stamatovic Svetlana, 8. januar 2005 15:38)

A ja na to sve mogu samo da kažem: jedan Šiptar manje... :->

--
Pozdrav iz Doboja, Republika Srpska. Posjetite: http://www.srpska.com

gorky

"Siniša Pavlović" <sinip@#Do#Not#Disturb#Me#teol.net> wrote in message

Pa kad sve posmatras optimisticki,
ja kao pesimista kazem: Samo jedan siptar manje ... ;-)))))

Siniša Pavlović

On Wed, 12 Jan 2005 12:35:46 UTC, "gorky" <gor...@vrucmail.com> wrote:

> Pa kad sve posmatras optimisticki,
> ja kao pesimista kazem: Samo jedan siptar manje ... ;-)))))