Jeftin web hosting :)

Zorka

www.jeftin-hosting.co.cc

Dajem u zakup hosting sa cPanelom uz povoljnu cenu i garanciju. Svaki
paket ima neograničeno MySQL baza, poddomena, parkiranih domena, e-
mail i FTP naloga.

Hosting paketi:

prostor na disku: 100/250/500 MB
mesečni protok: 10/25/50 GB
godišnja cena: 400/500/1000 din

cPanel (kontrolni panel za korisnike) sadrži:

Webmail - čak tri aplikacije za proveru pošte
SiteBuilder - aplikacija za samostalno kreiranje sajtova u 7 koraka,
prilagođena je osobama bez iskustva u web dizajnu
Fantastico - za automatsko instaliranje web aplikacija:

blog: Wordpress, b2evolution, Nucleus
portal: Joomla, Drupal, Xoops, TYPO3...
forum: phpBB i SMF
e-prodavnica: osCommerce, Zen Cart...
galerija: Coppermine, 4Images...
mailing liste: PHPlist
i mnoge druge

phpMyAdmin (olakšava rad sa bazama), Awstats (statistike), Spam
Assassin(tm) (filtrira spam), Cron (automatski pokreće skripte)...

Registracija domena:

Ako nemaš domen mogu ti registrovati .com za $10 (830 din). Spisak
domena za registraciju: .info .eu .com .net .org .biz .ws .me .rs

Web server:

Server je smešten kod američke firme WHB Networks LLC, sa data centrom
u Atlanti. Ima stalni nadzor sistem-administratora što garantuje
dostupnost 24/7. Pokreće ga Intelov 8 x Xeon CPU sa 8 gb ECC RAM-a i
SCSI SATA2 diskovima povezanim u RAID10.

Garancija:

Imaš 30 dana da sve isprobaš, vratiću novac ako ti hosting ne bude
odgovarao. Server sam uzela za sebe i gledala sam da bude što bolji,
kako radi meni tako će i tebi. Za sada sam zadovoljna, čuk-čuk!
Napominjem da nisam firma pa ne dajem podršku telefonom, samo e-
mailom. Dobićeš korak-po-korak video uputstvo za cPanel i
dokumentaciju gde je sve detaljno objašnjeno.

Plaćanje:

- Uplatom na dinarski račun u bilo kojoj banci ili pošti u Srbiji,
preporučujem Intezu jer se odmah proknjiži i nema provizije.
- Preko Moneybookers sistema za online plaćanje Visa, MasterCard,
American Express ili Diners platnom karticom.

Kontakt:

zorkajov...@gmail.com može i chat kada sam online :) ili na sajtu
http://www.jeftin-hosting.co.cc

ivanpetk...@gmail.com