<br
Arkadaşlar,
Nastranı vistaya kurmak isteyen arkadaşar için programın farklı bir versiyonunu eğitimde kopyalayabiliriz. Ancak bir arkadaş yanında vista bir laptop getirebilirse önce bir kendim denemek istiyorum. Ona göre gerekirse dokümanı da güncelleyebiliriz.
Onur ALPAY
From:
yild...@googlegroups.com [mailto:yild...@googlegroups.com] On Behalf Of atakan
akkus
Sent: Tuesday, November 04, 2008 9:54 PM
To: yild...@googlegroups.com
Subject: [YildizFEM] Re: nastran yükleme
Hocam
benimde vista
Date: Tue, 4 Nov 2008 21:38:10 +0200
From: kaplan...@gmail.com
To: yild...@googlegroups.com
Subject: [YildizFEM] Re: nastran yükleme
hocam benim vista.. bana da aynı uyarıyı yapıyor
03 Kasım 2008 Pazartesi 21:40 tarihinde onur alpay <alpa...@gmail.com> yazdı:
Merhaba Atakan,
Size verdiğimiz cdler Nastranın windows xp kurulumudur. Kullandığın İşletim sistemi nedir?
Onur ALPAY
On 11/3/08, atkn <ataka...@gmail.com> wrote:
Hocam ben nastranı yüklerken (lisans veya nastranın kendisi) couldn't
determine OS level diye bir hata veriyor.Ne yapmam lazım?
<br
</html
Arkadaşlar,
Nastranın 2008 r1 versiyonundan itibaren vista desteği bulunmaktadır. Ancak okulumuzda bu versiyonun lisansı bulunmamaktadır. Bu durumda benden temin edebilmeniz mümkün olamayacaktır.
Saygılarımla,
Onur ALPAY
From: yild...@googlegroups.com [mailto:yild...@googlegroups.com] On Behalf Of atakan akkus
Sent: Tuesday, November 04, 2008 9:54 PM
To: yild...@googlegroups.com
Subject: [YildizFEM] Re: nastran yükleme
Hocam
benimde vista
Date: Tue, 4 Nov 2008 21:38:10 +0200
From: kaplan...@gmail.com
To: yild...@googlegroups.com
Subject: [YildizFEM] Re: nastran yükleme
hocam benim vista.. bana da aynı uyarıyı yapıyor
03 Kasım 2008 Pazartesi 21:40 tarihinde onur alpay <alpa...@gmail.com> yazdı:
Merhaba Atakan,
Size verdiğimiz cdler Nastranın windows xp kurulumudur. Kullandığın İşletim sistemi nedir?
Onur ALPAY
On 11/3/08, atkn <ataka...@gmail.com> wrote:
Hocam ben nastranı yüklerken (lisans veya nastranın kendisi) couldn't
determine OS level diye bir hata veriyor.Ne yapmam lazım?
<br
</html