nastran yükleme

16 views
Skip to first unread message

atkn

unread,
Nov 3, 2008, 1:40:35 PM11/3/08
to YildizFEM
Hocam ben nastranı yüklerken (lisans veya nastranın kendisi) couldn't
determine OS level diye bir hata veriyor.Ne yapmam lazım?

onur alpay

unread,
Nov 3, 2008, 2:40:29 PM11/3/08
to yild...@googlegroups.com
Merhaba Atakan,
 
Size verdiğimiz cdler Nastranın windows xp kurulumudur. Kullandığın İşletim sistemi nedir?
 
Onur ALPAY

 

kaan kaplan

unread,
Nov 4, 2008, 2:38:10 PM11/4/08
to yild...@googlegroups.com
hocam benim vista.. bana da aynı uyarıyı yapıyor


 
03 Kasım 2008 Pazartesi 21:40 tarihinde onur alpay <alpa...@gmail.com> yazdı:

atakan akkus

unread,
Nov 4, 2008, 2:53:31 PM11/4/08
to yild...@googlegroups.com
Hocam benimde vista


 


Date: Tue, 4 Nov 2008 21:38:10 +0200
From: kaplan...@gmail.com
To: yild...@googlegroups.com
Subject: [YildizFEM] Re: nastran yükleme
<br

Onur ALPAY

unread,
Nov 4, 2008, 3:40:07 PM11/4/08
to yild...@googlegroups.com

Arkadaşlar,

 

Nastranı vistaya kurmak isteyen arkadaşar için programın farklı bir versiyonunu eğitimde kopyalayabiliriz. Ancak bir arkadaş yanında vista bir laptop getirebilirse önce bir kendim denemek istiyorum. Ona göre gerekirse dokümanı da güncelleyebiliriz.

 

Onur ALPAY

 

From: yild...@googlegroups.com [mailto:yild...@googlegroups.com] On Behalf Of atakan akkus
Sent: Tuesday, November 04, 2008 9:54 PM
To: yild...@googlegroups.com
Subject: [YildizFEM] Re: nastran yükleme

 

Hocam benimde vista


 



Date: Tue, 4 Nov 2008 21:38:10 +0200
From: kaplan...@gmail.com
To: yild...@googlegroups.com
Subject: [YildizFEM] Re: nastran yükleme

hocam benim vista.. bana da aynı uyarıyı yapıyor



 

03 Kasım 2008 Pazartesi 21:40 tarihinde onur alpay <alpa...@gmail.com> yazdı:

Merhaba Atakan,

 

Size verdiğimiz cdler Nastranın windows xp kurulumudur. Kullandığın İşletim sistemi nedir?

 

Onur ALPAY

 

On 11/3/08, atkn <ataka...@gmail.com> wrote:


Hocam ben nastranı yüklerken (lisans veya nastranın kendisi) couldn't
determine OS level diye bir hata veriyor.Ne yapmam lazım?
<br

</html

Onur ALPAY

unread,
Nov 5, 2008, 4:47:58 AM11/5/08
to yild...@googlegroups.com

Arkadaşlar,

 

Nastranın 2008 r1 versiyonundan itibaren vista desteği bulunmaktadır. Ancak okulumuzda bu versiyonun lisansı bulunmamaktadır. Bu durumda benden temin edebilmeniz mümkün olamayacaktır.

 

Saygılarımla,

Onur ALPAY

 

From: yild...@googlegroups.com [mailto:yild...@googlegroups.com] On Behalf Of atakan akkus


Sent: Tuesday, November 04, 2008 9:54 PM

To: yild...@googlegroups.com
Subject: [YildizFEM] Re: nastran yükleme

 

Hocam benimde vista


 



Date: Tue, 4 Nov 2008 21:38:10 +0200
From: kaplan...@gmail.com
To: yild...@googlegroups.com
Subject: [YildizFEM] Re: nastran yükleme

hocam benim vista.. bana da aynı uyarıyı yapıyor



 

03 Kasım 2008 Pazartesi 21:40 tarihinde onur alpay <alpa...@gmail.com> yazdı:

Merhaba Atakan,

 

Size verdiğimiz cdler Nastranın windows xp kurulumudur. Kullandığın İşletim sistemi nedir?

 

Onur ALPAY

 

On 11/3/08, atkn <ataka...@gmail.com> wrote:


Hocam ben nastranı yüklerken (lisans veya nastranın kendisi) couldn't
determine OS level diye bir hata veriyor.Ne yapmam lazım?
<br

</html

eyüp enes

unread,
Nov 8, 2008, 7:21:51 AM11/8/08
to yild...@googlegroups.com
hocam meraba,
sıcaklık analizi yapmak istdiğimizde   create>> temperature' dan sonra nodal mı element uniform mumu secmemiz lazım, ben istediğim bölgeye sıcaklık analizi yapamaz mıyım?

05 Kasım 2008 Çarşamba 11:47 tarihinde Onur ALPAY <oal...@yildiz.edu.tr> yazdı:
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages