7340 foutmelding network settings

Alexander van der Leun

Ik probeer op de Fritzbox 7340 met firmware 99.04.86 het IP-adres van
het apparaat te wijzigen. Als ik in Expert Mode naar Home Network ->
Network -> Network Settings ga en het adres wil wijzigen (knop IP
Addresses), krijg ik foutmeldingen op het scherm. Het begint met:

Lua Load Syntax ERROR /usr/www/avme//net/boxnet.lua:1 [string
"/usr/www/avme//net/boxnet.lua:1"]:70: '}' expected (to close '{' at
line 62) near 'from'

Daarna volgen meer meldingen en is de opmaak van de pagina vernaggeld.

Zien anderen dit ook?

Groet,
Alex

Robin Harmsen

"Alexander van der Leun" <vdl...@xs4all.nl> wrote in message

Yup iedereen heeft hier last van.
Deze bug is al gemeld aan AVM en wordt in eerstvolgende update verholpen.

WorkAround is om tijdelijk de taal op Duits te zetten, dan werkt het wel!

Alexander van der Leun

Ah, okee.

Dank,
Alex