ADSL provider Cistron Telecom failliet verklaard

1 view

M.Schoo

RIP

Frank Gillebaard

ik zie nog niets staan op hun website of op nieuws websites. hoe kom je aan
deze info?

M.Schoo

via http://www.adsl-online.net/nieuws_nf.shtml

"Frank Gillebaard" <ro...@grifal.nl> wrote in message

[DaVinci]

bijv. o.a. op http://www.tweakers.net

"Frank Gillebaard" <ro...@grifal.nl> schreef in bericht

Matthijs Hoekstra

"Frank Gillebaard" <ro...@grifal.nl> wrote in message
Ik heb een mail van Cistron Internet gehad waar ze dit in vermelde.

Matthijs

Roeland de Bruin

> aan
> >

> Ik heb een mail van Cistron Internet gehad waar ze dit in vermelde.

En er stond ook een artikel in de volkskrant van donderdag....

Miquel van Smoorenburg

In article <9odr9i$qfc$1...@news1.xs4all.nl>,

Toch niet dat stukje gebaseerd op een persbericht van de ANP?.
Daarvan waren de eerste 3 regels al compleet incorrect.

Niet dat dit veel uitmaakt, de meeste mensen hebben toch geen idee
waar het over gaat, maar het geeft wel aan dat het nog steeds zo
is dat wat je in de krant leest in veel gevallen niet helemaal
overeenkomt met de werkelijkheid, en dat vind ik niet alleen
jammer maar soms ook een beetje eng.

Mike.
--
"I think...I think it's in my basement. Let me go upstairs and check."
-- M.C. Escher (1898-1972)

Promptus

ben...@grobbebol.xs4all.nl

Miquel van Smoorenburg <miq...@cistron-office.nl> wrote:
> [...]
> is dat wat je in de krant leest in veel gevallen niet helemaal
> overeenkomt met de werkelijkheid, en dat vind ik niet alleen

aan de andere kant, Mike -- er werd door een aantal figuren steeds
geroepen dat het andes zat en dat 'wij' niet weten hoe het werkelijk
zat. maar uitleggen ho maar. dan jan je je voorstellen dat de zaak er
wel gekleurd op komt te staan.. overigens wel jammer.

Maarten te Paske

Mike doelde op het volgende stukje uit het ANP bericht :

" Cistron Telecom heeft woensdag zijn faillissement bekendgemaakt. Het
Alphense bedrijf hield zich bezig met de doorgave van breedband-internet
via het ADSL-netwerk van KPN Telecom. "

Dit is niet iets waarvan Cistron nooit wilde vertellen heeft hoe het wel
zat. Integendeel ;-)

Maarten
--
I couldn't care less about apathy.