walktrough voor silver op de dreamcast

Frank Pol

Ik zit hopeloos vast in silver voor de dreamcast.
Wie heeft er een walktrough voor mij?

vast bedankt.

mail het naar: frank.ma...@planet.nl

Peter van Kan

Ik heb liever een walktrough voor de routers van het MXstream netwerk.
Dat is tenslotte pas een kast van een dream...

"Frank Pol" <frank.ma...@planet.nl> schreef in bericht

Frank Tiggelaar

Peter van Kan wrote:

> Ik heb liever een walktrough voor de routers van het MXstream netwerk.
> Dat is tenslotte pas een kast van een dream...

Zeg dat wel. 't is weer baggeren vanavond. We hebben diep in Domovina
Net een pagina in Bosnisch/Kroatisch/Servisch draaien waarop bezoekers
de breuken in de opgepikte RealAudio streams aantikken. Je wilt het
resultaat niet weten... Always on, my ass!

Frank

The Qz

naar de verkeerde nieuwsgroep gepost? :)