isdn centrale met dect sx455

pi wie

ik heb het volgende probleem ik heb een isdn centrale (aliance kpn)
samen met dect (siemens sx 455) deze aangesloten en het werkt prima.
Ik kan bellen en gebeld worden maar als ik een oproep aanneem en bij
het einde gesprek de verbinding verbreek dan verbreekt de centrale
niet! dus als de andere partij niet ophangt dan blijft er verbinding!

wie weet wat dit is ???

groet p. anssems

Ernie

"pi wie" <ans...@gmail.com> schreef in bericht
Het PSTN protocol kent twee vormen van verbreken. Voorwaarts en achterwaarts
verbreken.
VOorwaarts verbreken vindt plaats als de partij die belt (De A-abonnee) de
verbinding verbreekt.
Achterwaarts verbreken vindt plaats als de partij die gebeld wordt (de
B-abonnee) de verbinding verbreekt.

Het lijkt erop dat jij een probleem hebt met achterwaarts verbreken. Op zich
bijzonder knap dat je daar achtergekomen bent, want meestal hangen A en B op
en dan maakt dat voorwaarts/achterwaarts verhaal niets uit.
Het lijkt erop dat er ergens in de communicatie tussen de apparatuur aan
jouw zijde en de apparatuur in de openbare telefooncentrale iets fout gaat
in de protocal-afhandeling.
Gaat het wel goed als je direct met een vast toestel vanaf de Vox Alliance
belt?
En ook als je met een ISDN-toestel direct op de NT2 inprikt?

Als je er niet uit komt, is het m.i. tijd om de storingsdienst van KPN eens
te bellen. Vast iemand te vinden die dat een leuk klusje vindt om uit te
zoeken.
En anders eens alles resetten naar fabrieksinstellingen.