Εντάξει, it's a fact: έχουμε ρεκόρ

1 view
Skip to first unread message

αρχισυντάκτης

unread,
Nov 18, 2009, 7:14:24 AM11/18/09
to Ξεblogάρισμα
Να ειδοποιηθεί ο Γκίνες τώρα!
Μέσα σε 5 ώρες είχαμε 7 εγγραφές καινούριων μελών!

ΜΑΓΙΚΟ :)

Καλωσήρθατε όλες και όλοι!

Κάθε συμβολή σας είναι δεκτή, μικρή ή μεγάλη, ακόμα και η ηθική
στήριξη...η συμπαράσταση δεν μετριέται, δεν μπαίνει σε ζυγαριά!

Να 'στε καλά.

Για το ξεμπλογκάρισμα

Κόκκινο Μπαλόνι

Roi

unread,
Nov 18, 2009, 7:20:36 AM11/18/09
to Ξεblogάρισμα
Άντε, από το καλό στο καλύτερο!!! φτου σκόρδα, αισίως και τους 700...

al mo

unread,
Nov 18, 2009, 7:31:57 AM11/18/09
to xeblog...@googlegroups.com
Καλώς ήρθατε!!!!! 
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages