αφίσα μπαζάαρ

0 views
Skip to first unread message

κόκκινο μπαλόνι

unread,
Oct 31, 2009, 7:07:00 PM10/31/09
to xeblog...@googlegroups.com
είναι λίγο φορτωμένη, το ξέρω
αλλά έπρεπε να μπουν πολλά!

Ελπίζω να σας αρέσει
Κοκ.Μπαλ.
afisa xeblogarisma small.jpg

al mo

unread,
Oct 31, 2009, 8:18:01 PM10/31/09
to xeblog...@googlegroups.com
μου αρέσει!!!  Μπράβο κοκκινο μπαλονι!!!!

κόκκινο μπαλόνι

unread,
Nov 1, 2009, 7:49:56 AM11/1/09
to xeblog...@googlegroups.com
ΟΥΠΣ

ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

το διόρθωσα και σας την ξαναστέλνω!!!!

σόρρυ παιδιά!

υ.γ. φτιάχνω κι ένα flyer τώρα
afisa xeblogarisma small.jpg

al mo

unread,
Nov 1, 2009, 9:04:54 AM11/1/09
to xeblog...@googlegroups.com
Παρεπιτποντως αυτο είναι το flyer (οχι για το παρτυ) αλλά αυτό που θα μοιράζουμε γενικότερα στο χώρο του bazaar ή και σε άλλα stands.
 
Αύριο το στέλνω για εκτυπώσεις. Ελπίζω κι εγώ να σας αρέσει.
 
 ceralex

flyer_mail.jpg
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages