Bones,
El dv 28 de 08 de 2009 a les 07:40 -0700, en/na Vullunfestuc va
escriure:
Una cosa és que sigui un caràcter reconegut per Unicode amb un codi
específic i l'altre és que el tipus de lletra que s'utilitzi en el
wordpress, en document de l'OpenOffice.org, a l'escriptori o en un mòbil
tinguin un glyph que dibuixi una l amb un punt volat enganxat :)
O sigui, comprova que no sigui per culpa del tipus de lletra que
utilitzes (o fins i tot de la codificació que ha utilitzat el navegador
per codificar-lo).
Salut!
> Moltes gràcies,
>
>
> Damià
>
> >
--
gil forcada
[ca]
guifi.net - una xarxa lliure que no para de créixer
[en]
guifi.net - a non-stopping free network
bloc:
http://gil.badall.net