El més encertat que he trobat (al termcat no hi és) és
to deploy = implementar
deployment = implementació
però i les següents:
a deploy =
a deployer =
Gràcies!
En/na Oriol Rigola ha escrit:
> Hola,
>
> Crec que haurien de ser:
>
> a deploy = una implementació
> a deployer = un implementador
Sí, jo he pensat el mateix, però el "problema" és que implementador no
existeix en català... :-(
Possible solució: el qui implementa.
Salut!
Si "implementador" no exiteix en català "es crea", tenim el verb "implementar" i el sufix "-ador" per a fer-ho: "implementador" és perfectament genuí. "El qui implementa" em sembla una perífrasi forçada.