Jetpack

6 views
Skip to first unread message

cubells

unread,
Sep 16, 2011, 2:00:59 PM9/16/11
to wp-...@googlegroups.com
Hola a tots:

Està a punt de publicar-se la versió 1.2 del jetpack:

https://translate.wordpress.com/projects/jetpack/12/ca/default

Ens posem uns quants i l'acabem aquest cap de setmana?


--

cubells

web: vcubells.net
microblogging: identi.ca/cubells
xmpp: cub...@jabber.org

--

Núria

unread,
Sep 16, 2011, 2:29:20 PM9/16/11
to wp-...@googlegroups.com

Ok, jo intento donar un cop de mà a estonetes.

A veure si el fem tot, només té 28  pàgines.

Per cert, algú més anirà a la wordcamp de Sevilla, a l'octubre? Estaria bé trboar-nos una estona si hi som.

Fins ara!




Núria Ramoneda i Aiguadé
UI/UX & Wordpress
http://www.tresxnou.cat





--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "wp-cat" de Grups de Google.
Per publicar a aquest grup, envieu un correu electrònic a wp-...@googlegroups.com.
Per anul·lar la subscripció a aquest grup, envieu un correu electrònic a wp-cat+unsubscribe@googlegroups.com.
Per obtenir més opcions, visiteu aquest grup a http://groups.google.com/group/wp-cat?hl=ca.


lomasos

unread,
Sep 17, 2011, 5:08:22 AM9/17/11
to wp-cat
Hola
No sé a que us referiu.
M'ho podeu aclarir ?
Joan
> xmpp: cube...@jabber.org
>
> --

cubells

unread,
Sep 19, 2011, 12:51:07 PM9/19/11
to wp-...@googlegroups.com
> lomasos <jvaz...@gmail.com>:

> Hola
> No sé a que us referiu.
> M'ho podeu aclarir ?

Quan està a punt de publicar-se un paquet/plugin/el wordpress aviso a la
gent de la llista per a què ens ajudi a traduir els paquets.

Simplement cal identificar-se en la URl que he passat i proposar
traduccions. Jo em dedico a més a més a aprovar-les o corregir-les.

Normalment les cadenes d'una versió es tradueixen aprofitant les cadenes
de al versió anterior, però com el Jetpack no l'hem traduït encara cal
començar de zero pràcticament.

http://jetpack.me/


--

cubells

web: vcubells.net
microblogging: identi.ca/cubells
xmpp: cub...@jabber.org

--

Núria

unread,
Sep 19, 2011, 12:54:28 PM9/19/11
to wp-...@googlegroups.com

Per cert Cubells, jo el dissabte en vaig traduïr unes quantes, i després el diumenge vaig veure que ja estaven ok. Espero no haver-la espifiat gaire!




Núria Ramoneda i Aiguadé
UI/UX & Wordpress
http://www.tresxnou.cat






--

cubells

unread,
Sep 19, 2011, 1:05:29 PM9/19/11
to wp-...@googlegroups.com
> Núria <nuri...@gmail.com>:

>
> Per cert Cubells, jo el dissabte en vaig traduïr unes quantes, i després
> el diumenge vaig veure que ja estaven ok. Espero no haver-la espifiat

> gaire!*

Hi havia unes poques errades "comunes".

Mira de pegar una ullada a la guia d'estil i al recull per refrescar la
memòria un poc.

Però sobretot, gràcies per la teva ajuda.

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages