ביום רביעי הקרוב - מפגש ראשון לפעילי וורדקמפ 2008

0 צפיות
מעבר להודעה הראשונה שלא נקראה

Noa D.

לא נקראה,
25 באוג׳ 2008, 8:35:5725.8.2008
עד wordcam...@googlegroups.com

ביום  רביעי הקרוב (30/8/08) בשעה 20:00 נקיים מפגש עבודה ראשון לוורדקמפ 2008. המפגש יתקיים במשרדי חברת חוגל, שהתנדבה לתרום לנו את משרדיה למפגש, ברחוב איסרליש 6 בתל אביב (5 דקות מעזריאלי).

המפגש מתקיים בהמשך לפגישה שהתקיימה בתחילת השבוע ביני לאהוד וטל. הפגישה הייתה בעניינים מנהלתיים, במטרה לתרגם את המידע והנסיון שהצטבר בשנה שעברה לכדי משהו שאפשר ליישם השנה.

מטרת פגישת העבודה ביום רביעי היא שנחליט לאן אנחנו רוצים לקחת את וורדקמפ השנה מבחינת נושא, ולהתחיל לבנות תכניה.

מהשיחה שניהלתי עם טל ואהוד זיהינו שני קהלי יעד מוכרים (אני חושבת שהקווים הבסיסיים האלה צריכים ללוות את הכנס כל שנה, אבל זה פתוח לדיון):

1. קהילת וורדפרס הקיימת

2. משתמשי וורדפרס חדשים פוטנציאליים

כפי שכתבתי כאן בשבוע שעבר, אני חושבת שכדאי לקחת את הכנס הפעם לכיוון נושא שהיה מאוד דומיננטי השנה אצל לא מעט בלוגרים: מעורבות חברתית. זו כותרת בלבד, כמובן, ותחתיה יש מגוון שלם של הרצאות/פאנלים/פעילויות שאפשר לקיים, החל מהקצה הטכני ביותר ועד לדברים יותר קהילתיים/חברתיים או כאלה שנועדו לקהל הדיוטות.

מתכוונים להגיע? השאירו תגובה להודעה הזו.

נועה.

Islay Whisky Blog - www.whiskology.co.il

Tal Galili

לא נקראה,
25 באוג׳ 2008, 8:49:0725.8.2008
עד wordcam...@googlegroups.com
אני מתכוון להגיע.

כל הכבוד לנעה, על הנכונות והאנרגיות להשקיע במייזם השנה!

אני מקווה לראות את מי מכם ברביעי.

בברכה,
טל.

2008/8/25 Noa D. <n_spri...@yahoo.com>

Tal Galili
Phone number: 972-50-3373767
FaceBook: Tal Galili
My Blogs:
www.talgalili.com
www.biostatistics.co.il

Tomer Cohen

לא נקראה,
25 באוג׳ 2008, 8:54:5325.8.2008
עד wordcam...@googlegroups.com
התאריך קצת לא מסתדר לי. באיזו שנה מדובר?

2008/8/25 Noa D. <n_spri...@yahoo.com>

--
Tomer

Noa D.

לא נקראה,
25 באוג׳ 2008, 9:00:0625.8.2008
עד wordcam...@googlegroups.com
תקלה קלה בתאריכים: מדובר ביום רביעי הקרוב, ה-27/8/08 ולא ב-30.
(:

Islay Whisky Blog - www.whiskology.co.il

Tomer Cohen

לא נקראה,
25 באוג׳ 2008, 9:06:0425.8.2008
עד wordcam...@googlegroups.com
דווקא התאים לי מאד יום שבת. :-)

אני אנסה להגיע. בלי נדר.

2008/8/25 Noa D. <n_spri...@yahoo.com>

--
Tomer

Jonathan J. Klinger

לא נקראה,
25 באוג׳ 2008, 11:25:3225.8.2008
עד wordcamp-israel
לא יכול להגיע, אני ריך להיות באירועים נוספים באותו יום.

יש סיכוי להקדים את השעה או לדחות את זה ליום ה' בבוקר?

Boris Boltyansky

לא נקראה,
25 באוג׳ 2008, 11:36:5025.8.2008
עד wordcam...@googlegroups.com
לצערי לא אוכל להגיע עד שלא תסתיים תקופת המבחנים מתישהו בשבוע הבא.
אני מקווה שכל הסיכומים יעלו לרשימת התפוצה הזו

Tal Galili

לא נקראה,
25 באוג׳ 2008, 11:49:4825.8.2008
עד wordcam...@googlegroups.com
דיווחתי מראש שלא תוכל להגיע.
אחרי הבחינות בכיף :)

2008/8/25 Boris Boltyansky <bolty...@gmail.com>

Arik Fraimovich - www.arikfr.com

לא נקראה,
25 באוג׳ 2008, 12:22:3525.8.2008
עד wordcamp-israel
באותן השעות אהיה בחתונה.
תסכמו טוב את תוכן הפגישה :-)

Ran Yaniv Hartstein

לא נקראה,
25 באוג׳ 2008, 15:28:0725.8.2008
עד wordcam...@googlegroups.com
אני יכול להגיע
הם גם תורמים לנו את החניה שלהם?

2008/8/25 Noa D. <n_spri...@yahoo.com>

--
-- RYH♡,
ranh.co.il

Noa D.

לא נקראה,
25 באוג׳ 2008, 17:50:0325.8.2008
עד wordcam...@googlegroups.com
בשכונת מונטיפיורי יש יופי של חנייה בערב - אחד המקומות היחידים בעיר עם איזורים של חנייה באפור (כן, כן), לא מעט כחול לבן חופשי לחנייה בערב, והרבה מגרשים בתשלום שחופשיים לחנייה אחרי חמש. בקיצור, מרוב חנייה לא תדע איפה לעצור.

Islay Whisky Blog - www.whiskology.co.il