Protestuję

8 переглядів
Перейти до першого непрочитаного повідомлення

Vitold-Yosyf Kovaliv

не прочитано,
16 жовт. 2011 р., 19:00:0016.10.11
Кому: wol...@googlegroups.com

о. Вітольд-Йосиф Ковалів

vyko...@gmail.com

вул. Кардашевича, 1, 35800 м. Остріг,

Рівненська обл., Україна

Ostróg, 14 października 2011 roku

                                               Sz. P.

                                               Dr Henryk Litwin

                                               Ambasador RP w Kijowie

01034  Kyiv, ul. Yaroslaviv val, 12

tel.:  +38 044 230 07 00

fax:  +38 044 230 07 43

        +38 044 270 63 36

 e-mail: kijow.amb....@msz.gov.pl

Jako Polak od 20 lat mieszkający na stałe na Wołyniu i jako kawaler Orderu Odrodzenia Polski „Polonia Restituta” protestuję przeciwko działaniu ochraniarza Konsulatu Generalnego w Łucku, który w dniu 12 października 2011 roku przerwał mi rozmowę z konsulem Krzysztofem Sawickim, zaczął mnie popychać i wyrzucił mnie z konsulatu.

         Skończyła mi się wiza do Polski. W systemie elektronicznym nie można się zarejestrować. Sekretarka nie chce mnie umówić na spotkanie z konsulem. Konsul d/s kultury miał tylko dla mnie 3 minuty. „Nie ma żadnego zmiłuj”. Ochraniarz wyrzuca mnie z konsulatu. Nie zasłużyłem sobie na takie traktowanie!

Pomiatanie człowiekiem zaczyna się od konsulatu i granicy. Z ludźmi trzeba rozmawiać, a nie robić trzymetrowe ogrodzenia.

Urodziłem się w Polsce. W Polsce mam rodziców i siostrę. To że nie jestem obywatelem Polski nie oznacza, że ochraniarz ma mnie traktować jak bydło.

Proszę o wyznaczenie terminu, kiedy przedstawiciel naszej redakcji może udać się konsulatu w celu złożenia wniosków wizowych dla pracowników naszej redakcji, jak to było w poprzednich latach.

Z poważaniem

ks. Witold Józef Kowalów

redaktor naczelny „Wołania z Wołynia”

Schengen_001.jpg

ks. Tadeusz Isakowicz-Zaleski

не прочитано,
17 жовт. 2011 р., 01:29:5717.10.11
Кому: wol...@googlegroups.com
Drogi Wiktorze,

dałem dziś na stronę, a o sprawie napisze w "Gazecie Polskiej".

Szczęść Boże!

ks. Tadeusz Zaleski

--
Ви отримали це повідомлення, оскільки підписалися на групу "Wołanie z Wołynia" Груп Google.
Щоб залишати дописи в цій групі, надішліть електронного листа за адресою wol...@googlegroups.com.

Vitold-Yosyf Kovaliv

не прочитано,
17 жовт. 2011 р., 03:07:1617.10.11
Кому: wol...@googlegroups.com

Tadeuszu, Drogi Konfratrze!

Bardzo dziękuję za reakcję na mój protest i rozpaczliwe szukanie pomocy. W tych dniach stając wobec tego problemu czułem się osamotniony, dlatego bardzo cenię sobie reakcje i listy od Przyjaciół i Znajomych w Polsce.

Bez możliwości podróżowania do Polski może upaść nasze „Wołynia z Wołynia”. A niektórzy by tego chcieli – mamy wielu przyjaciół, ale wrogów też. Jeszcze raz dziękuję i serdecznie pozdrawiam z Wołynia.

W tych dniach, od poniedziałku do czwartku, mamy rekolekcje kapłańskie w Równem. W modlitwach będę pamiętał także o Tobie i Twoich dziełach.

Szczęść Boże!

ks. Witold Józef Kowalów

vyko...@gmail.com

Ostróg nad Horyniem, 17 października 2011 r.

Ludmiła Poliszczuk

не прочитано,
17 жовт. 2011 р., 13:31:4617.10.11
Кому: wol...@googlegroups.com
Це правда, я свідок цього інциденту. Хоча нас, поляків, самі поляки
принижують більше, як українці, а я це пережила ще з малих літ і
надалі переживаю, в душі ми більші патріоти Польщі, які "патріоти"
біля огорожі...

2011/10/17, Vitold-Yosyf Kovaliv <vyko...@gmail.com>:

> [...]

> ks. Witold Józef Kowalów
>
> vyko...@gmail.com
>
> Ostróg nad Horyniem, 17 października 2011 r.

SOWA

не прочитано,
17 жовт. 2011 р., 15:14:2317.10.11
Кому: wol...@googlegroups.com
w konsulatach RP pracuja nie Polacy, lecz żydy (korporacja Geremka)

a protestowac trzeba nie przeciwko narzedziu,

lecz przeciwko temu, ktory miotlą zamiata;

ambasador Polski nazywa sie Litwin