[Wikipl-l] Desysopizacja

1 view

odder

to Polish Wikipedia mailing list
Kopiując informację z WP:TO, chciałbym poinformować wszystkim, że z
dniem dzisiejszym decyzją Komitetu Arbitrażowego[1] przestałem pełnić
funkcję administratora polskojęzycznej Wikipedii :)

== Przypisy ==
* [1] Co samo w sobie jest dla mnie niewyobrażalną głupotą, ponieważ w
regulaminie i uprawnieniach KA nie mogę znaleźć informacji o
decydowaniu czy ktoś winien, czy też nie winien być sysopem na plwiki.

Pozdrawiam serdecznie :)
--
Tomasz W. Kozłowski
a.k.a. [[user:odder]]

Adam Dziura

Dnia 07-03-2008 o 09:56:58 odder <odder...@gmail.com> napisał(a):

> dzisiejszym decyzją Komitetu Arbitrażowego

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Komitet_Arbitrażowy/Wnioski_o_arbitraż/(01/2008)_Kkaktus_-_Odder
- tutaj jest więcej informacji.

--
Pozdrawiam, Adam Dziura | http://adas.jogger.pl |
http://wikipedystyczny.blox.pl

Michal Rosa

On 3/7/08, Adam Dziura <adz...@gmail.com> wrote:

> http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Komitet_Arbitrażowy/Wnioski_o_arbitraż/(01/2008)_Kkaktus_-_Odder
> - tutaj jest więcej informacji.

Nie komentując trafności decyzji KA (która np. w moich przypadkach 2
razy była nie niespójnie logiczna) chciałbym zapytać w którym miejscu
regulamin daje KA możliwość odebrania uprawnień przyznanych przez
społeczność? Proszę o konkretny paragraf.

--
Michal "roo72" Rosa

Przykuta

> [...]
> regulamin daje KA możliwość odebrania uprawnień przyznanych przez
> społeczność? Proszę o konkretny paragraf.

"Zadaniem Komitetu Arbitrażowego jest rozwiązywanie w sposób wiążący i ostateczny konfliktów między wikipedystami, przy czym zastosowane środki mogą być różnego rodzaju, łącznie ze zbanowaniem użytkownika na określony czas lub na stałe."

Odebranie uprawnień to środek o wiele lżejszy niż zbanowanie infinite. Czy w regulaminie mają być wypisane wszystkie środki?

BTW - KA właśnie powstał przy pierwszym i jedynym OUA, aby przede wszystkim tę procedurę zastąpić.

przykuta

Wikipedysta Lajsikonik

to Polish Wikipedia mailing list

Michal "roo72" Rosa:

> [...]
> regulamin daje KA możliwość odebrania uprawnień przyznanych przez
> społeczność? Proszę o konkretny paragraf.

Wikipedia:Zdrowy rozsądek :)

Lajsikonik

Juliette Gréco - jedyny koncert w Polsce już 20 marca!
Warszawa, Sala Kongresowa, początek o godz. 20.00.
Więcej informacji na: Www.newmusicart.pl
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fcorto.www.wp.pl%2Fas%2Fgrecowpolsce.html&sid=256

Michal Rosa

On 3/7/08, Przykuta <przy...@o2.pl> wrote:

> [...]
>
> Odebranie uprawnień to środek o wiele lżejszy niż zbanowanie infinite. Czy w regulaminie mają być wypisane wszystkie środki?

Tak.

--
Michal "roo72" Rosa

Michal Rosa

On 3/7/08, Wikipedysta Lajsikonik <miec...@wp.pl> wrote:
> Wikipedia:Zdrowy rozsądek :)
>
> Lajsikonik

Przyjmuję to jako dowcip (z racji uśmieszku) bo to nie jest paragraf
zasad KA. Po raz kolejny KA przekroczył granice, niektórzy mogą
powiedzieć - nieustalone, granice swoich kompetencji.

--
Michal "roo72" Rosa

a_b...@poczta.onet.pl

to wiki...@lists.wikimedia.org
On Fri, 7 Mar 2008 21:54:35 +1030
Michal wrote:

> Tak.

Żartujesz?

A_Bach

Michal Rosa

On 3/7/08, a_b...@poczta.onet.pl <a_b...@poczta.onet.pl> wrote:

> Żartujesz?

Gdybym żartował to byś się śmiał, w RL ja jestem bardzo zabawną osobą
pełną dowcipów na każdy temat.

--
Michal "roo72" Rosa

Wikipedysta Lajsikonik

Dnia 7-03-2008 o godz. 12:26 Michal Rosa napisał(a):

> [...]
> zasad KA. Po raz kolejny KA przekroczył granice, niektórzy mogą
> powiedzieć - nieustalone, granice swoich kompetencji.

W zasadzie jest to cytat z odpowiedzi na identycznie postawione
pytanie: o konkretny paragraf. Udzielonej wielokrotnie przez Roo72.
Zakłada się ktoś że znajdę 50 linków z dokładnie taką odpowiedzią?

Lajsikonik

Nauka w służbie seksu!
Czy karty kredytowe podnoszą atrakcyjność
mężczyzn w oczach kobiet? Sprawdź sam :)
Kliknij: http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fcorto.www.wp.pl%2Fas%2Fdwuplciowi.html&sid=255

Michal Rosa

On 3/8/08, Wikipedysta Lajsikonik <miec...@wp.pl> wrote:

> W zasadzie jest to cytat z odpowiedzi na identycznie postawione
> pytanie: o konkretny paragraf. Udzielonej wielokrotnie przez Roo72.
> Zakłada się ktoś że znajdę 50 linków z dokładnie taką odpowiedzią?

Taka odpowiedź pada ode mnie jeżeli ktoś się pyta o ogólną zasadę, a
nie konkretny zapis.

--
Michal "roo72" Rosa