[Wikipl-l] Wikipedia na DVD z waszymi autografami ;)

Artur Fijałkowski

to Polish Wikipedia mailing list
Od dzisiaj możecie licytować na aukcjach WOŚP płyty DVD z Waszymi autografami ;)

Pozdrawiam
AJF/WarX

http://aukcje.wosp.org.pl/show_user_auctions.php?uid=3463276

Krzysztof Burghardt

03-01-08, Artur Fijałkowski <wiki...@gmail.com> napisał(a):

> Od dzisiaj możecie licytować na aukcjach WOŚP płyty DVD z Waszymi autografami ;)

Nie "naszymi" tylko "redaktorów płyty".

--
Krzysztof Burghardt <krzy...@burghardt.pl>
http://www.burghardt.pl/

Artur Fijałkowski

03-01-08, Krzysztof Burghardt <krzy...@burghardt.pl> napisał(a):

> Nie "naszymi" tylko "redaktorów płyty".

Wcale nie, bo ci ''redaktorzy płyty'' to ci wszyscy, którzy pisali
Wikipedię i byli w miejscach, gdzie była podpisywana :P

Pozdrawiam
AJF/WarX

Adam Dziura

to Polish Wikipedia mailing list
Dnia 03-01-2008 o 20:29:00 Artur Fijałkowski <wiki...@gmail.com>
napisał(a):

> Od dzisiaj możecie licytować na aukcjach WOŚP płyty DVD z Waszymi
> autografami

Dałbys tam jakieś info do informacji na wikimedia.pl - tak, żeby było
wiadomo, że aukcja ma jakieś powiązanie ze stowarzyszeniem. A nie, że
sobie jakiś tam WarX coś wystawił...

--
Pozdrawiam, Adam Dziura | http://adas.jogger.pl

Krzysztof Burghardt

to Polish Wikipedia mailing list
03-01-08, Artur Fijałkowski <wiki...@gmail.com> napisał(a):
> Wcale nie, bo ci ''redaktorzy płyty'' to ci wszyscy, którzy pisali
> Wikipedię i byli w miejscach, gdzie była podpisywana :P

Ciekawi mnie jak WarXbot składał podpis ;-)

Artur Fijałkowski

to Polish Wikipedia mailing list
03-01-08, Krzysztof Burghardt <krzy...@burghardt.pl> napisał(a):

> Ciekawi mnie jak WarXbot składał podpis ;-)

Moja schizofreniczna osobowość ... :P

AJF/WarX