Saltar al primer mensaje no leído

Jacek Laskowski

no leída,
8 oct 2010, 5:11:538/10/10
a Warszawa-JUG
Cześć,

Warsjawa za niecałe 1,5 tygodnia i zbieramy tematy wystąpień. Łukasz
jest silnym orędownikiem podążania ścieżką Agile, dla mnie bez różnicy
(ale mam skłonności wokół JVM), a pozostali Panowie organizatorzy
jeszcze się nie opowiedzieli za tematyką główną. Na pewno powinno być
metodycznie i wokół JVM.

Prosimy o nadsyłanie propozycji. Niech będą ciekawe i Wasze!

Więcej o samej konferencji -
http://github.com/warszawajug/warsjawa2010/wiki/Konferencja-Warsjawa-2010

Jacek

--
Jacek Laskowski
Notatnik Projektanta Java EE - http://jaceklaskowski.pl

Lukasz Lenart

no leída,
8 oct 2010, 5:17:258/10/10
a warsza...@googlegroups.com
W dniu 8 października 2010 11:11 użytkownik Jacek Laskowski
<ja...@laskowski.net.pl> napisał:

> [...]
> (ale mam skłonności wokół JVM), a pozostali Panowie organizatorzy
> jeszcze się nie opowiedzieli za tematyką główną. Na pewno powinno być

e.... mała nadinterpretacja, ja myśałem o dwóch tematach przewodnich:
software craftsmanship i Apache Foundation ;-)

Łukasz
+ 48 606 323 122 http://www.lenart.org.pl/
Kapituła Javarsovia 2010 http://javarsovia.pl

Jacek Laskowski

no leída,
8 oct 2010, 5:21:048/10/10
a warsza...@googlegroups.com
2010/10/8 Lukasz Lenart <lukasz...@googlemail.com>:

> e.... mała nadinterpretacja, ja myśałem o dwóch tematach przewodnich:
> software craftsmanship i Apache Foundation ;-)

Ah, racja. Ciągle mylą mi się te "akronimy" - agile vs software
craftsmanship. Ale jak mogłem pomylić ASF z nimi?! :)

Proszę o przebaczenie i nie kamieniowanie. Do warsjawy nie wymówię już ich :)

Bartek Zdanowski

no leída,
8 oct 2010, 5:38:138/10/10
a warsza...@googlegroups.com
Ja jestem za miksem technologii. Może to się wpisuje w około JVM, a
może jest to trzecie podejście. Moim zdaniem, jeśli zgłosi się
prelegent(ka) i będą chętni, to dawaj! niech się dzieje wola Ludu.

2010/10/8 Jacek Laskowski <ja...@laskowski.net.pl>:

> --
> Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz grupę dyskusyjną Google o nazwie "Warszawa Java User Group (Warszawa JUG)".
>
> Aby zamieszczać posty w tej grupie, wyślij e-mail na adres warsza...@googlegroups.com.
> Aby anulować subskrypcję tej grupy, wyślij e-mail na adres warszawa-jug...@googlegroups.com.
> Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź tę grupę pod adresem http://groups.google.com/group/warszawa-jug?hl=pl.

Bartek Zdanowski

Kapituła Javarsovia 2010 - http://javarsovia.pl

Wojciech Erbetowski

no leída,
8 oct 2010, 6:20:558/10/10
a warsza...@googlegroups.com
Jeśli zdecydowalibyśmy się na miksowanie technologii tudzież okolice JVM to bardzo chętnie opowiedziałbym ludziom o PlayFramework. Niestety słabo się rozprzestrzenia ta technologia, a jest bardzo przydatna. Od czasu wykładu na JUGu jestem bogatszy o jeden projekt wykonany i o jedną wersję PF do przodu.

Pod SC się to zupełnie nie łapie, więc nie pasowałbym tematycznie, ew. do ASF już bardziej ;-)

Sławek Sóbotka

no leída,
8 oct 2010, 10:14:128/10/10
a Warszawa Java User Group (Warszawa JUG)
Pytanie wstępne: czy prelegentem może być ktoś spoza WJUGa (tj. spoza
stolicy), dokładnie z południowego wschodu?
Pytanie zasadnicze: czy tematyka DDD (koncepcja + możliwe podejścia
architektoniczne takie jak CqRS + rozwiązania techniczne) byłaby
interesująca dla potencjalnych uczestników? (zakładam, że replay mojej
prezentacji z Javarsovi o craftsmanship raczej nie spotka się z
zainteresowaniem)

Sławek Sobótka
http://art-of-software.blogspot.com
http://ssepp.pl

Jakub Nabrdalik

no leída,
8 oct 2010, 10:20:148/10/10
a warsza...@googlegroups.com

Jako uczestnik pozwolę sobie odpowiedzieć na drugie pytanie: zdecydowanie tak.

--
Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz grupę dyskusyjną Google o nazwie "Warszawa Jav...

Tomasz Szymański

no leída,
8 oct 2010, 11:22:588/10/10
a warsza...@googlegroups.com

On Oct 8, 2010, at 16:14 , Sławek Sóbotka wrote:

> Pytanie wstępne: czy prelegentem może być ktoś spoza WJUGa (tj. spoza
> stolicy), dokładnie z południowego wschodu?

No oczywiscie ze moze :)

T.

Jacek Laskowski

no leída,
8 oct 2010, 11:36:528/10/10
a warsza...@googlegroups.com
2010/10/8 Wojciech Erbetowski <wojt...@gmail.com>:

> Jeśli zdecydowalibyśmy się na miksowanie technologii tudzież okolice JVM to

Zawsze zastanawia mnie postrzeganie grupy Warszawa JUG i
organizowanych przez nią wydarzeń. Wygląda mi, że większość traktuje
tego typu inicjatywy jako coś dla zamkniętej, namaszczonej przez swego
rodzaju kapłana, grupy osób. Tak nie jest!

Grupa Warszawa JUG i jej imprezy (konferencje, warsztaty) są
platformą, gdzie możemy wykazać się merytorycznie, ale i
niekoniecznie, zdobywając umiejętności interpersonalne przy
wystąpieniach (jako prelegent oraz słuchacz), ale i przy organizacji
(jako współorganizator). Jak będzie wyglądał "produkt" końcowy zależy
tylko i wyłącznie od Ciebie, Ciebie i Ciebie również - od nas samych.
Jeśli sami chcemy tak, to tak będzie.

> bardzo chętnie opowiedziałbym ludziom o PlayFramework.

Dla mnie cacy. Odnotowuję kolegę jako prelegenta [1]. Witaj w klubie!
Można już się przygotowywać.

[1] http://warsjawa.pl

Jacek Laskowski

no leída,
8 oct 2010, 11:41:238/10/10
a warsza...@googlegroups.com
2010/10/8 Sławek Sóbotka <sso...@gmail.com>:

> Pytanie wstępne: czy prelegentem może być ktoś spoza WJUGa (tj. spoza
> stolicy), dokładnie z południowego wschodu?

Zawsze. Nie deklarujemy na chwilę obecną zwrotów kosztów, ale zrobimy,
co w naszej mocy, aby tak się stało. To jednak zależy od partnerów, a
z nimi...sami wiecie, bo...załatwiacie. Załatwiacie, nieprawdaż?! :)

> Pytanie zasadnicze: czy tematyka DDD (koncepcja + możliwe podejścia
> architektoniczne takie jak CqRS + rozwiązania techniczne) byłaby
> interesująca dla potencjalnych uczestników?

Dla mnie cacy. Lubię słuchać Twoich wystąpień (nawet, jeśli miałem
okazję zobaczyć się już w akcji z tą samą prezentacją, to i tak
faktycznie nie była taka sama).

> (zakładam, że replay mojej
> prezentacji z Javarsovi o craftsmanship raczej nie spotka się z
> zainteresowaniem)

Jakby to powiedzieć...sam sobie odpowiedziałeś. Aczkolwiek nie sądzę,
aby powtarzając to samo co roku było faktycznie tym samym. Przy Twoich
zainteresowaniach technicznych NIE wierzę, abyś nie rozwinąć swojego
doświadczenia między latami. Stąd, sam decyduj!

Wojciech Erbetowski

no leída,
8 oct 2010, 11:50:178/10/10
a warsza...@googlegroups.com
> bardzo chętnie opowiedziałbym ludziom o PlayFramework.

Dla mnie cacy. Odnotowuję kolegę jako prelegenta [1]. Witaj w klubie!
Można już się przygotowywać.

Super zatem zacznę przygotowania!
Dzięki i pozdrawiam,
Wojtek

[1] http://warsjawa.pl

Jacek

--
Jacek Laskowski
Notatnik Projektanta Java EE - http://jaceklaskowski.pl

Marcin Rzewucki

no leída,
8 oct 2010, 17:31:078/10/10
a warsza...@googlegroups.com
Cześć,
Chętnie się dołączę i opowiem trochę o Clojure - oczywiście jeśli nikt nie ma nic przeciwko temu :-)

Osobiście posłuchałbym o metodach i narzędziach Agile, ale jeśli to już się często wcześniej przewijało to rozumiem.

Pozdrawiam.

2010/10/8 Jacek Laskowski <ja...@laskowski.net.pl>

Jacek Laskowski

no leída,
8 oct 2010, 17:40:528/10/10
a warsza...@googlegroups.com
2010/10/8 Marcin Rzewucki <mrze...@gmail.com>:

> Chętnie się dołączę i opowiem trochę o Clojure - oczywiście jeśli nikt nie
> ma nic przeciwko temu :-)

Jesteśmy zaszczyceni móc wpisać Cię na listę - http://warsjawa.pl.

Sławek Sóbotka

no leída,
9 oct 2010, 5:56:599/10/10
a Warszawa Java User Group (Warszawa JUG)
Mam w zanadrzu prezentację pod tytułem:
Domain Driven Design - Wszystko ma swoje miejsce i wszytko jest na
miejscu

Skrót:
Czy zastanawialiście się co jest przyczyną rozkładu średnich i dużych
systemów? Czy jest on nieunikniony i jest jedynie kwestią czasu? A
może jednak istnieje jakiś sposób na utrzymanie entropii w ryzach?
Podczas prezentacji zobaczymy w jaki sposób Domain Driven Design
pomaga w okiełznaniu chaosu. W prezentacji znajdą się główne techniki
modelowania takie jak Ubiquitous Language, Bounded Context, Strategic
Design.
Zostaną przedstawione również podstawowe techniki implementacji DDD:
przykłady Building Blocks, Command-query Responsibility Segregation,
system zdarzeń, przypadki wykorzystania ORM i SQL.

Jeżeli bylibyście zainteresowani tematyką, to chętnie ją przeprowadzę.

Marcin Zajączkowski

no leída,
9 oct 2010, 6:39:169/10/10
a warszawa-jug
Dnia 9-10-2010 o godz. 11:56 S�awek S�botka napisa�(a):

Dla mnie brzmi �wietnie.
+1

Pozdrawiam
Marcin

--
http://seam-perf4j.sourceforge.net/ - Perf4j integration for Seam
http://perf4cdi.sourceforge.net/ - Perf4j integration for CDI

--
To poni�ej to reklama i nie ma konieczno�ci jej czytania.

Paweł Lipiński

no leída,
9 oct 2010, 8:32:329/10/10
a warsza...@googlegroups.com,Warszawa Java User Group (Warszawa JUG)
A ja uważam, że to nie fair wobec tych, którzy żeby ją usłyszeć musieli zapłacić za NYAC.

Paweł

Sebastian Konkol

no leída,
9 oct 2010, 8:39:389/10/10
a warsza...@googlegroups.com
Hej,
nie wiedziałem że prelegenci na NYAC dostają gratyfikacje pieniężne za prezentację. To niezły biznes pewnie w takim razie jest :-).

Pozdrawiam
Sebastian Konkol

Wiadomość napisana przez Paweł Lipiński w dniu 2010-10-09, o godz. 14:32:

Paweł Lipiński

no leída,
9 oct 2010, 9:08:159/10/10
a warsza...@googlegroups.com,warsza...@googlegroups.com
Chodziło mi o słuchaczy. To oni płacili za słuchanie Sławka.

Paweł

Sebastian Konkol

no leída,
9 oct 2010, 9:09:479/10/10
a warsza...@googlegroups.com
Jesteś pewien, że płacili akurat za słuchanie Sławka a nie za catering, sale itp.?

Pozdrawiam
Sebastian Konkol

Wiadomość napisana przez Paweł Lipiński w dniu 2010-10-09, o godz. 15:08:

ags

no leída,
9 oct 2010, 9:11:089/10/10
a warsza...@googlegroups.com
Nie za samego Sławka. Byłem na nyacu i jakoś nie widzę nic złego w tym, żeby wystąpił w Wawie (z resztą żadnego wpływu na to też nie :P).

Sławek Sóbotka

no leída,
9 oct 2010, 10:05:409/10/10
a Warszawa Java User Group (Warszawa JUG)
> nie wiedziałem że prelegenci na NYAC dostają gratyfikacje pieniężne za prezentację. To niezły biznes pewnie w takim razie jest :-).

w rzeczy samej: pozdrowienia z jamajki;P

ale powaznie: nie wiem jak inni... moją gratyfikacją były wowczas 2
noclegi - ponieważ to nie było przedsięwzięcie komercyjne.

poza tym podchodzę do tego mniej materialistycznie... jak w znanej
reklamie:
- koszt napojenia etliną 2.5 litrowego turbo smoka na trasie lublin-
krk: x xł
- możliwość spotkania ciekawych ludzi: bezcenna!

> A ja uważam, że to nie fair wobec tych, którzy żeby ją usłyszeć musieli zapłacić za NYAC.

Z tego co obserwuję świat to jest to powszechna praktyka, że pewne
rzeczy w pierwszych fazach "cyklu życia" są bardziej kosztowne niż w
kolejnych.
Ale ok, jeżeli uczestnicy zgłoszą veto to prezentację sobie grzecznie
zzipuję i za kilka lat odtworzę dziecku na dobranoc;)

Wojciech Erbetowski

no leída,
9 oct 2010, 10:33:199/10/10
a warsza...@googlegroups.com

Mówiąc tylko i wyłącznie w swoim imieniu nie poczuję się urażony ani oszukany jeśli dojdzie do tego wykładu, a bylem uczestnikiem NYAC i bylem nawet na tym wykladzie.

Pozdrawiam

W dniu 2010-10-09 16:05 użytkownik "Sławek Sóbotka" <sso...@gmail.com> napisał:

> [...]

--
Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz grupę dyskusyjną Google o nazwie "Warszawa Jav...

9 oct 2010, 10:51:489/10/10
a warsza...@googlegroups.com
Super! Slawku - przyjezdaj!

> [...]
> warszawa-jug...@googlegroups.com.
> Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź tę grupę pod adresem

10 oct 2010, 9:50:4610/10/10
a warsza...@googlegroups.com
2010/10/9 Marcin Zajączkowski <msz...@wp.pl>:

> Dla mnie brzmi świetnie.
> +1

Wystarczy, aby znalazł się w agendzie. Dodano. http://warsjawa.pl.

Jacek Laskowski

no leída,
10 oct 2010, 10:03:3010/10/10
a warsza...@googlegroups.com
2010/10/9 Paweł Lipiński <lipinsk...@gmail.com>:

> A ja uważam, że to nie fair wobec tych, którzy żeby ją usłyszeć musieli zapłacić za NYAC.

Dobrze, że to podniosłeś, bo zdaje się jest to jeden z niewielu,
nierozwiązanych tematów dot. konferencji - płatna vs bezpłatna.

Uważam, że jest miejsce dla obu. W Warszawie mamy bardzo aktywną grupę
WJUG i niemało patronów, którzy mają swoje powody wspierania nas
finansowo, więc możemy sobie pozwolić na bezpłatne imprezy. Ma to
zalety od strony uczestnika, ale i organizatorów - mniej biurokracji.
Być może w ten sposób psujemy rynek, który w innych miejscach wymusza
imprezy płatne. Niech będzie nam to wybaczone.

Odnośnie Sławka na NYAC i warsjawie sądzę, że jego wiedza wzrosła, a
slajdy są jedynie przewodnikiem, więc ostatecznie materiał będzie
inny. Dodatkowo, przyjazd do Wawy dla wielu będzie sporym wydatkiem,
więc gdyby podliczyć, warsjawa może być droższa niż NYAC.

Adam Warski

no leída,
10 oct 2010, 16:42:2010/10/10
a warsza...@googlegroups.com

On Oct 9, 2010, at 2:32 PM, Paweł Lipiński wrote:

> A ja uważam, że to nie fair wobec tych, którzy żeby ją usłyszeć musieli zapłacić za NYAC.

Ale to idąc tym tropem, jak się na płatnej konferencji coś pokaże, to na bezpłatnej już potem tego samego nie można? A na płatnych?

Chyba raczej płatne konferencje oferują większe stężenie "znanych" prelegentów/m^2 (co nie zawsze się przekłada na jakość) i mniej prezentacji sponsorskich, niż ekskluzywne wystąpienia, których gdzie indziej nie można posłuchać (chyba że prezentacja byłaby zamówiona z przekazaniem praw autorskich ;) ).

--
Adam Warski
http://www.warski.org

Tomasz Szymański

no leída,
11 oct 2010, 2:16:0711/10/10
a warsza...@googlegroups.com
Heh,

No na poczatku myslalem, ze sobie jaja robisz, ale rozumiem ze nie...

e ?!

T.

Grzegorz Duda

no leída,
11 oct 2010, 4:26:3611/10/10
a warsza...@googlegroups.com
Mysle, ze Adam dobrze to ujal. Nie chodzi o pojedyncza prezentacje.

Konferencja, to nie tylko prezentacje. To raczej miejsce i czas, gdzie
spotyka sie okreslonych ludzi, wymiana doswiadczen i wszystko to, co
sie wokol prezentacji dzieje.

O ile ktos nie probuje zrobic copy-paste, to mysle, ze nie ma jak
porownywac konferencji. Zreszta juz na Javarsovi byly prezentacje,
ktore pojawily sie takze na NYAC ;)

Dodatkowo, to prezenter jest wlascicielem swojego umysly, a co za tym
idzie prezentacji i nie mozna mu zabronic dzielenia sie swoja wiedza z
innymi. Ja bym nawet to wspieral ;) Im wiecej ludzi bedzie wiedziala,
ze Slawek, Pawel, Jarek, Szczepan, Bartek, Lukasz, itd. sa wspanialymi
specjalistami i prezenterami, tym wieksze bedzie zainteresowanie
obcowaniem z nimi na zasadach NYAC i COOLuarow. ;)

Regards/Pozdrawiam,
Grzegorz Duda (http://www.dworld.pl/page/show/Grzegorz_Duda/)
Developers World (http://www.dWorld.pl)
JAVA exPress (http://www.javaexpress.pl)

2010/10/10 Adam Warski <ad...@warski.org>:

Paweł Lipiński

no leída,
11 oct 2010, 7:39:0411/10/10
a warsza...@googlegroups.com
Ok, może za mocno się wyraziłem. Teraz przemyślałem głębiej temat. Miałem takie poczucie, że biorac pod uwagę, że planowałeś objeżdżać kraj z ta konferencja, "palenie" tematu przez zaprezentowanie go free jest trochę nie fair zarówno wobec tych co płacili jak i Ciebie. Ale może jestem przeczulony ;-)
Tak czy siak przekonaliście mnie. Z reszta sam chętnie posłucham Sławka, bo na NYACu miałem chyba wtedy konkurencyjna sesję.

Paweł

Sławek Sobótka

no leída,
11 oct 2010, 11:36:3011/10/10
a Warszawa Java User Group (Warszawa JUG)
Przemyślałem sprawię i uświadomiłem sobie, że zapomniałem o jednej
kwestii:
może się okazać, że wśród uczestników konferencji będzie liczna grupa,
która już widziała tą prezentację na NYAC - core treści będzie
niezmienny (aktywne community to w sumie stała grupa osób).

Jeżeli tak to nie ma sensu "blokować slotu(slota?) czasowego" czymś,
co dla pewnej części będzie swego rodzaju odgrzewanym kotletem:)
Sam w tym czasie chętnie posłucham o czymś ciekawym.

Bartek Zdanowski

no leída,
11 oct 2010, 13:08:5711/10/10
a warsza...@googlegroups.com
Mimo to, ja glosuje za Twoja prezentacja. Bardzo chetnie ja zobacze,
slotow u nas dostatek. Niech ludzie glosuja. Nieobecni nie maja glosu.
Z takimi rzeczami jest jak z filmami, ze najpierw sa w kinach, a potem
w tv, za free (abonamenty, reklamy,platformy pomijam).

> [...]
> warszawa-jug...@googlegroups.com.
> Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź tę grupę pod adresem

iirekm

no leída,
11 oct 2010, 15:31:3611/10/10
a Warszawa Java User Group (Warszawa JUG)
Tak off-topic, bo Sławek postawił ciekawe pytanie:

On 9 Paź, 11:56, Sławek Sóbotka <sso...@gmail.com> wrote:
> Czy zastanawialiście się co jest przyczyną rozkładu średnich i dużych
> systemów? Czy jest on nieunikniony i jest jedynie kwestią czasu?

Książki, doświadczenie czy spotkania typu Warsjawa mogą wiele, wiele
pomóc, i są jak najbardziej potrzebne, ale tak naprawdę główną
przyczyną 'rozkładu' projektów wg. mnie nie jest brak wiedzy lecz sami
ludzie, zwłaszcza ich zachłanność i strach.
Np. chyba nie muszę pisać co robi spora część programistów czy
kierowników w obliczu zbliżającego się deadline - chyba każdy tego
doświadczył. Niestety to się przeważnie okrutnie mści.

Bartek Zdanowski

no leída,
11 oct 2010, 17:04:0711/10/10
a warsza...@googlegroups.com
Moze to jest temat na niezwykly wyklad pt przyczyny porazek projektow
IT? Ilekroc pada jakis projekt albo przezywa duze trudnosci, a potem
sytuacja sie powtarza w tym samym/podobnym skladzie jakby ci ludzie
nie wyciagneli wnioskow? Niby przyczyny oczywiste, ale fajnie by bylo
uslyszec wyklad o symptomach, znakach ostrzegawczych i konsekwencjach
bledow prowadzenia projektow lub zlej atmosfery w zespole. Z drugiej
strony to temat na grupe Agile Warsaw, ale moze byc i tu i tu,bo
wszedzie sa ludzie "IT".

> [...]
> warszawa-jug...@googlegroups.com.
> Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź tę grupę pod adresem

12 oct 2010, 1:55:0112/10/10
a warsza...@googlegroups.com
Ja będę na warsjawie (sobotniej części) a na NYACu nie byłem. Zresztą czy NYAC nie był w Krakowie?
Aktywne community to może i stała grupa osób, ale nie wiem czy aż taka podróżująca :)

Adam

Bartek Zdanowski

no leída,
12 oct 2010, 3:02:2812/10/10
a warsza...@googlegroups.com
2010/10/11 Sławek Sobótka <sso...@gmail.com>:

Bardzo mi się nie podoba, że koledzy próbujecie zniechęcić Sławka do
wystąpienia. Staramy się zorganizować jakąś imprezę, za darmo, co
chyba jest wartością dodaną dla Społeczności, a Wasze dywagacje
rozwalają mi i kolegom organizację.

Wszystkich wątpiących zapraszam do zgłaszania się z czymś nowym,
świeżym i oryginalnym, którego nie słyszało kilkadziesiąt/kilkaset
osób spośród NYAC lub innych.

Wkurza mnie kręcenie noskiem na zgłoszenia do darmowej konferencji,
gdzie jak widać, nie ma miliona osób pchających się ze zgłoszeniami i
w sumie jest problem z doborem prezentacji. Wytyczne nt profilu
imprezy daje 20stu, a do zgłoszenia się, aby coś pokazać jest 4ch,
którzy próbują coś z siebie dać innym.

Takimi działaniami, w moim poczuciu, nie pomagacie.

Jacek Laskowski

no leída,
12 oct 2010, 4:18:5612/10/10
a warsza...@googlegroups.com
2010/10/12 Bartek Zdanowski <bartek.z...@gmail.com>:

> [...]
> którzy próbują coś z siebie dać innym.
>
> Takimi działaniami, w moim poczuciu, nie pomagacie.

Ze wszystkim się zgadzam i podpisuję obiema rękoma. Przez te 5 lat
istnienia WJUGa przywykłem zmiękczać tego typu wypowiedzi, więc BRAWO!
Bartek, że jeszcze masz parę i wyraziłeś to dosadnie!

Adam Warski

no leída,
12 oct 2010, 4:51:3912/10/10
a warsza...@googlegroups.com
Ale chyba nikt Sławka nie zniechęca, a wręcz przeciwnie (ja o CQRSie chętnie posłucham, zwłaszcza że na przykładzie który widziałem do zmiany adresu klasa z tymi samymi danymi była tworzona chyba 3 razy), jedynie Paweł Lipiński miał zastrzeżenia, ale już jest przekonany :)

Więc zdaje się że nie ma problemu ;)

Adam

Tomasz Szymański

no leída,
12 oct 2010, 4:50:0112/10/10
a warsza...@googlegroups.com

On Oct 12, 2010, at 09:02 , Bartek Zdanowski wrote:

> Bardzo mi się nie podoba, że koledzy próbujecie zniechęcić Sławka do
> wystąpienia.

Spokojnie, spokojnie.

Na razie jedyna osoba ktora miala problem to PawełL, reszta opowiedziała się jak najbardziej za prezentacją, wiec nie róbmy z igieł wideł ;-)

T.

Bartek Zdanowski

no leída,
12 oct 2010, 8:10:5312/10/10
a warsza...@googlegroups.com
W takim razie, prosimy Sławka o wystąpienie.

2010/10/12 Tomasz Szymański <szi...@szimano.org>:

> [...]
> Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz grupę dyskusyjną Google o nazwie "Warszawa Java User Group (Warszawa JUG)".

12 oct 2010, 9:06:4212/10/10
a warsza...@googlegroups.com
A mi najbardziej zależy na tym, żeby Sławek w ogóle przyjechał, wtedy
się może da zdybać na przerwie/piwie i trochę podpytać.

Wystąpienie widziałem na COOLuary+NYAC, ale po kolejnych 3 miesiącach
DDD + trochę CQS, mam coraz większe przeświadczenie, że do rzeczy
publicznych DDD WYMAGA CQS (inaczej jest niewydajnie) i chciałbym trochę
posłuchać o doświadczeniach na żywych organizmach. Szczególnie
interesuje mnie refactgoring domeny versus poprawianie zapytań (Query)
do miliona DTOsów.

W dniu 12.10.2010 14:10, Bartek Zdanowski pisze:

--
Jakub Nabrdalik
http://solidcraft.eu

Jacek Laskowski

no leída,
12 oct 2010, 9:40:4312/10/10
a warsza...@googlegroups.com
2010/10/12 Jakub Nabrdalik <jak...@gmail.com>:

> [...]
> doświadczeniach na żywych organizmach. Szczególnie interesuje mnie
> refactgoring domeny versus poprawianie zapytań (Query) do miliona DTOsów.

Jeju, to wciąż coś w tematyce Javy?! Myślałem, że tylko ja odleciałem,
ale czytając to wyżej, połowy nie jestem pewien, czy rozumiem :) Tym
bardziej chciałbym uczestniczyć w tej dyskusji (jedynie jako słuchacz
oczywiście).

joker

no leída,
13 oct 2010, 8:53:4813/10/10
a Warszawa Java User Group (Warszawa JUG)
Witam,

chciałbym zgłosić chęć wystąpienia.
Temat:
Tworzenie zadań przy użyciu komponentów Open Source (Apache HISE,
Apache Camel)
Streszczenie:
Przedstawię zarys specyfikacji WS Human Task oraz przykładową
implementację - Apache HISE.
Pokażę przykładową implementację zadania wraz z przydzielaniem do
grupy.
Tworzenie zadań zostanie zaimplementowane przy użyciu integracji Camel
- HISE.
Pokażę także konsolę GWT w HISE, która umożliwia rezerwowanie i
rozwiązywanie zadań przez użytkowników.

Pozdrawiam,
Rafał Rusin
TouK (http://touk.pl)

On Oct 10, 4:03 pm, Jacek Laskowski <ja...@laskowski.net.pl> wrote:
> 2010/10/9 Paweł Lipiński <lipinski.pa...@gmail.com>:

Bartek Zdanowski

no leída,
13 oct 2010, 8:54:5413/10/10
a warsza...@googlegroups.com
+1
super!

2010/10/13 joker <rafal...@gmail.com>:

> [...]
> Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz grupę dyskusyjną Google o nazwie "Warszawa Java User Group (Warszawa JUG)".

13 oct 2010, 10:48:0713/10/10
a warsza...@googlegroups.com
2010/10/13 joker <rafal...@gmail.com>:

> chciałbym zgłosić chęć wystąpienia.
> Temat:
> Tworzenie zadań przy użyciu komponentów Open Source (Apache HISE,
> Apache Camel)

Witaj w szanow(a)nym gronie prelegentów! Odnotowane na http://warsjawa.pl.

p.s. Nie wiedziałem, że istnieje Apache HISE i to zintegrowany z GWT!
Dzięki podwójne.

Jacek Laskowski

no leída,
15 oct 2010, 11:58:1515/10/10
a Warszawa-JUG
> [...]

> metodycznie i wokół JVM.
>
> Prosimy o nadsyłanie propozycji. Niech będą ciekawe i Wasze!

Zdaje się, że mamy opanowany każdy z w/w obszarów z dotychczasowymi
propozycjami prezentacji - patrz http://warsjawa.pl.

Pozostał jeszcze jeden slocik i liczę, że znajdzie się ochotnik,
któremu marzy się wystąpić dla i z tak szanownym gronem javowym.
Chętny/-a? Właśnie, jak ja bym chciał, żeby to była ONA :)

Zgłoszenia przyjmujemy do końca weekendu.

Jacek Laskowski

no leída,
15 oct 2010, 12:38:2815/10/10
a Warszawa-JUG
2010/10/15 Jacek Laskowski <ja...@laskowski.net.pl>:

> [...]
> Chętny/-a? Właśnie, jak ja bym chciał, żeby to była ONA :)
>
> Zgłoszenia przyjmujemy do końca weekendu.

Się właśnie skończył i jakkolwiek nie jest to ONA, to wciąż interesujący :)

Komplet prelegentów na stronie http://warsjawa.pl.

Pozostało jeszcze ustawić harmonogram i otworzyć rejestrację.

p.s. Pracujemy nad możliwością zwrotów kosztów podróży dla najbardziej
potrzebujących. Piszcie na priv, gdyby ktoś z Was rozważał przyjazd,
ale finanse nie pozwalają. W pierwszej kolejności prelegenci, a
później kolejność zgłoszeń. Wszystko oczywiście zależy od hojności
sponsorów.

Sławek Sobótka

no leída,
22 oct 2010, 6:22:5322/10/10
a Warszawa Java User Group (Warszawa JUG)
Mój przyjazd na konferencję staną pod znakiem zapytania z powodów
zdrowotnych.
Od wczoraj mam objawy grypy.

Dziś wieczorem albo jutro jutro rano jeszcze napiszę czy przyjeżdżam
czy może zostaję w domu i cierpię.

Rozgorączkowany i odwodniony Sławek S.

Bartek Zdanowski

no leída,
22 oct 2010, 6:48:3622/10/10
a warsza...@googlegroups.com
Życzymy Ci zdrowia, niezależnie od przyjazdu!

2010/10/22 Sławek Sobótka <sso...@gmail.com>:

> [...]
> Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz grupę dyskusyjną Google o nazwie "Warszawa Java User Group (Warszawa JUG)".

Komitet organizacyjny Warsjawa 2010 - http://warsjawa.pl

Bartek Zdanowski

no leída,
22 oct 2010, 14:47:4422/10/10
a warsza...@googlegroups.com
Czesc.
Okazalo sie ze Slawek nie da rady. W jego miejsce rzutem na tasme
wskoczyl Pawel Lipinski, z "niespodzianka". Znajac Pawla bedzie to cos
fajnego, wiec przybywajcie w ciemno :)
A Slawkowi zyczymy zdrowia!

Responder a todos
Responder al autor