Galileo przyjechały...

Bartek Zdanowski

to warsza...@googlegroups.com
Jakby ktoś się nie zorientował to już jest! [1]
Działa niby wolniej, chociaż mam zamulonego windowsa, to nie wiem, ale
wyglada fajnie i ma sporo nowych ficzerów. Właśnie się raczę wersją
JEE.

W narzędziach zdalnych, dla przykładu, ma połączenie z shellem i można
wszystko pięknie monitorować jakie procesy, dostęp do plików, no i
zwykły terminal. Strasznie mi się to podoba, bo mamy mnóstwo maszyn na
linuxach i sporo się tam dzieje. Hmm, można np. logi podglądać :D
Zdaje się że można też zdalnie uruchamiać programy, ale to jeszcze
sprawdzam, bo na świeżo jestem.

[1] http://www.eclipse.org/galileo/

Pozdrawiam.
--
Bartek Zdanowski

Jacek Laskowski

to warsza...@googlegroups.com
2009/6/24 Bartek Zdanowski <bartek.z...@gmail.com>:

> [...]
> linuxach i sporo się tam dzieje. Hmm, można np. logi podglądać :D
> Zdaje się że można też zdalnie uruchamiać programy, ale to jeszcze

Napisz coś więcej. Brzmi interesująco, ale zdecydowanie za mało
danych. Może chociaż podaj menu, albo komendę.

Jacek

--
Jacek Laskowski
Notatnik Projektanta Java EE - http://www.JacekLaskowski.pl

Jacek Pospychała

to warsza...@googlegroups.com
hej,
a właśnie za napisanie bloga o Galileo można tak jak rok temu zgarnąć upominki eclipsowe, albo wejście na konferencję EclipseCon/EclipseSummitEurope.
Szczegóły na http://www.eclipse.org/galileo/blogathon/guidelines.php
Dla mnie to co piszesz Bartek jest równie ciekawe, bo spędziłem chwilę nad JEE, ale na codzień z nim nie pracuję i wiem tylko o nowej implementacji widoku Servers i paru innych technicznych zmianach....

Michal Margiel

to warsza...@googlegroups.com

Persdpektywa remote system explorer. Superanckie - bez problemu można się połączyć z serverem.

--
Pozdrawiam/Best regards
Michał Margiel

http://www.javarsovia.pl