Fwd: A free copy of "Growing Object-Oriented Software, Guided by Tests" for review doable?

Jacek Laskowski

to Warszawa-JUG
Jak widać *chyba* zadziałało. Musimy poczekać na odzew z warszawskiego
oddziału...Dzięki Koziołek za "kopnięcie". To był niezwykle rozwojowy
kop :) Ja czytam pierwszy. Zgoda?

Jacek

to Warszawa Java User Group (Warszawa JUG)
> Jak widać *chyba* zadziałało. Musimy poczekać na odzew z warszawskiego
> oddziału...Dzięki Koziołek za "kopnięcie". To był niezwykle rozwojowy
> kop :) Ja czytam pierwszy. Zgoda?
miłej lektury - ksiażka rządzi i wymiata ! (http://kaczanowscy.pl/
tomek/2010-01/growing-object-oriented-software-guided-by-tests-book-
review)

Tomek Kaczanowski

koziolek

On 27 Sty, 19:25, Jacek Laskowski <ja...@laskowski.net.pl> wrote:
> Jak widać *chyba* zadziałało. Musimy poczekać na odzew z warszawskiego
> oddziału...Dzięki Koziołek za "kopnięcie". To był niezwykle rozwojowy
> kop :) Ja czytam pierwszy. Zgoda?

OK. I tak utknąłem na dobre w tym DI. Straszna książka... przynajmniej
na początku.

koziolek

Jacek Laskowski

to warsza...@googlegroups.com
2010/1/28 koziolek <bjkuc...@gmail.com>:

> OK. I tak utknąłem na dobre w tym DI. Straszna książka... przynajmniej
> na początku.

Straszna == nie warta uwagi? Czytam JPA2 i też jest straszna, ale w
tym przypadku zachodzi straszna == naładowana wiedzą :)

Jacek

--
Jacek Laskowski
Notatnik Projektanta Java EE - http://wszystkojawne.pl

koziolek

to Warszawa Java User Group (Warszawa JUG)
Straszna w sensie napisana jak wykład z metrologii. Trochę mi to
wroxowy SpringFramework przypomina gdzie Johnson produkuje sie przez
300 stron o tym co to jest DI. Zresztą będzie o tym w recenzji..

Jacek Laskowski

to warsza...@googlegroups.com
2010/1/29 koziolek <bjkuc...@gmail.com>:

> Straszna w sensie napisana jak wykład z metrologii. Trochę mi to
> wroxowy SpringFramework przypomina gdzie Johnson produkuje sie przez
> 300 stron o tym co to jest DI. Zresztą będzie o tym w recenzji..

Już się nie mogę doczekać, jak to przetłumaczyć "straszna jak wykład z
metrologii" 8)

Jacek

Tomek Szymański

to warsza...@googlegroups.com

On Jan 29, 2010, at 15:14 , Jacek Laskowski wrote:

> Już się nie mogę doczekać, jak to przetłumaczyć "straszna jak wykład z
> metrologii" 8)

Fearful as a lecture from subwaylogy.

Proste ;-)

splatch

to Warszawa Java User Group (Warszawa JUG)
Hah, przypomina mi się również ta książka. Fakt, że w polskim wydaniu
- "Spring Framework. Profesjonalne tworzenie oprogramowania w Javie" -
początek to biografie autorów oraz nie lada kryptoreklama w postaci co
Spring ma a czego EJB 2.1 nie miało, dlaczego EJB jest złe, jakie złe
praktyki wprowadza i tak dalej.
Ogólnie rzecz biorąc - pierwsze rozdziały tej książki bardzo mnie
zniechęciły do jej czytania. Jeśli idea DI w czasie wydania książki i
Springa 1.x była tak dobra to nie potrzebowała podpierania się
słabościami EJB by to udowodnić? (to tak krótko o książce z Wroxa)

Pzdr.
ŁD