Google Групи більше не підтримують нові дописи або підписки Usenet. Наявний контент можна переглядати.

Re: Яка подлая воровка...

7 переглядів
Перейти до першого непрочитаного повідомлення

Гы...

не прочитано,
15 лист. 2007 р., 06:11:0815.11.07

"OLEK" <olek_o...@gala.net> wrote in message
> Янукович написав статтю про інфляцію
>

> Прем'єр-міністр України Віктор ЯНУКОВИЧ заявляє, що неточний прогноз
> інфляції в Україні стався через дестабiлiзацiю опозицією внутрішньої
> політичної ситуації в країні та світові тенденції.

Да, дороговато стоила неньке борьба йусща и йули с отморозом. Хотя это не
основная причина, а основная в полной дебильности народа неньки как
такового. Он вартен того покращення життя вже зараз.

OLEK

не прочитано,
15 лист. 2007 р., 07:02:5415.11.07
Кому:

Не чекав такої самокритики.

--
А за вікном - ПЖВС!...
НАТО краще за РІНАТО!

Гы...

не прочитано,
15 лист. 2007 р., 07:17:3615.11.07

> Не чекав такої самокритики.

Гы... Я разве от имени народа неньки говорил. Это скорее ироничный взгляд со
стороны. От имени народа говорят те, кто того вартен ну или те, кого бохато.

OLEK

не прочитано,
15 лист. 2007 р., 07:23:0115.11.07
Кому:
> [...]
> со
> стороны. От имени народа говорят те, кто того вартен ну или те, кого

ну так от, а то потім ниють, що вибрали не того. Космос не того, Добкін не
так, Прищавий-мудак... Треба або ходити на вибори і голосувати так як треба,
або тихо смаркаться в тряпочку.

Захотіли ПЖВСу, то майте. Зате не вступили в НАТО і не ущємляють деяких
обдєльонних.

Гы...

не прочитано,
15 лист. 2007 р., 07:37:5815.11.07

> ну так от, а то потім ниють, що вибрали не того. Космос не того, Добкін не
> так, Прищавий-мудак...

8-O Не ожидал такой самокритики:)

>Треба або ходити на вибори і голосувати так як треба,
> або тихо смаркаться в тряпочку.

100%. С 2004 всё ходють и ходють на выборы, а результат всё жопашнее и
жопашнее. Мабуть нах эти выборы?

> Захотіли ПЖВСу, то майте. Зате не вступили в НАТО і не ущємляють деяких
> обдєльонних.

Нафига нате дебилы?

OLEK

не прочитано,
15 лист. 2007 р., 07:44:0815.11.07
Кому:

> 8-O Не ожидал такой самокритики:)

Прищавий мудак, але я з того особливо не переживаю. :-)

> 100%. С 2004 всё ходють и ходють на выборы, а результат всё жопашнее и
> жопашнее. Мабуть нах эти выборы?

> Нафига нате дебилы?

Так зробили ж наче в Луганську пункт прийому обдєльонних і угнєтьонних
дибілів. Треба робити більше таких пунктів.

Гы...

не прочитано,
15 лист. 2007 р., 08:02:3615.11.07

> Прищавий мудак, але я з того особливо не переживаю. :-)

Не переживаете за результат народного выбора? Это как то безответственно:(
Ведь каков народ, таков и его выбор;) Обратное тоже верно

> Так зробили ж наче в Луганську пункт прийому обдєльонних і угнєтьонних
> дибілів. Треба робити більше таких пунктів.

В каждом населённом пункте? Но если всех дебилов приймут, то кто ж в неньке
останется? Других то в ней не наблюдается:(

OLEK

не прочитано,
15 лист. 2007 р., 08:29:3315.11.07
Кому:

> Не переживаете за результат народного выбора? Это как то безответственно:(
> Ведь каков народ, таков и его выбор;) Обратное тоже верно

так чому ти не хочеш поміняти країну?

> В каждом населённом пункте?

ні, по кожному на область. А в Південно-східних областях по 2-3.

Но если всех дебилов приймут, то кто ж в неньке
> останется? Других то в ней не наблюдается:(

залишуться ті хто дійсно хоче тут жити і працювати

Гы...

не прочитано,
15 лист. 2007 р., 08:52:4515.11.07

> так чому ти не хочеш поміняти країну?

А зачем? Она и так поменяется, без моего или вашего желаний. Ключевые слова
"внешнее управление". Единственный выход, бо сами собой управлять дебилы не
в состоянии. Одно загадочное определение "голосоваты як треба" даёт
кристально ясное понимание необходимости данного шага.

> ні, по кожному на область. А в Південно-східних областях по 2-3.

Маловато по одному на область - всё таки 46 миллионов дебилов. На
юго-востоке конечно нужно побольше, бо там плотность дебилонаселения больше.
Но совершенно непонятно куда их потом девать после приёма? Кому они нужны?

> Но если всех дебилов приймут, то кто ж в неньке
>
> залишуться ті хто дійсно хоче тут жити і працювати

Ну с этим никто не спорит. Вывозить дебилов с территорий, находящихся поод
внешним управлением, ИМХО, никто не собирается. Под квалифицированным
управлением, как показала история, они вполне могут жить и работать.

Vitaliy V. Bocharov

не прочитано,
15 лист. 2007 р., 08:50:4615.11.07
OLEK пишет:

> так чому ти не хочеш поміняти країну?

А вы пробовали?
За нее даже огород не выменяешь.

OLEK

не прочитано,
15 лист. 2007 р., 09:15:5615.11.07
Кому:
> [...]
> в состоянии. Одно загадочное определение "голосоваты як треба" даёт
> кристально ясное понимание необходимости данного шага.

За Литвина минулого голосував чи шо? :-)

> [...]
> больше.
> Но совершенно непонятно куда их потом девать после приёма? Кому они нужны?

Цього буде достнатньо для того, щоб повернути країну в потрібне для розвитку
русло. Хто залишився - вимруть, хто вижив - вилікуємо.

> Ну с этим никто не спорит. Вывозить дебилов с территорий, находящихся поод
> внешним управлением, ИМХО, никто не собирается. Под квалифицированным
> управлением, как показала история, они вполне могут жить и работать.

Слайди давай

OLEK

не прочитано,
15 лист. 2007 р., 09:18:0815.11.07
Кому:

> А вы пробовали?
> За нее даже огород не выменяешь.

подастесь в нелегали?

Vitaliy V. Bocharov

не прочитано,
15 лист. 2007 р., 09:21:2415.11.07
OLEK пишет:

> подастесь в нелегали?

А зачем?
Мне и тут смешно :)

OLEK

не прочитано,
15 лист. 2007 р., 09:23:2915.11.07
Кому:
"Vitaliy V. Bocharov" <b....@bk.ru.del.it> сообщил/сообщила в новостях
Повідомлення видалено

OLEK

не прочитано,
15 лист. 2007 р., 09:24:3815.11.07
Кому:

> А зачем?
> Мне и тут смешно :)

шкода, нелегалом Ви б виглядали значно смішніше.

Vitaliy V. Bocharov

не прочитано,
15 лист. 2007 р., 09:28:5915.11.07
OLEK пишет:

> шкода, нелегалом Ви б виглядали значно смішніше.

А мне пофиг, как я там для кого выгляжу. Мне главное, чтоб мне было
весело. Пока страна и люди меня не разочаровывают :D

Гы...

не прочитано,
15 лист. 2007 р., 09:41:4615.11.07

> За Литвина минулого голосував чи шо? :-)

Мдя... прыкро:( Какие ещё варианты будут?

> Цього буде достнатньо для того, щоб повернути країну в потрібне для
розвитку
> русло. Хто залишився - вимруть, хто вижив - вилікуємо.

Во во... "Голосоваты як треба" "потрібне для розвитку русло" - от всего
этого надо лечить, но исключительно в стационаре, находящимся под внешним
управлением...

> Слайди давай

Слайды, демонстрирующие как дебилы жили и работали под внешним управлением?
Да запросто - любой учебник истории, в котором описывается история неньки до
1991 года.

Petr Bagmet

не прочитано,
15 лист. 2007 р., 10:32:1315.11.07

"Гы..." <x...@xxx.xxx> сообщил/сообщила в новостях следующее:

> [...]
управлением?
> Да запросто - любой учебник истории, в котором описывается история неньки

кріпацтво, розкуркулення, голодомори, концтабори, найкращий в світі
автомобіль "собарожець", чорнобиль, тощо

Гы...

не прочитано,
16 лист. 2007 р., 06:50:5916.11.07

"Petr Bagmet" <apt...@anders.donetsk.ua> wrote in message

Это всё черезвычайные , но необходимые методы управления дебилами. Других
они не понимали. В случае послабления, могли сами себя уморить голодом, как
, например, в1933-м. На то они и дебилы

Petr Bagmet

не прочитано,
16 лист. 2007 р., 11:35:2716.11.07

"Гы..." <x...@xxx.xxx> сообщил/сообщила в новостях следующее:

ну от вже 16 років живемо без зовнішнього керування і жодного голодомору чи
чорнобиля якогось не трапилося.
і верховну раду з гармат не розстрілювали, як деякі розумники.

Гы...

не прочитано,
16 лист. 2007 р., 11:43:4916.11.07

"Petr Bagmet" <apt...@anders.donetsk.ua> wrote in message

52--->46. ;) Это покруче чернобыля и голодомора

Petr Bagmet

не прочитано,
16 лист. 2007 р., 12:01:1516.11.07

> 52--->46. ;) Это покруче чернобыля и голодомора

Нажаль сучасна наука ще не дозволяє людям жити вічно.
Перевищення смертності над народжуваністю характерно для всіх цивілізованих
країн.
В той час як різке зростання населення це ознака примітивного,
малоосвіченого суспільства.
Французи, німці і різні там прочі шведи поки що рятуються від вимирання
виключно за рахунок негрів та китайців.

Гы...

не прочитано,
16 лист. 2007 р., 12:11:2016.11.07

"Petr Bagmet" <apt...@anders.donetsk.ua> wrote in message

С этой точки зрения голодомор следует рассматривать как цивилизаторскую
миссию среди примитовного племени

Petr Bagmet

не прочитано,
16 лист. 2007 р., 12:20:2016.11.07

> С этой точки зрения голодомор следует рассматривать как цивилизаторскую
> миссию среди примитовного племени

а фразу "прошу пана до гіляки" ?

jaZz

не прочитано,
16 лист. 2007 р., 13:02:3216.11.07
Кому:
Гы... пишет:

> 52--->46. ;) Это покруче чернобыля и голодомора

в смысле мор начался повсеместный или все таки рождаемость упала?
разницы никакой?

Vitaliy V. Bocharov

не прочитано,
17 лист. 2007 р., 01:25:5017.11.07
Кому:
Petr Bagmet пишет:

Хуясе - не трапылось! пять миллионов народонаселения как коровы языком!
Проснись, солдат, - замерзнешь!

Vitaliy V. Bocharov

не прочитано,
17 лист. 2007 р., 01:26:3017.11.07
Кому:
Petr Bagmet пишет:

> [...]
>
> Нажаль сучасна наука ще не дозволяє людям жити вічно.
> Перевищення смертності над народжуваністю характерно для всіх цивілізованих

Петр, давай не про "цывилизовани крайины", а про нашу с тобой страну.

Гы...

не прочитано,
17 лист. 2007 р., 07:06:1817.11.07

"Petr Bagmet" <apt...@anders.donetsk.ua> wrote in message

Как "влажную" мечту дебилов, находящихся под внешним управлением:D:D:D

Гы...

не прочитано,
17 лист. 2007 р., 07:10:2717.11.07

"jaZz" <06...@ua.fm> wrote in message news:fhkm0r$3b0$1...@aioe.org...

Исходя из определения геноцида как "действия, совершаемые с целью уничтожить
полностью или частично какую-либо национальную, этническую, расовую или
религиозную группу путём:
a.. убийства членов этой группы;
b.. причинения тяжкого вреда их здоровью;
c.. насильственного воспрепятствованию деторождению;
d.. принудительной передачи детей;
e.. либо иного создания жизненных условий, рассчитанных на уничтожение
этой группы (т.н. этноцид). "
можно утверждать, что в случае 32-33 годов и настоящего времени имеет место
действия , ставящие своей целью _самоуничтожение_ этнической группы путём
создания соответствующих жизненных условий, расчитанных на самоуничтожения.
Тогда это происходило от нежелания работать, а сейчас от нежелания
размножаться. Так что усё чётко.

Vitaliy V. Bocharov

не прочитано,
17 лист. 2007 р., 07:48:5917.11.07
Кому:
Гы... пишет:

APPLAUSE!!!

MS

не прочитано,
17 лист. 2007 р., 23:55:3317.11.07

52 - 46 = 6 міліонів дебілів... вони зараз усі отут довкола мене в
Канаді та нанизу отам ото в Америці.

Воні розвелося нестерпної через них, і всякого паскудства... Радість
для компаній, які фабрикують всякі там порошки проти тарганів і блох -
ціна акцій цих компаній зросла до стратосфери, вище від Google'я...

--
Микола Середа

Petr Bagmet

не прочитано,
18 лист. 2007 р., 01:44:5418.11.07

> [...]
самоуничтожения.
> Тогда это происходило от нежелания работать, а сейчас от нежелания

так німчура, хранцузи, коцапи і різні там прочі шведи теж розмножатися не
хочуть, але ж чомусь їх за це не морили голодоморами?

Petr Bagmet

не прочитано,
18 лист. 2007 р., 01:46:3518.11.07

"Гы..." <x...@xxx.xxx> сообщил/сообщила в новостях следующее:

Невже тільки мрія? а як же жахливі розповіді панів Гиїв про про бандерівські
звірства над жидо-коцапо-польськими актівістами?
Чи знов збрехали як завжди?

Petr Bagmet

не прочитано,
18 лист. 2007 р., 01:50:3618.11.07

> Петр, давай не про "цывилизовани крайины", а про нашу с тобой страну.

ну добре, давай порівняємо з коцапами (чеченів, дагів, чукчів та бурятів не
пропонувати!)

Petr Bagmet

не прочитано,
18 лист. 2007 р., 01:52:1218.11.07

"Vitaliy V. Bocharov" <b....@bk.ru.del.it> сообщил/сообщила в новостях

> Хуясе - не трапылось! пять миллионов народонаселения как коровы языком!
> Проснись, солдат, - замерзнешь!

Шановний Середа вже відповів, що всі ці 5 млн дебілів він щодня бачить з
вікна свого торонтського бунгало:-)

Гы...

не прочитано,
18 лист. 2007 р., 08:45:2318.11.07

"Petr Bagmet" <apt...@anders.donetsk.ua> wrote in message

Так и дебилов не морили... Они сами уморились.

Практически все вышеперечисленные нации стремяться компенсировать
собственную недорождаемость созданием условий для притока иммигрантов.
Разумеется кроме, стремящихся поскорее освободить занимаемую ими территорию,
дебилов, которые не только не размножаются, но и навязчиво предлагают
некоторой части дебилонаселения поскорее покинуть сию пресловутукю
территорию. Чем, ессесно, ускоряют процесс самоуничтожения;) Ауру идиотизма,
исходящуюот дебилов, ощущаете?

Гы...

не прочитано,
18 лист. 2007 р., 08:49:4018.11.07

"MS" <ger...@enter-net.com> wrote in message

> 52 - 46 = 6 міліонів дебілів... вони зараз усі отут довкола мене в
> Канаді та нанизу отам ото в Америці.

Ессесно - вот только для неньки они уже потеряны... Как и жертвы всяких
голодоморов. То есть популяция дебилов таки уменьшается, а в землю они
уходят , не рождаются или уезжают - это уже до сраки.
Интересный факт вычитал в инете (не проверял сам) .

Только данные держкомстата:
В 1991 году -Кількість учнів у загальноосвітніх навчальних закладах 7.132
млн
В 2006 году - 5.120 млн
Куда исчезло 2 млн украинских детей!

Гы...

не прочитано,
18 лист. 2007 р., 08:54:1018.11.07

"Petr Bagmet" <apt...@anders.donetsk.ua> wrote in message

Нет никаких противоречий. Мечтали то про уничтожение угнетателей (панов), а
мочили преимущественно польских крестьян, учителей, врачей, домохозяек,
украинских колхозников. То есть самих себя... Бо дебилы! Вот и сейчас
мечтали то некоторые про "бандитам тюрьмы",а реально смотрит волком друг на
друга половина простых дебилов на вторую половину простых дебилов. А бандиты
решают вопросы. Согласитесь, что национальный дебилизм и тут проявился в
исключительно яркой форме. равно как и тогда, когда вместо панов мочили
соседей:)

Petr Bagmet

не прочитано,
18 лист. 2007 р., 08:58:2918.11.07

> Нет никаких противоречий. Мечтали то про уничтожение угнетателей (панов),
> мочили преимущественно польских крестьян, учителей, врачей, домохозяек,
> украинских колхозников.

на жаль, польських панів на той час коцапи вже замордували в катинях, тому
нам залишилися лише смердючі селюки:-)

Petr Bagmet

не прочитано,
18 лист. 2007 р., 08:59:0918.11.07

"Гы..." <x...@xxx.xxx> сообщил/сообщила в новостях следующее:

Вони закінчили школи і отримали путьовку в жизнь

Petr Bagmet

не прочитано,
18 лист. 2007 р., 09:00:1318.11.07

> "Petr Bagmet" <apt...@anders.donetsk.ua> wrote in message

> путём

> Так и дебилов не морили... Они сами уморились.

це точно. всі розумні на той час з колгоспного раю вже встили здриснути.

Гы...

не прочитано,
18 лист. 2007 р., 09:26:1718.11.07

"Petr Bagmet" <apt...@anders.donetsk.ua> wrote in message

Ну видите, таки это были "мокрые" мечты, как я и говорил, а реально всё было
не совсем так.

Гы...

не прочитано,
18 лист. 2007 р., 09:28:2318.11.07

"Petr Bagmet" <apt...@anders.donetsk.ua> wrote in message
Ну дык понятно. Кто хотел - тот уехал, а тем, кто остался надо было работать
за еду, а не считать, что они по хитрому сумеют пересидеть за счёт
накоплений не совсем ясно из каких источников:)

Гы...

не прочитано,
18 лист. 2007 р., 09:29:1118.11.07

"Petr Bagmet" <apt...@anders.donetsk.ua> wrote in message

А новых так и ненаплодили? Прыкро

Petr Bagmet

не прочитано,
18 лист. 2007 р., 14:29:5818.11.07

> А новых так и ненаплодили? Прыкро

Хто сказав? в 2006-м році наплодили аж 5 млн.
А в 2007-му вже почала давати свої плоди восьмитисячна політика нашого
всенароднообраного перзидента Ющенка і вперше за останні 15 років в
декількох регіонах народжуваність перевищила смертність. Правда це
стосується поки що лише хохломовних регіонів, а коцапомовні ще й досі
пребувають в ступорі, який там настав після того, як провалилася спроба
затягнути на український трон шапошника. Але я думаю, що й коцапи нарешті
оклигають і зрозуміють, не одними шапошниками жив чєловєк.:-)

MS

не прочитано,
18 лист. 2007 р., 17:34:5118.11.07

А хто Вам сказав, що треба плакати? Чи може - радіти, бо як колись
казали невиховані місогінні дядьки - баба з воза, кобилі легше...

> Как и жертвы всяких голодоморов. То есть популяция дебилов таки
> уменьшается, а в землю они уходят , не рождаются или уезжают

Дебілів меншає (хоча залишається забагато - подивіться на одного такого
у дзеркалі), значить пропорція менш дурних підвищується... Тоді як під
час Голодомору найбільшу частину жертв становили діти, і порядні люди -
саме такі, котрі намагалися врятувати інших...

> [...]
>
> Только данные держкомстата:
> В 1991 году -Кількість учнів у загальноосвітніх навчальних

У такому серйозному питанні слід подавати серйозну посилку, з URL'ом.
Наприклад, могла статися зміна класифікації шкіл. Якщо ж Ваші цифри
справедливі, і народжуваність впала аж так катастрофічно, варто
застановитись над питанням. Європейські країни у подібній ситуації
імпортують імігрантів (заодно дешева робоча сила), а Америка приймає
різоманітні иіри, про які я розповів би докладніше, у відповідь на
справжню перевірену статистику.

--
Микола Середа

Petr Bagmet

не прочитано,
18 лист. 2007 р., 14:33:4118.11.07

"Гы..." <x...@xxx.xxx> сообщил/сообщила в новостях следующее:

А якщо не пиздіти?
Згідно доповіді всенародно любімого товариша Сталіна на партконференції в
січні 33-го року врожай був кращий за минулий рік.
Але в 32-му році голодомора чомусь не було. А в 33-му був.

Так шо ваша хохлоненависницька теорія обісралася в самому зародженні.
Почитайте ще що небудь з політ.воскрес.спецназ.сру., розкажете нам, а ми
посміємося.

MS

не прочитано,
18 лист. 2007 р., 17:47:0618.11.07

За винятком того, що пан Провізор так і не навчився арифметики, а його
улюблена програма 1С таку дисципліну подолати не здатна, і ізза цього
Одно-Есу він назвав цифру 5 там де треба було сказати "шість" - все
докладно так, і навіть іще гірше! Бо поруч з отими шістьма міліонами
дебілів з України налізло багацько інших з усяких різних сусідніх до
України держав. Правда, росіяни - вони всі стали міліардерами на зразок
засновників Google'я, так що місце на суспільній драбині для вихідців з
хохландії - дешева робоча сила...

--
Микола Середа

Petr Bagmet

не прочитано,
18 лист. 2007 р., 15:25:5018.11.07

"Гы..." <x...@xxx.xxx> сообщил/сообщила в новостях следующее:

Ну давайте почитаємо тих людей, які реально бачили, що там було.
Генерал майор Вершигор. Люди з чистою совістю.

Недалеко возле Старой Гуты расположился лагерь польского отряда. Это не был
партизанский отряд, он не восставал с оружием в руках против немцев, он не
был связан с жителями польских деревень, он просто держал их в узде, карал и
расстреливал, заставляя скрывать свое присутствие и темные дела. Верхушка
этого отряда прибыла из Лондона в конце 1942 года; панов сбросили с самолета
где-то под Люблином. Теперь уже всем известно, что нужно было этим людям,
пришедшим в леса Житомирщины в хромовых и шевровых сапогах, щеголеватых
бриджах, с кокетливыми белыми птичками на четырехугольных фуражках!

Гестапо провоцировало через своих слуг, немецко-украинских
националистов, резню польского населения! Может быть, защищать своих
соотечественников пришли они? Но первое, что они сделали, - это расстреляли
всех поляков-коммунистов из советско-польских сел, а потом пригрозили
населению: всех, кто будет делать что-либо не по их указке, ждет такая же
судьба.

Petr Bagmet

не прочитано,
18 лист. 2007 р., 15:55:2018.11.07

"MS" <ger...@enter-net.com> сообщил/сообщила в новостях следующее:

> України держав. Правда, росіяни - вони всі стали міліардерами на зразок
> засновників Google'я, так що місце на суспільній драбині для вихідців з
> хохландії - дешева робоча сила...

Не завидуй багатому: Багатий не знає Ні приязні, ні любові — Він все те
наймає.

З трьох раз вгадаєте автора?

MS

не прочитано,
18 лист. 2007 р., 20:42:3918.11.07

Щодо автора - та куди там мені... а геніям, отаким як от Ви, не
годиться насміхатися над людьми середнього гатунку...

Поведінка, яку Ви оце практикуєте, називається: роби як я кажу, не роби
як я роблю. - Бо Ви ж сам плачевно заздрили панові Іщенко, котрому Ваш
сусід з Макеївки побажав усякого добра, достатку і щастя з жінками... і
все ото задарма, no strings attached.

Повертаючись до здогадки про автора, все ж таки. Якби було дозволено
робити три відразу, то я поставив би мої 25 центів на такі джерела і в
отакому порядку: (1) Біблія, (2) Козьма Прутков (котрий ніколи не
існував, але писати вмів), (3) Bartlett's Book of Business Quotations.

--
Микола Середа

Petr Bagmet

не прочитано,
18 лист. 2007 р., 17:50:5018.11.07

> [...]
> отакому порядку: (1) Біблія, (2) Козьма Прутков (котрий ніколи не
> існував, але писати вмів), (3) Bartlett's Book of Business Quotations.

Жорстока ви людина. Хоча чого ще чекати від східняка?
Я тут деяким гойлубим хведерастам пророкував, що коли вони відхведерастятся
від західної уркаїни,
то тоді замість західних інтелігентів на зразок Франчука будуть мати справу
із східнянським гайдамаками тіпа Середи:-)

Vitaliy V. Bocharov

не прочитано,
19 лист. 2007 р., 01:44:0019.11.07
Кому:
Petr Bagmet пишет:

Це не погроза. А за хрючуком кіл ридає.

Гы...

не прочитано,
19 лист. 2007 р., 05:38:5619.11.07

"Petr Bagmet" <apt...@anders.donetsk.ua> wrote in message

Якщо не пиздиты, то голод 32-33-го годов был спровоцирован рекордно низким
урожаем 32-го года. Собрали 12 млн тонн вместо 17 в 1931 или 22 в 1933.
Это не товарищ Cталин - это Кульчицкий. Почему так мало собрали в год, когда
не было ни засухи, ни других погодных катаклизмов - вопрос интересный и я на
него ответ дал. Не нравится - расскажите свою версию. Про людоедство советов
мона не рассказывать, бо в 28-м (кажется года), когда ненька из-за
объективных причин не смогла обеспечить внутреннее потребление, советы
купили зерно 2 млн тон за границей (это тоже Кульчицкий) . От такая хуйня
малята.
Кстати , действительно интересный вопрос, как ненька, потерявшая якобы
четверть населения в результате голода 32-33 годов смогла собрать в 1933
урожай чуть ли не в 2 раза больше, чем в 32-м. Дивно. Прежде чем автоматом
трындеть про перевезенных из России крестьян, следует сравнить количество
переселённых с количеством якобы имевших место жертв.

> Так шо ваша хохлоненависницька теорія обісралася в самому зародженні.
> Почитайте ще що небудь з політ.воскрес.спецназ.сру., розкажете нам, а ми
> посміємося.

Я читаю по данному вопросу исключительно современных украинских историков
типа того же Кульчицкого. Ессесно, если слушать точку зрения нашего
безграмотного преза, то мона и про русский спецназ в степях Украины
порассуждать;) А реально дебилы просто решили не работать;)

Гы...

не прочитано,
19 лист. 2007 р., 05:44:4019.11.07

> "Гы..." <x...@xxx.xxx> сообщил/сообщила в новостях следующее:

> Хто сказав? в 2006-м році наплодили аж 5 млн.

Значить через семь лет вместо 5.120 тысяч в школу пойдёт ещё меньше - всего
5.000 тыщ. Таки прыкро. И до уровня проклятого совейского прошлого в 7 млн
всё так же будет как до Луны. Я ж грю, что при внешнем управлении украинцам
жилось много лучше. Бо сами дебилы управлять собой не в состоянии.
ЗЫ Кстати, а нынешний демографический спад кажется был запрограммирован при
премьерстве пана Ющенко? Или нет?

Гы...

не прочитано,
19 лист. 2007 р., 05:51:3219.11.07

"Petr Bagmet" <apt...@anders.donetsk.ua> wrote in message

Ну, если потери поляков в украинско-польском конфликте оцениваются в вилке
от 20000 до 100000, то вызывает определённое сомнение, что все они были
панами из Лондона:D:D:D Скорее, структура потерь была примерной такой же,
как и в советско-упашном противостоянии: из 30 тыщ потерь советской стороны
половина селян-колхозников, а панов нквдэшников уфигячили меньше, чем
стариков женщин и детей (данные по отчёту гос комиссии при презе неньки о
деятельности УПА). Так что таки мечты-мечты. Хотели панов, а мочили селюков

Гы...

не прочитано,
19 лист. 2007 р., 06:24:1319.11.07

> [...]
> час Голодомору найбільшу частину жертв становили діти, і порядні люди -
> саме такі, котрі намагалися врятувати інших...

То Вы не в курсе украинских реалий. Если посмотреть на то, за какие идеи
голосуют ныне в неньке, то, Вы поймёте, что количество дебилов увеличивается
катастрофическими темпами.

> [...]
> імпортують імігрантів (заодно дешева робоча сила), а Америка приймає
> різоманітні иіри, про які я розповів би докладніше, у відповідь на

Ну источник был назван - дэржукрстат:) Ну а вот и ссылка.

http://www.ukrstat.gov.ua/operativ/operativ2005/osv_rik/osv_u/znz_u.html

MS

не прочитано,
19 лист. 2007 р., 20:05:2919.11.07
Кому:
Гы... wrote:
> [...]
> голосуют ныне в неньке, то, Вы поймёте, что количество дебилов увеличивается

- як і у всьому світі... це по закону зростання ентропії. Це закон
природи, проти якого не вдієш...

> Ну источник был назван - дэржукрстат:) Ну а вот и ссылка.
>
> http://www.ukrstat.gov.ua/operativ/operativ2005/osv_rik/osv_u/znz_u.html

Заглянувши туди, я побачив отаке:

Закінчили школу: 1990/91 - 406 000
2005/06 - 515 000
2006/07 - 485 000

У моїй арифметиці це значить, що тих, котрі закінчили школу, стало
більше. Мабуть тому, що молоде покоління менш дебільне, ніж старі діди
на зразок Гы...

Та і методика підрахунку дебілів Держукрстатом мабуть відрізняється від
Вашої.

--
Микола Середа

MS

не прочитано,
19 лист. 2007 р., 20:13:4519.11.07

Дайте спочатку відповідь по суті - виграв я мої 25 центів чи ні? По
якому пункту, якщо так? І коли отримаю мій віграш, якщо виграв? Якщо
Ваша програла, можете поставити натурою, у форматі хлібного квасу
наступного літа, якщо доживемо...

--
Микола Середа

MS

не прочитано,
19 лист. 2007 р., 20:18:1719.11.07

Двозначно якось висловлюється отут один мешканець Макеївки. Хто носить
кіл, а хто грає роль хрючука?

--
Микола Середа

Petr Bagmet

не прочитано,
19 лист. 2007 р., 17:21:0419.11.07

> Дайте спочатку відповідь по суті - виграв я мої 25 центів чи ні? По
> якому пункту, якщо так?

Якби ви вчились так, як треба,
То й мудрість би була своя.
А то залізите на небо:
«І ми не ми, і я не я,
І все те бачив, і все знаю,
Нема ні пекла, ані раю,
Немає й бога, тілько я!

Petr Bagmet

не прочитано,
19 лист. 2007 р., 17:54:0019.11.07

> деятельности УПА). Так что таки мечты-мечты. Хотели панов, а мочили
селюков

Ну так панів коцапи ще на початку другої світової вимочили в сортірах.
Бандери ж не боги, щоб їх з того світу повернути:-).
Тільки в військовий полон коцапами було взято півмільйона вражих ляхів.
Жорстокі бандерівці з їхньою виделкою от 20000 до 100000 нервово курять в
куточку:-)

Petr Bagmet

не прочитано,
19 лист. 2007 р., 17:57:1219.11.07

> ЗЫ Кстати, а нынешний демографический спад

А хіба у нас нині демографічний спад? Якраз навпаки - під'йом, завдяки
мудрій восьмитисячній політиці нашого всенароднообраного перзидента Ющенка.
Вже в кількох регіонах вперше за останні роки народжуваність перевищила
смертність і тільки коцапомовні регіони ніяк не можуть вийти із ступора, в
який вони впали після розгрому їхнього яйцеупатого Боха.

Petr Bagmet

не прочитано,
19 лист. 2007 р., 18:03:3419.11.07

"Гы..." <x...@xxx.xxx> сообщил/сообщила в новостях следующее:

Petr Bagmet

не прочитано,
19 лист. 2007 р., 18:07:3819.11.07

"Гы..." <x...@xxx.xxx> сообщил/сообщила в новостях следующее:

>Не нравится - расскажите свою версию.

Навіщо свою? Я сталінську краще розкажу. Врожай зернових восени 32-го був
вищий за врожай 31-го року.
Ці цифри Сталін навів на січневій партконференції 33-го року. Наводив він їх
і пізніше, коли доповідав про виконання першої пятілєтки.
В 31-му голодомору не було. В 32-му був. Про що тут ще можна сперечатися?

Vitaliy V. Bocharov

не прочитано,
20 лист. 2007 р., 00:37:5520.11.07
MS пишет:

Що не я кіл ношу - це точно. Але, сподіваюсь, хтось його гострить.
А хрючук - це отой, так званий, прости, Господи, "західний інтелігент",
не хочу його справжнє прізвище згадувати, щоб не наснився.

Хай там Петро скільки хоче "гайдамаком Середою" погрожує, але Ви зате
читаєте, що вам пишуть, та думаєте над написаним, а не запускаєте одну й
ту ж заїджену платівку у відповіть на усе, що завгодно.

Гы...

не прочитано,
20 лист. 2007 р., 06:59:3620.11.07

"MS" <ger...@enter-net.com> wrote in message

То у Вас арифметица .. ну сами понимаете. Страдает вообщем :) Надо
складывать колонки окончивших школы второй ступени и третьей. А то в Вашей
арифметице общее количество учней уменьшается, а число выпускников
увеличивается. Парадоксальная арифметика вообщем.:):):)

Гы...

не прочитано,
20 лист. 2007 р., 07:05:0120.11.07

"Petr Bagmet" <apt...@anders.donetsk.ua> wrote in message

Не, ну я понимаю, что несмотря на нелюбовь к Сталину и ему подобным, он до
сих пор является для Вас светочем исторической науки. Если его версии Вы так
верите, то надо признать, что украинскому народу при нём "жить стало лучше и
веселей". Это было бы послидовно. Однако, Вы так и не смогли объяснить
внятно причины рекордно низкого урожай 32-го года и рекордно высокий 33-го,
который собрали переполовиненные коммуняками крестьяне. А равно то, нафик
надо было ссср-у в 28 году кормить украинцев при недороде.

Гы...

не прочитано,
20 лист. 2007 р., 07:10:3420.11.07

> [...]
> >

> Ну так панів коцапи ще на початку другої світової вимочили в сортірах.
> Бандери ж не боги, щоб їх з того світу повернути:-).

Ну да, я понимаю. Панов другие замочили, а дебилам так хотелоь кого-то
замочить. Ну и страдали вонючие польские селюки.

> Тільки в військовий полон коцапами було взято півмільйона вражих ляхів.
> Жорстокі бандерівці з їхньою виделкою от 20000 до 100000 нервово курять в
> куточку:-)

Ну так всё верно, кацапы то сражались с польской армией (отсюда и
военнопленные), а доблестное УПА мочило польских селюков. И не только
польских, но и своих тоже

Petr Bagmet

не прочитано,
20 лист. 2007 р., 10:35:4420.11.07

"Гы..." <x...@xxx.xxx> сообщил/сообщила в новостях следующее:

Які б там не були причини, а голодомору не повинно було трапитись.
У всякому разі експорт зерна з країни не припинявся, хоча й був істотно
зменшений.
Тобто, хліб у комуняк був, але вони не дали його людям, заставивши їх
прийняти страшну, мученичеську смерть.
Той же рекордний 33-й рік всього на 20 відсотків вищий за голодоморний 32-й.
Чи помреш ти з голоду, якщо замість кіла хліба тобі видадуть 800 гр.?
Ні, не помреш, лише трохи схуднеш за рік.
А вони померли, сконали з голоду, лежали по під тинами, як висохле
соняшникове бадилля.
Такого не творили навіть фашисти з в'язнями своїх концтаборів.

Petr Bagmet

не прочитано,
20 лист. 2007 р., 10:41:0820.11.07

"Гы..." <x...@xxx.xxx> сообщил/сообщила в новостях следующее:

А якщо не пиздіти? Полякам був дан наказ від свого командування: в бій з
червоними не вступати.
Але ж коцапи боялися, що як їх не роззброїти, то ляхи ще ввалять люлєй
німаку.
А от цього сухорукий кремльовский тарган аж ніяк не міг допустити.
Бо як же ж так: Гітлер його найкращий друг, брат, кум і сват, а тут якісь
задрочені ляхи наваляють фашистським любим друзям?
Так шо поляків роззброїли і загнали в сибірські концтабори. Ну а декого
навіть і в Сибір гнати не стали: замочілі в сортірах Катині.

Olexandr Siroklyn

не прочитано,
20 лист. 2007 р., 10:56:4320.11.07

Экономическое соперничество.
  В 1947 году США выдвинули "план Маршалла", подразумевавший экономическую помощь пострадавшей от войны Европе. Преимущественно в виде кредитов. Участвовать в "плане Маршалла" американцы пригласили все страны, но СССР настоял на отказе восточноевропейскими правительствами от этой помощи ввиду её обусловленности политическими условиями. Взамен пришлось оказывать помощь самим. В 1947 году была заключена первая серия договоров (в соответствии с которыми, кстати, во время голода пришлось поставлять на экспорт хлеб). За счет поставок в Восточную Европу экспорт зерна из СССР в 1948 году превосходил уровень 1940 года в 3,2 раза.

P.S.
Надо ли напоминать, что в Украине был голод и в 1947?

Гы... wrote:

[...]

With best wishes,
Olexandr Siroklyn

Гы...

не прочитано,
20 лист. 2007 р., 11:23:5620.11.07

> "Гы..." <x...@xxx.xxx> сообщил/сообщила в новостях следующее:

> А якщо не пиздіти? Полякам був дан наказ від свого командування: в бій з
> червоними не вступати.

Ну так они и не вступали, а сдавались. Где противоречие? Польская армия была
на тот момент деморализована, не имела управления и драпала на
интернирование в Румынию.

> Але ж коцапи боялися, що як їх не роззброїти, то ляхи ще ввалять люлєй
> німаку.

Как немцам ввалили?

> А от цього сухорукий кремльовский тарган аж ніяк не міг допустити.
> Бо як же ж так: Гітлер його найкращий друг, брат, кум і сват, а тут якісь
> задрочені ляхи наваляють фашистським любим друзям?

Сталин к моменту вступления СССР на территорию Польши за лучшего союзника
ОУН (б) был совершенно спокоен. Сопротивлялась только Варшава и ещё один
город. Командывание и правительство то ли с 16-го на 17-е, то ли с 17-го на
18-го удрало кажись в румынию . Так что причин волноваться не было.

> Так шо поляків роззброїли і загнали в сибірські концтабори. Ну а декого
> навіть і в Сибір гнати не стали: замочілі в сортірах Катині.

Ну так это отомстили за красноармейцев, замученных в 20-е в польских
концлагерях. Включая украинцев. Ляхи ж были смертельными врагами украинского
народа - Вы этого не знаете?

Гы...

не прочитано,
20 лист. 2007 р., 11:30:5720.11.07

"Petr Bagmet" <apt...@anders.donetsk.ua> wrote in message

Естесвенно, тут не поспоришь.

> У всякому разі експорт зерна з країни не припинявся, хоча й був істотно
> зменшений.

100% что-то типа 1 млн тон и последний год, но цена вопроса была не один млн
тон, а как минимум 5.

> Тобто, хліб у комуняк був, але вони не дали його людям, заставивши їх
> прийняти страшну, мученичеську смерть.

Дядечка, коммуняки только сдеали выбор между тем - кто должен будет
голодать. Селюки, которые сознательно или нет саботировали этот
хлебозаготовительный сезон, или люди в городах и других регионах СССР. Вы
так и не ответили какого хера собрали в ПОЛТОРА раза меньше среднего по
Украине

> Той же рекордний 33-й рік всього на 20 відсотків вищий за голодоморний
32-й.

Почти в два раза 12 млн против 22 по Кульчицкому "История украинского
крестьянства". Давайте свой источник.

> [...]
> соняшникове бадилля.
> Такого не творили навіть фашисти з в'язнями своїх концтаборів.

Что можно сказать, жалко, но кто должен был помереть за них? Во ВСЁМ СССР
из-за этого провала на Украине был голод. Да, в городах давали пайки, но
голодала вся страна. А из-за кого?

Petr Bagmet

не прочитано,
20 лист. 2007 р., 12:29:2320.11.07

"Гы..." <x...@xxx.xxx> сообщил/сообщила в новостях следующее:

навіщо ж її було брати в полон?
Ти взагалі спочатку дійди до внутрішньої згоди з самим собою, а потім вже
будеш вкидувати в конфу свої геніальні історичні відкриття. А то в тебе в
одному рядку польська армія сражається з коцапською, а рядком нижче та ж
польська армія деморалізована, не має управління і ладна здатися в полон
навіть хероїчним румунам:-)

> Как немцам ввалили?

півмільйонна армія це тобі не уй собачий. Але як сказав товариш Молотов на
сесії Верховної Ради СРСР: достатньо було одного удару німецької армії з
заходу, а потім такий же херойский удар зі сходу братської червоної армії і
це уродлівоє дитятко версальского договору припинило своє існування:-)

> Ну так это отомстили за красноармейцев, замученных в 20-е в польских
> концлагерях. Включая украинцев. Ляхи ж были смертельными врагами
украинского
> народа - Вы этого не знаете?

але ж син за отца нє отвєчаєт(с) т.Сталін.

До того, якщо вже попіл Клааса стучить в ваші серця, то чому тільки коцапам
можна мститися за червоноармійців замочених клятими ляхами в сортірах? Чому
нам, українцям, не можно?
І якщо вони такі люті вороги, то чого ти так за них жопу рвеш?

Petr Bagmet

не прочитано,
20 лист. 2007 р., 12:31:0420.11.07

> Дядечка, коммуняки только сдеали выбор между тем - кто должен будет
> голодать.

Тобто, однозначно геноцид?

Гы...

не прочитано,
20 лист. 2007 р., 13:17:3620.11.07

"Petr Bagmet" <apt...@anders.donetsk.ua> wrote in message

Шоб не марадёрствовала. напомню, что СССР оккупировал польские земли,
населённые преимущественно украинцами. Они могли пострадать от шастанья по
ним озлобленной неуправляемой массы войск, особенно вспоминая отношения
поляков к украинцам.

> [...]
> одному рядку польська армія сражається з коцапською, а рядком нижче та ж
> польська армія деморалізована, не має управління і ладна здатися в полон

Фигня, приведи цитату, где я писал, что ПОЛЬСКАЯ АРМИЯ сражается с
КАЦАПЬСКОЙ.

> [...]
> заходу, а потім такий же херойский удар зі сходу братської червоної армії
> це уродлівоє дитятко версальского договору припинило своє існування:-)

Удара с востока не понадобилось. Уродливое дитя развалилось до него.
Осталось только защитить украинцев, проживающих на польских землях от
анархии и безвластия и воссоединить братский украиснкий народ, что и было
официальной целью ввода войск. разве это плохо для украинской нации?

> украинского
> >

> але ж син за отца нє отвєчаєт(с) т.Сталін.

Ну Польша ж была демократической страной, а в демократической стране её
граждане несут ответственность за действия своего правительства, не так ли?

> [...]
коцапам
> можна мститися за червоноармійців замочених клятими ляхами в сортірах?

Так мстились же военным, а не мирным селюкам. Разница то есть...

> І якщо вони такі люті вороги, то чого ти так за них жопу рвеш?

Да я просто дебилов не люблю, поэтому рву жопу, чтоб их дурость была каждому
видна и понимание необходимости внешнего управления была свидомой.

Гы...

не прочитано,
20 лист. 2007 р., 13:19:4220.11.07

"Petr Bagmet" <apt...@anders.donetsk.ua> wrote in message

Геноцид саботажников? Ну так можно сказать... Саботажники ж думали, что они
голодать не будут, а будут другие, а вышло наоборот. Отметим 65-ую годовщину
геноцида саботажников хлебозаготовок 1933 года, вызвавших всесоюзный голод?
В такой формулировке подпишусь

Petr Bagmet

не прочитано,
20 лист. 2007 р., 13:23:1020.11.07

> Фигня, приведи цитату, где я писал, что ПОЛЬСКАЯ АРМИЯ сражается с
> КАЦАПЬСКОЙ.

Ну не знаю. Може це якесь пєдріло під твоїм іменем напейсало? Тоді
вибачаюсь.

Гы...

не прочитано,
20 лист. 2007 р., 13:33:5720.11.07

"Petr Bagmet" <apt...@anders.donetsk.ua> wrote in message

Так а де там про то, что польская армия сражалась с кацапьской?

Petr Bagmet

не прочитано,
20 лист. 2007 р., 13:33:2920.11.07

"Гы..." <x...@xxx.xxx> сообщил/сообщила в новостях следующее:

Тобто, 20-100 тисяч ляхів забитих бандерами тобі так жалко, що аж серце
розривається, що аж готовий січовий пузир опорожнить, от а 3-4-7-8 мільйонів
хахлов (дітей, жінок,старих) це просто так, хуйня-муйня:ліс рубають - тріска
летить?

Petr Bagmet

не прочитано,
20 лист. 2007 р., 13:36:3520.11.07

"Гы..." <x...@xxx.xxx> сообщил/сообщила в новостях следующее:

> Удара с востока не понадобилось.

дивно, а мені тут якийсь предур від твого імені напейсав:

"Ну так всё верно, кацапы то сражались с польской армией (отсюда и
военнопленные)"

(кінець цитати)

Шо то за опьоздол пише? Ти не знаєш? Може послати його нахуй?

Petr Bagmet

не прочитано,
20 лист. 2007 р., 13:44:3120.11.07

"Гы..." <x...@xxx.xxx> сообщил/сообщила в новостях следующее:

> Так мстились же военным, а не мирным селюкам. Разница то есть...

Є різниця. Селюкам запропонували спочатку зібрати свої речі і здриснути
нахуй.
Той, хто так зробив, той залишився живим. Наприклад, той же тесть
Квасневського, який в 43-му тікав з Волині в одніх підшатанниках.

А от у військовополонених такого вибору не було. Руки шпагатом зав'язали за
спиною, до ями підвели і прощавай любий Янек зі свома чотирма танкістами і
собакою:-)

До того ж ти сам кажеш, що особистої вини у тих військових ніякої не було.
Спротиву коцапам вони не чинили, зброю поклали, руки підняли, дали коцапам
можливість понишпорити у них в кишенях і вже чекали, що їх розпустять по
домам, бо там же жіночки залишилися, діточки, старі батьки. Але їх в
товарний і на восток і на прііскі в бодайбо:-)

Гы...

не прочитано,
20 лист. 2007 р., 14:05:0520.11.07

> [...]

> Квасневського, який в 43-му тікав з Волині в одніх підшатанниках.
>
> А от у військовополонених такого вибору не було.

Почему? Тикаты у всех выбор был. Гарантий успешности втечи ведь никто не
давал?

> [...]
> домам, бо там же жіночки залишилися, діточки, старі батьки. Але їх в
> товарний і на восток і на прііскі в бодайбо:-)

Подальше от греха, то есть от немцев.

Petr Bagmet

не прочитано,
20 лист. 2007 р., 14:02:4020.11.07

"Гы..." <x...@xxx.xxx> сообщил/сообщила в новостях следующее:

Товаришу, ви якої нації будете? Хто вас навчав коцапській мові? Ви взагалі
знаєте, що означає у коцапів слово "сражаться"?

Чи якщо я тебе з трьома друзями повалю на землю і забуцаємо тебе ногами, а
ти будеш лежати мовчки, лише спльовуючи криваві соплі через вибиті зуби, то
буде вважатися, що ми з тобою "сражалісь"?

Гы...

не прочитано,
20 лист. 2007 р., 14:12:2220.11.07

> [...]
>
> дивно, а мені тут якийсь предур від твого імені напейсав:
>
> "Ну так всё верно, кацапы то сражались с польской армией (отсюда и

И шо? К 17 сентября польская армия была разгромлена немцами? Разгромлена.
Управление потеряно? Потеряно? Опасности от неё для немцев никакой не было?
Не было. Командывание смылось? Смылось или находилось в процессе смывания.
А совейская армия да, совершала марш, занимала обозначенные рубежи и
вправляла мозги отдельным частям, приказа не получившим. Чем не сражение. Но
вот удар с востока для предотвращения угрозы для немцев со стороны
полумильённой армии ляхов, как это тут некоторый пан пытался представить
цель советской операции, таки да был нах не нужен. Немцы уже всё сделали
сами. Так что ввалить кому-либо на момент 17-го сентября поляки уже не
могли. Вы ж кажется утверждали обратное? Или нет?

Гы...

не прочитано,
20 лист. 2007 р., 14:17:2620.11.07

"Petr Bagmet" <apt...@anders.donetsk.ua> wrote in message

Шо, мешаем мух и котлет? Нюню...
Жалко то всех, однако причины нужно выявлять, а то получается, что в случае
ляхов имело место не резня, а национально освободительное движение, а в
случае с саботажем хлебозаготовок - резня по национальному признаку... Ото и
вся история дебилов

Petr Bagmet

не прочитано,
20 лист. 2007 р., 14:43:1320.11.07

> "Petr Bagmet" <apt...@anders.donetsk.ua> wrote in message

> Почему? Тикаты у всех выбор был. Гарантий успешности втечи ведь никто не
> давал?

Чому не давали? Три дні на збори. Сталін чеченам 24 години давав. Так що
цілком достатньо.

> Подальше от греха, то есть от немцев.

Ну да. Напрасно старушка ждьот сина дамой, єй скажут - она заридаєт!

Petr Bagmet

не прочитано,
20 лист. 2007 р., 14:44:5520.11.07

> А совейская армия да, совершала марш, занимала обозначенные рубежи и
> вправляла мозги отдельным частям, приказа не получившим. Чем не сражение.

Ну тоді й смотр військової пісні в неділю на плацу це також баталія:-)

Petr Bagmet

не прочитано,
20 лист. 2007 р., 14:48:5520.11.07

> случае с саботажем хлебозаготовок

картіна маслом в галереї герцога Босфорського: українські немовлята
саботують коцапські хлібозаготовки.

Судом військового трибунала покарані на голодну смертю.
Закопані в братській могилі, як собаки, а на цьому місті возведьон обеліск.

MS

не прочитано,
20 лист. 2007 р., 17:59:5420.11.07

Дуже рідкісне явище - панові Аптекарю, після затяжних боїв, вдалося
загнати банду "Гы..." в повне оточення. Так що цей історичний
ревізіоніст і професійний заперечувач Голодомору як геноциду української
нації - визнає цю трагічну подію, хоч і не в повній формі.

Зрештою, дуже мало хто визнає масштабність цієї трагедії, і її
спрямовання як геноцид саме української нації. Згадуючи голодуючих на
Поволжі, на Кубані, в Казахстані та деінде, чомусь оминають той факт, що
це були етнічні українці.

Щодо пояснення причин геноциду, навіть ті з дописувачів, хто назагал
ставиться прихильно до України (наприклад, пан Всеволод Іщенко)
приписують це економічній політиці переслідування селянства (куркулів).
Тут у цьому ланцюжку йшла розмова про врожаї і неврожаї. Єрунда це все.
Врожай чи неврожай, - _вони_ хотіли винищити українську націю, і почали
із відрубування її голови. Розстріли почалися із знищення поголовно всіх
членів Української Комуністичної Партії [з суфіксом] (більшовиків).
Тобто розстріляли першими своїх ідейних братів - за що і навіщо? Та щоб
не заважали знищувати українську націю. Розстрілювати їм подобалося, ну
то _вони_ поставили у наступному етапі винищити в Україні всіх з освітою
вище середньої. Жертвою стало все так зване Українське Відродження, а
скільки їх було розстріляно в 1929 - 1932 роках, докладно знає один
Господь... чи збереглося достатньо архівів - мені невідомо. Приблизно,
йдеться про цифру між 1-им та 2-ома міліономи осіб. Так само важко
визначити докладну цифру жертв самого Голодомору, - але одна річ цілком
беззаперечна - більшість з них були діти.

Щодо змісту вищенаведеного скорочення _вони_. Ця тема заслуговує
окремого і обережного вивчення. Кидати обвинувачення на весь російський
народ у мене особисто немає великого бажання, бо це було б спрощенням,
таким самим спрощенням як вина німецького народу перед євреями. Називати
виновцем лише Сталина та російських комуно-фашистів з його партії є так
само спрощенням, тільки у протилежному напрямку.

--
Микола Середа

MS

не прочитано,
20 лист. 2007 р., 18:22:1520.11.07

В арифметиці для визначення, що є більшим а що є меншим, ніяких
складань колонок "не надо" - це Вам забули пояснити у початковій школі?
Чи Ви тільки ходили на піонерські збори, а потім на курси ленинизму?

Судячи по Вашому колоритному імені, Ви мабуть кінчали Ваші школи у
Ямало-ненецькому окрузі Російської Федерації. Півострів Ямал тому так і
називається, бо там не вистачає вітамінів, і резиденти з приїжджих
виростають дещо упослідженими у розумовому порядку. Місцевим ненцям все
обходиться, бо вони пожирають сиру м'ясу моржів.

Пригадуєте пісеньку:

Ескимос поймал моржу
И всадил в неё ножу...

і так далі.

Але серйозніше - для статистичного аналізу - даних на сторінці, на яку
Ви посилаєтесь, недостатньо. Також, що ще важливіше, означення цих даних
не подані, як також методологія їх збору.

Щодо арифметики, нас напевно виручать специ по програмі 1С, якими тут
хоч греблю гати. А та програма розжує будь яку статистику, по принципу
чим більше і товстіше, тим краще.

--
Микола Середа

Дмитрий Королёв

не прочитано,
20 лист. 2007 р., 15:20:2420.11.07
Кому:
Hello, Гы...!

You wrote on Tue, 20 Nov 2007 20:19:42 +0200:

> [...]
Г> что они голодать не будут, а будут другие, а вышло наоборот. Отметим
Г> 65-ую годовщину геноцида саботажников хлебозаготовок 1933 года,

А в то же время в незалежной Польше...

=========Beginning of the citation==============
газета <Сила>, 09.04.32 г: В Здунской Воле (под Варшавой) крестьянин привез
на ярмарку продавать 18-летнего сына, чтобы на вырученные деньги спасти от
голодной смерти остальных членов семьи. Просил за него всего 50 злотых.
Нашелся кулак согласившийся купить парня, но под натиском разъяренных
крестьян он вынужден был удрать из ярмарки.

После известных крестьянских мятежей в Краковском воеводстве, закончившихся
расстрелом многих крестьян, столкновения с полицией продолжались. В
Ковельском уезде (на Волыне) отряд польской полиции напал на вооруженный
крестьянский отряд. Были жертвы.

09.06.32 г. Газета <Работник>: Безработных в Польше 1 млн. человек.
Бесконечное количество самоубийств, в припадке отчаяния, на почве нищеты и
голода.

07.07.32 г. газета <Экспресс>: Население Польши испытывает все ужасы нищеты
и голода. 22-летняя Софья Карасинская, уволенная со службы, скончалась,
приняв яд. Маръяна Вапенская - прислуга, выбросилась из окна 4-го этажа. На
шоссе около города Эгежа бросился под автомобиль безработный 44 лет Ян
Колбасинский. Ирена Дитрих, пользуясь отсутствием хозяев, у которых
проживала, перерезала себе вены бритвой. Пассажиры, ожидавшие поезда на
вокзале Лодзь-фабричная, были свидетелями потрясающей картины: 14-летний
Станислав Вальчик из рабочего предместья <Грез>, выхватил револьвер и
выстрелом размозжил себе голову.

09.01.32 г. Газета <Дойче Альгемайне Цейтунг>: Трехлетний экономический
кризис в стране и кабальное положение крестьянства привели к разорению и
развалу польское земледелие и без того маломощное и отсталое. Недоимки по
сельскому хозяйству дошли уже до 1 млрд. злотых (1 злотый - 22 коп). Живущее
под угрозой банкротства государство безжалостно выколачивает эти недоимки из
нищего крестьянства. Особенно свирепые поборы обрушиваются на украинцев и
белорусов. Приезд судебного исполнителя повергает деревню в панику. Он
появляется в сопровождении стражников и маклаков; описывает все мало-мальски
ценное, описанное тут же продается за бесценок.

<Новый час>: На Гуцульщине число голодающих хозяйств в 1932 году достигло
88,6 %. Собственность польских помещиков в эти годы достигла 37 % в
Станиславском воеводстве, 49 % на Полесье. На помещичьих землях даже в
неурожайные годы крестьяне работали за 16-й или 18-й сноп. В марте
голодовало полностью около 40 сел Косивского, 12 сел Наддвирнянского и 10 -
Коломийского уездов. Люди повально пухнут с голоду и умирают на ходу.
Особенно лютует голод в селах - Перехреснях, Старому Гвиздцы, Островци.
Вместе с голодом быстро распространились брюшной тиф и туберкулез. До 1929
года на Гуцульщину переселено из Польши 16000 семей военных и гражданских
польских колонистов. Им передано 600284 гектара гуцульской земли.
=========The end of the citation================

См. http://roman-n.livejournal.com/454830.html

--
Dmitry Korolev {AY3-UANIC}
http://korolev.org.ua/

Petr Bagmet

не прочитано,
20 лист. 2007 р., 15:34:2120.11.07

"Дмитрий Королёв" <dmi...@korolev.kiev.ua> сообщил/сообщила в новостях

> А в то же время в незалежной Польше...

а в цей же час (але трохи пізніше, коли незалежної польщі вже не було, в
39-му році) мій малолітній тесть (Ржищев) був дуже здивований, коли серед
трофейних польських товарів вперше в своєму житті побачив справжній дитячий
костюмчик троєчку.
Бо до того він ніяких костюмів, крім штанів з лямкою через плече, які мати
пошила із старого мішка, не бачив.
Той факт, що навіть для таких шмаркачів як він, можуть шити справжні
костюми, настільки закарбувався в його мозок, що він і через 55 років по
тому згадував це як сьоме чудо світу:-)

Доречі, декого з того мільйона польських безробітних бачила моя мати на
Донбасі в тому ж 39-му році. Виглядали вони досить презентативно, достатньо
вгодовані, модняцько одягнені, зовсім не в ті чуні та драні ватники, які
були основним одягом в той час у радянських "визволителів". Трохи
покрутилися ті дженжики біля шахт і кудись хутко зникли. Мабуть голодати від
польського безробіття їм зважилося куди приємнішим, ніж заколачувати скажене
бабло в донецькому забої:-)

MS

не прочитано,
20 лист. 2007 р., 18:44:4620.11.07
Кому:
Vitaliy V. Bocharov wrote:

> Хай там Петро скільки хоче "гайдамаком Середою" погрожує, але Ви зате
> читаєте, що вам пишуть, та думаєте над написаним, а не запускаєте одну й
> ту ж заїджену платівку у відповіть на усе, що завгодно.

Не знаю, чи заборона мені думати, видана не так давно паном Провізором
з сусідньої до Вас Юзівки, була тимчасовою і вже скінчилася. Цей
шановний Аптекар, разом з іншою особою, перебрали були на себе мою
функію думання...

--
Микола Середа

MS

не прочитано,
20 лист. 2007 р., 18:51:4120.11.07
Кому:
Petr Bagmet wrote:
> "MS" <ger...@enter-net.com> сообщил/сообщила в новостях следующее:

> Якби ви вчились так, як треба,
> То й мудрість би була своя.
> А то залізите на небо:
> «І ми не ми, і я не я,
> І все те бачив, і все знаю,
> Нема ні пекла, ані раю,
> Немає й бога, тілько я!

Бачу - плакали мої 25 центів і квас...
заслужено... частіше до Кобзаря слід заглядати...

--
Микола Середа

Petr Bagmet

не прочитано,
20 лист. 2007 р., 16:02:3920.11.07

> Бачу - плакали мої 25 центів і квас...

Щодо 25 центів не певен, от наш Квас (Quas) завжди плаче, коли згадує, як
йому в СБУ яйця лещатами затискали.

MS

не прочитано,
21 лист. 2007 р., 01:30:5521.11.07

... якби був би хоч обеліск!

Мій старший брат, котрого бачив лише на фото, бо став жертвою
Голодомору коли був, власне, немовлятком, - немає і сліду від його
заховання, бо трупи кидали хтозна куди... Мати за її життя ніколи не
хотіла повернутися до села, де це відбулося, хоча прожила там іще кілька
років і я був народжений там же - не знала б де могилу відшукати... я
потім її не тривожив з цим, коли зрозумів. Молоді люді тоді, мої батьки
жили в в цьому селі, де батько знайшов працю на цукрозаводі, бо інакше
батька б розстріляли, як це сталося з багатьма його колегами, студентами
університету.

Обеліск там неначебто нині є - згідно з тими даними, які я якось
недавно знайшов на мережі - але Героям Соціалістичної Праці чи щось в
такому дусі... Мені також не кортить повертатися і відвідати місце мого
народження, - поділяю мамині почуття.

--
Микола Середа

MS

не прочитано,
21 лист. 2007 р., 01:44:3321.11.07

Програвши парі, я чесно признався... так що, якби Ви його були вчасно
прийняли, 25 центів справно пішли б на Ваш рахунок.

А щодо квасу - це смачна субстанція, а не ласкавий і нікому не шкодячий
варіат з тутешньої палати божевільних, деякі з котрих є суспільно
небезпечним елементом, не рахуючи тих, кого одурманила тяжка каторжна
праця різання товстих колод бензопилкою під назвою 1С.

--
Микола Середа

Завантажуються інші повідомлення.
0 нових повідомлень