По мотивам Better Web Application Framework

Andrew Gomilko

to ua-de...@googlegroups.com
Привет всем!
Посмотрел только что презентацию Better Web Application Framework
http://video.google.com/videoplay?docid=6297126166376226181в которой
на примере Hello World-ов разбиваеться вдребезги J2EE without EJB в
пользу Plone/Zope. В конечном результате то на что в первом случае
потратилось 225 минут, на Plone написали за 7. И получили при этом
аутентификацию, локализацию и i18n.

Вопрос в общем то в том, что интуиция подсказывает что серебрянных
пуль не бывает, но и стрелять из пушки(J2EE) по воробьям не хотелось
бы если можно применить скриптовую платформу. Предлагаю отделить мух
от котлет, т.е. выяснить реальные трудозатраты и возможные приложения
которые которые позволяют создавать на Python enabled платформах.
Сумбурно немного, спешу очень, допишу вопрос дома (вопрос вышел из
ветки про "ОТПИШИТЕ").

Omelechko Dima

to ua-de...@googlegroups.com
На сколько помню - много лет тому синематографическому творению.
А сейчас те кто был на 2-х местах (TG, Django), вполне могут поспорить с
лидерами из озвученного опуса.

Volodymyr Cherepanyak

to ua-de...@googlegroups.com
Ха,

як  плонер зі свого боку можу лиш сказати, що ви знайшли правильний промоційний ролик :)

а сперичатися з жавістами чи представниками будь яких іншими фреймворків сенсу просто не бачу (в кожного кулика своє болото :)

в.

Andrew Gomilko

to ua-de...@googlegroups.com
В тому то й справа що я не хотів би сперечатися, тому що знаю вади
Java в веб розробці дуже чудово, тому що сам їй займаюся. Просто в
кожної платформи своя ніша, і хотілось би їх уявляти. Зокрема мені
цікава така річ як прототайпінг стартап проектів. От наприклад є якась
невеличка ідея зі створення чогось web2.0, хай це буде соціальна
мережа для певного комьюніті. Але перед тим як кидати основну роботу
та агітувати друзів, було б гарним її випробувати на, хай не добре
масштабованому, зі спокійним стандартним інтерфейсом, але працюючим
прототипом. І от коли справа доходить до реалізації такого прототипу
за допомогою Java, ви витратите купу часу, створите багато
конфігурації, тобто зробите дуже чудовий фундамент для майбутнього web
application, але все одно в вас не буде нормальної валідації числового
поля в формі. І тут починаєш дивитися в бік Python, Ruby та
фреймворків в яких вже є багато велосипедів, створення яких самотужки
натхнення не додає.

Якщо коротко і конкретно: чи підходить Plone для швидкого створення
web2.0 social network прототипу?

Volodymyr Cherepanyak

to ua-de...@googlegroups.com

On 6/20/07, Andrew Gomilko <andrew....@gmail.com> wrote:
[...]

Для прототипу - достатньо запустити сам Plone і ви отримуєте вебсайт/портал на якому можуть реєструватися люди і постити свій контент. Далі можна сідати і перебирати наявні додаткові продукти згідно списку фіч, які вам хочеться мати на сайті (і дописувати функціональність звісно ж, закручувати гайки і т.п.).

 І як завше все залежить від того що ви розумієте під  "web2.0 social network" в сенсі кількості фіч.

в.
--
Volodymyr Cherepanyak
e-mail: che...@gmail.com

Andrew Gomilko

to ua-de...@googlegroups.com
Спочатку хотів написати купу додаткових питань, потім зайшов на
http://plone.net/sites,
і вирішив просто встановити plone та спробувати щось на ньому зробити.
Стосовно списку фіч - не так важливо які вони, як важлива наявність
простих базових фіч на кшталт авторизації, валідація форм та ін. Як
раз для особливих фіч проекту бажано було б мати можливість написати
їх самому на Python. Колись трошки стикався з PHP Nuke, і цей
конструктор залишив не найкращі враження.

Volodymyr Cherepanyak

[...]

Стосовно "малювання" форм слід подивитися PloneFormGen (http://plone.org/products/ploneformgen) або старіший аналог   PloneFormMailer ( http://plone.org/products/ploneformmailer).

Стосовно програмування найпростіший підхід це  Archetypes, можна також спробувати генератори коду ArgoUML+ArchGenXML

Ввід в документацію: http://plone.org/documentation/how-to/read-documentation/

Omelechko Dima

to ua-de...@googlegroups.com
Volodymyr Cherepanyak wrote:
> [...]
>
> Стосовно програмування найпростіший підхід це Archetypes, можна також
> спробувати генератори коду ArgoUML+ArchGenXML

Бросил разработку на Zope2/Plone 1,5 года как (никого не призываю
сделать тоже).
Насчет "кучи продуктов"... зачастую, разработчики add-on`s мало
заботятся об обратной совместимости версий. В итоге: понравился вот этот
форум - ставьте Plone 2.0.5, а если вот этот чат - только 2.1.0! Бред.
Архитипы, формы... сейчас этими приблудами никого не удивишь, можно
только расстроить ограничениями, сложностью и не типичным подходом к
разработке.
Производительность - скальдический стих с сложным слогом. Не люблю когда
при старте, Zope выжирает 300Мб в резерв, а под нагрузочкой начинает
хватать все что есть, коварно подбираясь к свопу... и настет момент
истины: сервант раком, админ в той же позе, а разработчик - "Ну так
купите сервант по больше, какие проблеммы?", не крассиво как то...
Но, если из коробки нужен стандартный набор, да побыстрее - да Плон не
плох... пока не залезешь в skins не поймешь всю глубину css глубин :)
Походу дела вопрос, а что у нас там с Ajax? Давно не интересовался, мож
чет поменялось, но еще год назад все было печально - из инструментария
только кремнеевый топор.
И вообще, эта рассылка - не то место где можно аргументированно
пообсуждать Python frameworks. Добро пожаловать на Zopyrus & PythAgora.
А еще есть http://www.python.com.ua.

Volodymyr Cherepanyak

to ua-de...@googlegroups.com
On 6/21/07, Omelechko Dima <o_...@ukr.net> wrote:

[...]

Діма привіт,

ніхто нікого не збирається дивувати. В кожного продукта є свої за і проти, також є купа народу яка "неосилила" і "непоняла".

Візьміть в руки довільний інший аплікейшн сервер теж отримаєте купу "мєсних прєлєстєй і обмежень" при підході влоб, висновок простий - вчити матчасть і ставити правильні питання.

Ajax - дивіться в Plone3 (KSS, azax,.. та достатньо гугла спитатися або plone-users, plone-devel).

Оскільки питання підняте тут, тут і відповідаю. По plone є ще розсила plone-ru, а також zope3ru.

Max Ischenko

to ua-de...@googlegroups.com
On 6/20/07, Andrew Gomilko <andrew....@gmail.com> wrote:

Якщо коротко і конкретно: чи підходить Plone для швидкого створення
web2.0 social network прототипу?

Я б краще порадив подивится Django. Хоч мені особисто не дуже подобається але продукт гарний, а документація просто супер, плюс http://www.djangobook.com/. Як альтернатива CherryPy3, по ньому э непогана книжки теж, http://maxischenko.in.ua/blog/entries/121/cherrypy-essentials-book-review/.

Max.