Nieuw Lid + Borrel

Stefan

to twente.rb
Hi all!

Ik stel voor om weer eens een biertje te drinken op vrijdag 26 maart
om 17:00 in de Fred&Douwe in Enschede! Wie kan erbij zijn? Wie niet?
Als er veel mensen niet kunnen verzetten we het wel.

Ik verwacht dat ook een nieuw lid, Peter Bakker, en/of wellicht enkele
van zijn collega's van The Bean Machine hierbij aanwezig zullen zijn.
Nieuwe gezichten dus!

Met hartelijke groet,

Stefan Kroes
Nedforce

t.van...@student.utwente.nl

to twen...@googlegroups.com
Prima idee, alleen kan ik niet op de 26e.

Gr,
Tjalling

Met hartelijke groet,

Stefan Kroes
Nedforce

--
Je hebt dit bericht ontvangen, omdat je je hebt aangemeld bij de groep 'twente.rb' van Google Discussiegroepen.
Als je een bericht in deze groep wilt plaatsen, stuur je een e-mail naar twen...@googlegroups.com.

Stefan

to twente.rb
Aangezien Peter ook niet kan op de 26e stel ik voor om de borrel te
verschuiven naar vrijdag 2 april om dezelfde tijd!

Robin

to twente.rb
Die middag denk ik wel te kunnen, dus ik doe mee.

Groet,
Robin Janse