လူႏွစ္ဦးေသဆုံးခဲ့သည့္ အဲပုဂံေလယာဥ္ပ်က္က်မႈ တစ္ႏွစ္ၾကာတြင္ အစီရင္ခံစာထြက္

Tomme Aung

to travel...@googlegroups.com

လူႏွစ္ဦးေသဆုံးခဲ့သည့္ အဲပုဂံေလယာဥ္ပ်က္က်မႈ တစ္ႏွစ္ၾကာတြင္ အစီရင္ခံစာထြက္

Other Blogs

လူႏွစ္ဦးေသဆုံးခဲ့သည့္ အဲပုဂံေလယာဥ္ပ်က္က်မႈ တစ္ႏွစ္ၾကာတြင္ အစီရင္ခံစာထြက္

ဒီဇင္ဘာ ၂၇ ရက္၊ ေသာၾကာေန႔၊ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္

လူႏွစ္ဦးေသဆုံးခဲ့သည့္ အဲပုဂံ ေလယာဥ္ပ်က္က်ၿပီး တစ္ႏွစ္အၾကာတြင္ စံုစမ္းစစ္ေဆးမႈ အစီရင္ခံစာ တစ္ေစာင္ကုိ ဒီဇင္ဘာလ ၂၂ ရက္က ထုတ္ျပန္ခဲ့သည္ဟု စံုစမ္းေရးအဖြဲ႕ေခါင္းေဆာင္ ေလေၾကာင္းပို႔ ေဆာင္ေရး ၫႊန္ၾကားမႈဦးစီးဌာန၊ ဒုတိယညႊန္ၾကားေရးမႈးခ်ဳပ္ ဦး၀င္းေဆြထြန္းက မဇၩိမကို ေျပာသည္။

လက္ရိွတြင္ ထြက္ရိွလာသည့္ အစီရင္ခံစာကို ပို႔ေဆာင္ေရး၀န္ႀကီးဌာနသို႔ တင္ျပထားၿပီးျဖစ္ကာ ၀န္ႀကီး ဌာနမွ စံုစမ္းစစ္ေဆးေရးအဖြဲ႕သို႔ ျပန္လည္ၫႊန္ၾကားလာမွသာ အစီရင္ခံစာပါအတိုင္း အေကာင္ထည္ ေဖာ္ ေဆာင္ရြက္ျခင္းႏွင့္ ျပည္သူမ်ားထံ အသိေပးျခင္းတို႔ကို ေဆာင္ရြက္သြားမည္ဟု ၎က ဆိုသည္။

စက္ခ်ဳိ႕ယြင္းမႈေၾကာင့္၂၀၁၂ ခုႏွစ္၊ ဒီဇင္ဘာလ၂၅ ရက္က ဟဲဟိုးေလဆိပ္တြင္ အဲပုဂံမွ ေဖာ္ကာ F.100 ေလယာဥ္အမွတ္ XY-AGC သည္ မႏၱေလး-ဟဲဟိုးခရီးစဥ္အတြင္း ဟဲဟိုးေလဆိပ္အဆင္းတြင္ ေလယာဥ္ ပ်က္က်မႈ ျဖစ္ေပၚခဲ့သည္။

ယခု စံုစမ္းစစ္ေဆးေရးအဖြဲ႕မွ ထုတ္ျပန္သည့္ အစီရင္ခံစာသည္ ေလယာဥ္ပ်က္က်မႈျဖစ္ၿပီး တစ္ႏွစ္အ ၾကာတြင္မွ ထြက္ရိွကာ ၀န္ႀကီးဌာနသို႔ ပို႔ေဆာင္ထားျခင္းျဖစ္သည္။

ပို႔ေဆာင္ေရး၀န္ႀကီးဌာနသို႔ တင္ပို႔ထားၿပီဟုဆိုသည့္ အစီရင္ခံစာႏွင့္ပတ္သက္ၿပီး ၀န္ႀကီး႐ံုး ဒုတိယ႐ံုး အဖြဲ႕မွဴး ၀န္ႀကီး႐ံုးညႊန္ၾကားေရးမွဴး ဦးမ်ဳိးမင္းဦးက “အစီရင္ခံစာကို မိမိတို႔ထံသို႔ ေရာက္ရိွလာျခင္းကို မ သိရိွေသးဘူး။ ၀န္ႀကီးကို တိုက္႐ိုက္ပို႔တာ ျဖစ္ႏိုင္တယ္။ ဒီအေၾကာင္းကိုေတာ့ သက္ဆိုင္ရာ စံုစမ္းေရး ဆီကိုေရာက္မွ ျပန္ေမးလိုက္ပါ”ဟု ေျပာသည္။

အဆိုပါေလယာဥ္ပ်က္က်မႈတြင္ ေလယာဥ္တြင္း စီးနင္းလိုက္ပါလာသည့္ ခရီးသည္ ၆၅ ဦးတြင္ အဂၤလိပ္ ႏွင့္ စပိန္ ဧည့္လမ္းၫႊန္ ေဒၚႏြယ္လင္းရိွန္ႏွင့္ ေျမျပင္တြင္ ဆိုင္ကယ္စီးနင္းေနသူ ဦးျပားမွာ ေလယာဥ္ ေတာင္ပ်ံႏွင့္ ဦးေခါင္း ခ်ိတ္မိၿပီး ေသဆံုးခဲ့သည္။

Mizzima - News in Burmese

Navigation

Other Sections
English News

Celebrity and Health

Audo/Videos and Journals