Güzel bir olasılık Sorusu

can

Bol gollü geçen bir maçta A takımı B takımını 9-5 yenmiştir. A takımının maçın hiçbir bölümünde mağlup duruma düşmemiş olma olasılığı nedir ?
Hocalarım lütfen yardım eder misiniz
Message has been deleted

can

Hocalarım bakabilen varsa yardım edebilir mi

16 Nisan 2021 Cuma tarihinde saat 12:26:31 UTC+3 itibarıyla can şunları yazdı:
Hocalarım sınavım varda geçmiş senelerde çıkmış bir soru yardım eder misiniz

Muharrem Şahin

Tüm sıralanmaların sayısı = 14! / (9!.5!)

İstenen sıralanmaların sayısı =
y = x,  y = 5,   y = 0,  x = 9
doğrularının sınırladığı bölgedeki
kafes noktalar (koord. tam sayı) üzerinden
(9,5) noktasına değişik gidişlerin sayısı.

can <yusufcan...@gmail.com>, 16 Nis 2021 Cum, 12:44 tarihinde şunu yazdı:

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/b3011e67-60fe-4968-9f2a-1a34f8f758fen%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

--
.

can

Hocam biraz daha açmanız mümkün mü bu bizim olasılık dersinde geçen senelerde vize sorusu olarak sorulmuş. Bir türlü anlayamadım

Muharrem Şahin

can <yusufcan...@gmail.com>, 16 Nis 2021 Cum, 14:09 tarihinde şunu yazdı:
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/515e4887-2dd1-4b12-9e6d-fca3f634c69cn%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

--
.
Olasıson.png

okan dedeoglu

Harika çözüm Muharrem hocam eline sağlık...

Muharrem Şahin

Ben de bilenlerden kaptım hocam.:)

okan dedeoglu <okandede...@gmail.com>, 16 Nis 2021 Cum, 20:36 tarihinde şunu yazdı:

--