0 ise 1 e güzel bir örnek

sebahattin soylu

Hocalarım 9. sınıftaki öğrencilerin iyi anlayabilmesi için 0 ise 1 e güzel bi örnek verebilir misiniz?

Muharrem Şahin

"İstanbul Türkiyenin başkentidir" ise "İzmir Türkiyenin başkenti değildir."         "0 ise 1" denk "1"

"İstanbul Türkiyenin başkentidir" ise "Ankara Türkiyenin başkenti değildir."       "0 ise 0"  denk  "1"

Aklıma bu geldi.

Köksal yiğit

Ders çalışmadım sınıfı geçtim mutluyum: )
0 ise 1=1

KÖKSAL YİĞİT
Matematik Öğretmeni

01 Eki 2012 17:55 tarihinde "sebahattin soylu" <as3pro...@gmail.com> yazdı:
Hocalarım 9. sınıftaki öğrencilerin iyi anlayabilmesi için 0 ise 1 e güzel bi örnek verebilir misiniz?

Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

sebahattin soylu

Anladım ama sonucun neden 0 oluşunu mantık olarak ben bile anlamıyorum hocam :) Ders çalışmadım sınıfı geçtim mutluyum :) bi parça uyuyor da ders çalışmaz isen sınıfı geçersin pek mantıklı gelmedi :)

Muharrem Şahin

"3 = 5 ise 5 = 5" tir.

Niye?

3 = 5 ise
5 = 3 tür.   Toplarsak,

8 = 8 olur.

İki taraftan 3 çıkarırsak
5 = 5 olur.

Önceki de anlaşılır gibiydi.
Ama; beğenmediniz.:)

sebahattin soylu

Estagfurullah hocam begenmeme anlamında degil de sınıfta izahı güç örnek seçince tahtanın rengini alıyor suratım ondan hani :)

Muharrem Şahin

Hocam;
Merak edenler olabilir diye yazıyorum.

Ali : "İstanbul Türkiyenin başkentidir."
Veli : "İstanbul Türkiyenin başkentidir." ise "İzmir Türkiyenin başkenti değildir."

Bu diyaloğu dinlediğimizde "Veli doğru söylüyor." deriz.

Hasan ILGAZ

Satır içi resim 1
image.png

deniz yasar

bugün pazartesi.

bugün salı ise yarın çarşambadır.

1 Ekim 2012 19:20 tarihinde Muharrem Şahin <muhar...@gmail.com> yazdı:
Message has been deleted

MuRaTt

p : Ahmetin ünv yi kazanması
Q : babasının ona araba alması (kazanırsan sana araba alacam oğlum söz:D)
ahmet üniversiteyi kazanamadı ama babası ona araba aldı. 0 =>1
yani ahmet kazanmasada babası o kadar çalıştın bunu hak ettin dedi, sözünde durdu,  aferin babasına..:D:D
 hocam 4yıldır aynı örneği veriyorum anlamayan cocuk görmedim:D

H D

ali antalyada değilse türiyededir. doğrudur başka ilde olabilir

1 Ekim 2012 22:43 tarihinde H D <hasand...@gmail.com> yazdı:
ali antalyada ise türkiyede değildir.  önermesi imkansız olduğu için doğruluk değeri 0 olur denilebilir

H D