projeksiyonla ders anlatımı? ve permütasyon

cansu erçetin

değerli tmoz üyeleri aranıza yeni katıldım.umarım benim de katkılarım olur.bilgisi olan hocalarımın soracağım sorulara yanıtlarından dolayı şimdiden teşekkürler.

öncelikle yeni bir okula atandım ve bu okulda projeksiyonla ders anlatılıyor,benim daha önce böyle bir deneyimim yok,bu şekilde ders anlatabilmek için hangi donanımlara sahip olmalıyım?
permütasyon:
5 erkek ,3 kız öğrenci yanyana durarak fotoğraf çektireceklerdir.kenarlarda erkek bulunmak ve sadece 2 kız yanyana olmak şatıyla bu 8 kişi kaç farklı şekilde otoğraf çektirebilirler?

başak başak

cansu hocam merhaba ,şimdilik konuştuğumuzdan daha pratik bir çözüm bulamadım:(

06 Eylül 2010 12:33 tarihinde cansu erçetin <cansu...@gmail.com> yazdı:
--
* Tmoz üyeliği için gmail kullanmanız önerilir.
* Google DNS numaraları: 8.8.8.8 / 8.8.4.4

uğur becerik

Hocam çok detay vermediğiniz için genel bazı cevaplar vermeye çalışayım.

Öncelikle bilgisayarda ders içinde kullanacağınız materyali önceden hazırlamanız lazım. Bunun için taranmış kitaplar en kolay kaynaklardır. Taranmış kitapları internetten bulabilirsiniz, bunlardan kes kopyala yapıştır ile konu anlatımı ve soru kısımları şeklinde sunum hazırlayabilirsiniz. Bu aşamada bazı programlara ihtiyacınız olacak, acrobat pro gibi.
Bunun dışında zaten gerekli araç ve gereçlerin okuldan sağlandığını varsayıyorum.

Ne merak ettiğiniz konusunda daha detaylı bilgi verirseniz daha detaylı cevap verme şansımız olabilir.

[...]

Temel Gökçe

Hocam TESTGRUP yayınlarının sunum konusunda çok güzel çalışmaları var eğer sitelerine girer yada iletişime geçerseniz size sunum konusunda çok yardımcı olabilirler...

06 Eylül 2010 18:57 tarihinde uğur becerik <ugurb...@gmail.com> yazdı:

--
Adapla gelen,hürmetle gider...