Limit

ibrahim şahin

IMG-20220326-WA0018.jpg

serdar arman

Hocam 3 öncül tmm görüntü ile limitleri farklı olabilir her zaman sağlamaz. 1. Ve 2. Öncüler için şunu düşünüyorum 0/0 belirsizliği olsa bile limitte 2. Öncül sağlar mı, sağlar. 1. Öncülde ise paydada ki sıfırı eşittirin öbür tarafına atamayız evet. Ama bana sorulan eşitliği sağlar mı diye düşünüyorum. Yani direkt eşitliğin her iki tarafına bu limitleri yazarsak 0=0 sağlar.

26 Mar 2022 Cmt 19:13 tarihinde ibrahim şahin <iboro...@gmail.com> şunu yazdı:

--
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/

Matematik geometri bilgi paylaşım platformu.
Mesajlarınıza "KONU BAŞLIĞI" eklemeyi lütfen unutmayınız.
---
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "TMOZ" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CA%2BOs_Sz6Ahh6%2BbWL0pZKrcHqpZ24qE-Gb6W1VDoYwN9r-i4DgA%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.