2 GEO SORUM VAR...

1 view

MATEMATİK GEOMETRİ

2.png
1.png

Yavuz Korkmaz

ust kenara yapısık dık ucgenı sol kenara yapıstırdıgımızda 6 8 10 ucgenı gelecektır..ordan devamını getırırsınız sanırım..

12 Aralık 2011 22:56 tarihinde MATEMATİK GEOMETRİ <matemati...@gmail.com> yazdı:

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Yavuz Korkmaz

ucgen sorusunda ıse oklıdten ıkı uzunluk carpımı 64 tür...15 75 ucgenınde dıkten dık ındıgımzde ındıgımız dıkme x/4 gelır..dık ucgen ozellıgı olan dık kenarlar carpımı yukseklık taban carpımına esıttır bagıntısını kullandıgımızda x ı buluruz..umarım yardımcı olabıldım ..:)

barbaros gur

2.soru eksik ama.. çözüm şahane...Sağ olun.

12 Aralık 2011 23:01 tarihinde Yavuz Korkmaz <korkm...@gmail.com> yazdı:

--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...

Yavuz Korkmaz

muhtemelen alta bı 90 var..goruntu 90 ama yazılmamıs..:))bende goruntuden yola cıktım

MaTeMaTiKgEoMeTrİ

ÇÖZÜMÜ GÖNDEREBİLİRMİSİNİZ HOCAM?

memet okur(Öğretmen)

12 Aralık 2011 23:09 tarihinde MaTeMaTiKgEoMeTrİ <matemati...@gmail.com> yazdı:
[...]

mokur(öğretmen)
2.png

MaTeMaTiKgEoMeTrİ

ALTTA 90 VAR EVET YAZMAYI UNUTTUM:)) ÖZÜR DİLERİM

Yavuz Korkmaz

maalesef cızemem cızım programı yanımda degıl ..:(

12 Aralık 2011 23:12 tarihinde MaTeMaTiKgEoMeTrİ <matemati...@gmail.com> yazdı:
ALTTA 90 VAR EVET YAZMAYI UNUTTUM:)) ÖZÜR DİLERİM

memet okur(Öğretmen)

YAVUZ hOCAM SOLA YAPIŞTIRDIĞIMIZDA KASTEDDİĞİNİZ ÜÇGENİN DİK KENARLARI 2-8 OLUYOR GALİBA
--
mokur(öğretmen)

barbaros gur

MaTeMaTiKgEoMeTrİ

HADİ BİRİSİ BEN BURDAYIM DESİN:))

Yavuz Korkmaz

dogruduru Memet hocam:)alıskanlık ıste...

12 Aralık 2011 23:26 tarihinde MaTeMaTiKgEoMeTrİ <matemati...@gmail.com> yazdı:
HADİ BİRİSİ BEN BURDAYIM DESİN:))