bayram tebriği

azorlu

tüm tmoz üyelerinin ramazan bayramını şimdiden kutlar herkese iyi bayramlar dilerim

barbaros gur

iyi bayramlar..sağlık, huzur ve barış içersinde olmasının dilerim...

--
* Tmoz üyeliği için gmail kullanmanız önerilir.
* Google DNS numaraları: 8.8.8.8 / 8.8.4.4

--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...

Alaattin ŞEKER

Milli Piyango Anadolu Lisesi/ AFYON

Şeker.jpg

Ahmet Elmas

TMÖZ ailesinin Ramazan Bayramını kutlar.
Sağlık, Mutluluk, Huzur dolu günler dierim.

08 Eylül 2010 18:29 tarihinde Alaattin ŞEKER <03mat...@gmail.com> yazdı:
[...]

http://ahmetelmas.wordpress.com/

www.ahmetelmas.com

ahmetelmas.blogspot.com
matematikdefteri.blogspot.com
http://ahmetelmas-geo-geo-antonio.blogspot.com/

Önemli olan birşeyleri nereden aldığın değil, nereye götürdüğündür.
                          Jean-Luc Godart

Sevmek yetmez, sevdirmek gerek !
Bilmek yetmez, öğretmek gerek !

ÜNAL CANAL

Ramazan Bayramınız kutlu olsun.

0/9/8 Ahmet Elmas <ahmetel...@gmail.com>
Ünal Canal
Matematik Öğretmeni_İstanbul

unalcanal.googlepages.com

Temel Gökçe

Herkesin Ramazan Bayramını kutlar mutlu ve huzurlu günler dilerim...

2010/9/8 ÜNAL CANAL <unalc...@gmail.com>

--
Adapla gelen,hürmetle gider...

DNZKRDG

Ramazan bayramınızı içtenlikle kutlarım saygıya değer dostlarıma...

sinan tut

immortal LİFE

tüm islam aleminin ve yakın olarak gördüğüm tmoz ailesinin mübarek
ramazan bayramını en içten dileklerimle kutlar,aileleriyle beraber
nice güzel bayramlara ulaşmaları dileğimle.... BAYRAMINIZ KUTLU
OLSUN...

ramsey 13

herkesin şeker bayramını kutlarım ve en içten dileklerimi sunarım...

behzat erbıçakcı(ÖĞRETMEN)

Bütün İslam aleminin Ramazan Bayramını kutlarım.İyi bayramlar...

2010/9/8 ramsey 13 <wande...@gmail.com>:

> [...]
> * Beğenmediğiniz bir mesajla ilgili polemikler oluşturmayınız.
> * Spam mail veya rahatsızlık boyutunda mesaj göndermeyiniz.

Behzat ERBIÇAKCI
Matematik Öğretmeni
     MANİSA

rıfat görgün

bayrmınız mubarek olsun arkadaşlar.. sizlerle birlikte nice bayramlara inş..
Bilmediklerimi ayağımın altına alsaydım başım göğe ererdi.(İmam-ı Azam)

y.nurdan

Herkese sağlıklı, mutlu ve huzurlu  iyi bayramlar diliyorum.

08 Eylül 2010 22:48 tarihinde behzat erbıçakcı(ÖĞRETMEN) <behz...@gmail.com> yazdı:
Bütün İslam aleminin Ramazan Bayramını kutlarım.İyi bayramlar...

--
Nurdan Yalçınkaya
Esenevler Anadolu Lisesi

tmz.jpg

ŞENCAN

HEr türlü aykırı fikre rağmen birbirinden istifade edebilme erdemine sahip zümremin ve tüm Türk İslam aleminin Ramazan Bayramı'nı tebrik eder grupta benden yaşça büyük olan hocalaraımın ellerinden öperim.

2010/9/8 y.nurdan <y.nu...@gmail.com>

--
Orhan Çalış Çok Programlı Lise
Göynük(Diyar-ıAkşemseddin) / Bolu

http://yasarsencan.blogspot.com/

Benden anlamadın şiirden anla

Senin gülüşünle yaşadığımı

Akşamı ettiğim senden kalanla

Sabaha seninle başladığımı

Benden anlamadın şiirden anla

murat uzun

TÜM TMOZ AİLESİNİN RAMAZAN BAYRAMINI KUTLAR SAĞLIK MUTLULUK VE HUZUR DOLU NİCE BAYRAMLAR DİLERİM.

Temel Gökçe

Çok hoş bir şiir :)

Bayramlar Bayram Ola

Güneş yükselmeden kuşluk yerine
Bir adam camiden döndü evine
Oturdu sessizce yer minderine

Kızı “Bayram” dedi, yalın ayaklı
Adam “Bayram” dedi, tam ağlamaklı..

Eli öpüldükçe içi burkuldu
Konuşmak istedi, dili tutuldu
Güç belâ ağzından bir “off! ” kurtuldu

Oğlu “Bayram” dedi, sırtı yamalı
Adam “he ya” dedi, gözü kapalı..

Düşündü kış yakın, evde odun yok
Tenekede yağ yok, çuvalda un yok
Yok yoka karışmış; tuz yok, sabun yok

Avrat “Bayram” dedi, eğdi başını
Adam “evet” dedi, sıktı dişini..

Çalışsa ne iş var, ne cepte para
Dağ oldu içinde büyüyen yara
Dikti gözlerini karşı duvara

Takvim “Bayram” dedi, silindi yazı
Adam “öyle” dedi, bağrında sızı..

Döndürse yönünü herhangi dosta
Yaralı, gariban, dul, yetim, hasta
Yıllar, aylar, günler erirken yasta

Yer-gök “Bayram” dedi, ağzını açtı
Adam “Bayram” dedi, evinden kaçtı..

Abdurrahim Karakoç

2010/9/8 murat uzun <muz...@gmail.com>
[...]

ismail tekin

Evet diyen Hayır diyen :)  tüm kardeşlerimin ve tüm islam aleminin Ramazan bayramını tebrik eder sağlık mutluluk  ve huzur getirmesini dilerim
ismail tekin - denizli
imgres.htm

erdal karaburun (Öğretmen)

hiç kimse ''hayırlı'' bayramlar dememiş...:)....bende tüm dostlarımın ve tüm islam aleminin bayramını kutlarım..

2010/9/9 ismail tekin <ismail...@gmail.com>

[...]

Milli varlığımızın temelini;milli şuurda ve milli birlikte görmekteyiz.
Mustafa Kemal ATATÜRK

eky

Değerli meslektaşlarım bayramınız kutlu olsun.

Volkan KARAHAN (Öğretmen)

Herkese iyi bayramlar...

2010/9/9 eky <eky...@gmail.com>
[...]

Giresun Fen Lisesi
Matematik Öğretmeni

V&V

Bilmelisin ki ...
Her problem kendi içinde bir fırsat saklar.
Ve problem, fırsatın yanında cüce kalır.

www.volkankarahan.com

enes tepe

Tüm tmoz ailesinin ramazan bayramını kutlar,nice bayramlamlara hep beraber ulaşmayı Cenabı Allah'tan niyaz ederim.

a çakır

tmoza üye olan ve üyelerin ailelerinin ramazan bayramını kutlarım

Cafer Yasli(Ogretmen)

Herkesin guzel ve mutlu bir bayram gecirmesi dileklerimle....

kemal aydin(ÖĞRETMEN) <mukeye@gmail.com>

islam aleminin ramazan  bayramını  kutlar  sevgi  sağlık  barış  ve  mutluluk  getirmesini  dilerim

2010/9/9 Cafer Yasli(Ogretmen) <yas...@gmail.com>
[...]

Edep ilimden önce gelir.  Gavsi sani(ks)

O. Melih İnkaya

TÜM TMOZ AİLESİNİN RAMAZAN BAYRAMINI KUTLAR SAĞLIK MUTLULUK VE HUZUR DOLU NİCE BAYRAMLAR DİLERİM.

09 Eylül 2010 03:43 tarihinde kemal aydin(ÖĞRETMEN) <muk...@gmail.com> <muk...@gmail.com> yazdı:

LOKMAN HEKİM DİYOR Kİ:
Ulemânın yanında dilini koru!
Evliyânın yanında gönlünü koru!
Namazdayken kalbini koru!
Yemekteyken mideni koru!
Başkasının evinde gözünü koru!
Halkın arasında dinini koru!

İki şeyi unutma:
Allah'ı ve ölümü!

İki şeyi unut:
Başkasına yaptığın iyiliği,
Başkasının sana yaptığı kötülüğü!

Matematik Öğretmeni - ANKARA
"GÜZELLİKLER DİYARINDA BULUŞMAK ÜZERE..."

isa gedik

Tüm islam aleminin ve ailem kadar yakın olarak gördüğüm TMOZ ailesinin mübarek
Ramazan Bayramı'nı en içten dileklerimle kutlar,aileleriyle beraber

nice güzel bayramlara ulaşmaları dileğimle.... BAYRAMINIZ KUTLU
OLSUN EFENDİM...

09 Eylül 2010 08:04 tarihinde O. Melih İnkaya <melih...@gmail.com> yazdı:
İyi Bayramlar Dilerim.jpg
İyi Bayramlar.jpg

RASİM.ZENCİR-DENİZLİ

bayramnız kutlu, gönülleriniz mutlu olsun.
herkese sağlıklı yıllar dilerim.
RASİM ZENCİR

EVRENİN MEYVASI BEYİN,
BEYNİN MEYVASIDIR
MATEMATİK.

murat yalcin(öğretmen)

herkese iyi bayramalr...

09 Eylül 2010 11:23 tarihinde RASİM.ZENCİR-DENİZLİ <rsm...@gmail.com> yazdı:

--

 ........Dünyanın lezzetleri, zevkleri ve zinetleri Halıkımızı, Mâlikimizi ve Mevlamızı bilmediğimiz takdirde Cennet de olsa Cehennemdir..........

Hakan ULAŞ

bayramımız kutlu olsun..

09 Eylül 2010 12:39 tarihinde murat yalcin(öğretmen) <gmurat...@gmail.com> yazdı:

--
                        Hakan ULAŞ
                  Matematik Öğretmeni

Necmi AKBULUT(öğretmen)

Tüm tmoz ailesinin bayramını en içten dileklerimle kutlarım...

serhat yaman

Bayramınız mübarek olsun.

09 Eylül 2010 16:12 tarihinde Necmi AKBULUT(öğretmen) <necmia...@gmail.com> yazdı:
[...]

Bir gün dünyaya ait bir derdin olursa Rabbine dönüp "Benim büyük bir derdim var!" deme, derdine dönüp "benim büyük bir Rabbim var!" de.