Bir kombinasyon sorusu çözümü hakkında

kadir birtan

Değerli hocalarım çözümü yandaki gibi yapıp 60 buluyorum. Cevap 210 diyor. Acaba nerede hata yapıyorum. Yardımcı olur musunuz.
Şimdiden teşekkür ederim.

güzin bahar güvendik

çözümünüz doğru.verilenlere ve koşullara göre başka bir şekilde yapılmaz.her soruda güvensizlik yaşamanıza gerek yok.hatalı cevap anahtarları sık sık karşılaşılan bir durum.farklı diziliş demediği sürece çok büyük sayılar çıkmaz.başarılar.

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CAHwy-J%3DZVEbzq3wHwBdhaff3pitq8hORLTUyHGW0seQZkrEYiw%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.