Ters trigonometrik fonksiyon

Taha Demirci

Bakabilir misiniz? Benim görüşüm şu yönde cevaba 6/5 diyenler var ama 1/5 i denediğimizde arscin 4.bölgeye arccos da 2. Bölgeye düşüyor yani nasıl kesişebilirler ki sorun yaratmaz mı?

--
Taha Demirci

Screenshot_20211127-203149_WhatsApp.jpg

Halit Celik

(2x-1)^2+(1-x)^2=1 olacak. Bu denklemin kökler toplamı sorunun cevabıdır.

Taha Demirci <tahad...@gmail.com>, 28 Kas 2021 Paz, 07:03 tarihinde şunu yazdı:

[...]

http://www.facebook.com/groups/358210690921074/

Matematik geometri bilgi paylaşım platformu.
Mesajlarınıza "KONU BAŞLIĞI" eklemeyi lütfen unutmayınız.
---
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "TMOZ" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/1638067023.353326977%40f16.my.com adresini ziyaret edin.

mehmet güleşen

image.png