limitte değişken değiştirme

mats

bunun mantığını kuramadım, benim için önemli bir mesele, limitte değişken değiştirme yönteminin doğru bir yöntem olmasının ispatı nedir? aşağıda örnek bir durum fotosu koydum, x sonsuza giderken 1/x=t diyerek 0 a gider dedi, mantığı açıklayan olsa çok sevinirim teşekkürler
Screen Shot 2022-01-14 at 15.20.03.png

mats

yardımcı olur musunuz?

Ercan ERGUL

sin(x) / x 'te x->0 'a giderken limitin 1 olduğunu bildiğimize göre,
x * sin (1/x) için doğal olarak x=1/t dönüşümü yapıp, t -> 0 için limit aranıyor.

mats

peki değişken değiştirmenin doğru bir yöntem olduğunun ispatı nedir?