Fwd: -Mark Twain- (Mantık Hakkında) - Mizah yoluyla mantık önermeleri.

Muharrem Şahin

---------- Yönlendirilmiş ileti ----------
Kimden: Umut Sahin <haa...@gmail.com>
Tarih: 1 Ekim 2012 11:00
Konu: -Mark Twain- (Mantık Hakkında) - Mizah yoluyla mantık önermeleri.
Kime: Muharrem Şahin <muhar...@gmail.com>

"Yetişkin bir kızı olan bir dul kadınla evlenmiştim.
Babam da üvey kızımla tanışınca, ona aşık oldu ve sonunda da kandırdı
ve evlendiler.
Böylece babam damadım oldu. Üvey kızım da annem durumuna geldi.
Karım bir oğlan doğurdu.
Çocuk tabii ki babamın kayın biraderi ve üvey annemin kardeşi olarak
benim dayım sayıldı,
Üvey annem de bir oğlan doğurdu. Böylece kardeş sahibi oldum.
Ama üvey kızımın çocuğu olduğundan, aynı zamanda da torunum sayıldı.
İş bu kadarla da bitmedi.
Karım annemin annesi olduğu için, benim büyük annem sayıldı.
Ben de babamın babası oluyordum.
Sonunda kendimin dedesi olmuştum..."

-Mark Twain- (Mantık Hakkında) - Mizah yoluyla mantık önermeleri.

kemal aydin(ÖĞRETMEN) <mukeye@gmail.com>

:)

1 Ekim 2012 11:47 tarihinde Muharrem Şahin <muhar...@gmail.com> yazdı:

Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Ey Yolcu,

Dikkatini kendi adımlarına yönelt.
Bırak başkası koşsun, öteki geride kalsın. Ko yolun kenarında oturanlar otursun. Ko yoldan çıkanlar gitsin, dilediği yere. Sen
adımlarını sabit, yürüyüşünü kavi (güçlü, sıkı, zorlu) kıl. Başkası laf ile güzaf (boş laf).

                                            Ş.N(ks)ve AHG(ks)

Cahit Kayaer

her sene öğrencilere sorduğum bir zeka sorusuydu demek Mark Twain'e aitmiş :)) Benim soru şöyle: Ankara da bir adamın karısı ölüyor oğlu ile başbaşa kalıyor ve oğlunu tek başına büyütüyor. İstanbul da bir kadının kocası ölüyor kızıyla başbaşa kalıyor ve kızını tek başına büyütüyor. Sonra Ankara daki oğlan İstanbul üniversitesini kazanıp İstanbula yerleşiyor. İstanbulda ki kız da Ankara üniversitesini kazanıp Ankaraya.  Gel zaman git zaman Adamla kız Ankara birbirleriyle tanışıp evleniyorlar, gönül bu ya :) işin garibi İstanbulda ki kadın da gönlünü oğlana kaptırıyor onlar da evleniyor. Her iki ailenin de birer çocuğu doğuyor. Bu çocuklar bir birlerinin nesi olurlar? :))