Pdf Sinav veya Test Olusturma Uygulamam

Yusuf AYDIN

to tmo...@googlegroups.com, tmoz
Arkadaslar merhaba.
Ögretmenler icin akilli telefonlarından pdf test veya sinav olusturabilecekleri bir uygulama yaptim.Uygulamayi deneme sürümü olarak play store'da yayinladim.Simdilik basit ve rastgele sorulardan olusan bir soru havuzu var.
Galerinizdeki fotograflardan veya kameranizla cekeceginiz sorulardan pdf test olusturabilirsiniz.

Incelemek isteyenler varsa link :

Hatalar ve öneriler icin geri dönüş yaparsaniz cok sevinirim.

Başak Salık

Ellerinize sağlık. Çok iyi düşünmüşsünüz.

Bende android cihaz yok ama online sınav olursa yani içine ekleyebilirseniz daha çok kullanım olur. Oluşturulan sınav öğrencilere gönderilebilir. uygulama içinde hemen sonuç da alınabilir. Gerekirse öğretmen soruların çözümünü de programa atabilir.

19 Oca 2021 Sal, saat 11:06 tarihinde Yusuf AYDIN <fusu...@gmail.com> şunu yazdı:

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CAOk900LTnWicMVE5hDdZJMTE6AuQrj3kh6ydeP3FrQMbK937KA%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.
--

Başak Salık

yusuf aydın

Hocam çok teşekkürler ilginiz için. Önerinizi dikkate alacağım. biraz araştırma yapmam gerekecek yalnız. umarım yapabilirim:)
Dediğiniz gibi öğrencilere gönderip anında geri bildirim çok faydalı olur. tekrardan sağolun hocam

Başak Salık

to TMOZ - Öğretmen & Öğrenci
rica ederiö. kolay gelsin.

Başak Salık

yusuf aydın <fusu...@gmail.com>, 20 Oca 2021 Çar, 12:01 tarihinde şunu yazdı:
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/dad83d4e-541d-4e80-8c51-c6ae225d32c2n%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

akdoganozgur

hocam çok iyi düşünmüşsünüz , ilk fırsatta yükleyip deneyeceğim

Yusuf AYDIN

to tmoz
Tesekkurler hocam. inceleyince geri bildirim verirseniz cok memnun olurum

22 Oca 2021 Cum 20:31 tarihinde akdoganozgur <akdoga...@gmail.com> şunu yazdı:
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "TMOZ" grubunda bir konuya abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun ve tüm konularının aboneliğinden çıkmak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/e2b246d9-e6f1-47e7-b5ed-1575f2c39580n%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

Yusuf AYDIN

to tmo...@googlegroups.com, tmoz
Arkadaslar merhaba.
Uygumayi guncelledim. Bazı özellikler ekledim. Olusturdugunuz testleri arayuzde listeleyip tekrar yazdirabilme ve paylasma secenekleri ekledim.Begenilerinize sunuyorum

Uygulama linki

Os Man

Eline sağlık hocam güzel olmuş...

Yusuf AYDIN

mehmet güleşen

laptop da  kullanılabiliyor mu hocam

Yusuf AYDIN

to tmoz
Mehmet hocam malesef bilgisayar versiyonunu yapmadim. Bilgisayar icin zaten hali hazirda bunun icin programlar var diye biliyorum. Benim maksadim bilgisayar kullanmadan telefondan bu isleri halletmekti.

mehmet güleşen

Tesekurler hocam bilgisayar için bir kaç program denemiştim fakat kullanışlı değildi  bunu denerim eliniz sağlıklı

Yusuf AYDIN

to tmoz
Tamam hocam. Önerileriniz olursa elinden geldigince uygulamaya dahil etmek isterim hocam.